eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słomniki › Budowa budynku przychodni zdrowia ( Specjalistycznego Centrum Usług Medycznych) w Słomnikach..

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-23

Słomniki: Budowa budynku przychodni zdrowia ( Specjalistycznego Centrum Usług Medycznych) w Słomnikach..
Numer ogłoszenia: 39696 - 2016; data zamieszczenia: 23.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 265224 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słomniki, ul. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki, woj. małopolskie, tel. 012 3881102, faks 012 3882102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku przychodni zdrowia ( Specjalistycznego Centrum Usług Medycznych) w Słomnikach...

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku przychodni zdrowia ( Specjalistycznego Centrum Usług Medycznych) w Słomnikach na działkach nr ewid. 395/9, 396/5, 396/6, 396/5, 396/9, 397/29, 397/32, 397/33 technologii pasywnej wraz z wewnętrznymi instalacjami, przyłączami zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem. 2.Budynek posiada 2 kondygnacje nadziemne parter i piętro na części budynku. 3.W budynku zlokalizowano następujące funkcje: -poradnie dla osób dorosłych : hol z recepcją, poczekalnia, gabinety lekarskie specjalistyczne i zabiegowe wraz z pomieszczeniami sanitarnymi i magazynowymi -poradnia dziecięca podzielona na część dla dzieci zdrowych i chorych z osobnymi wejściami: recepcja i dwa hole z poczekalnią, gabinety lekarskie i pomieszczenia sanitarne -dyżurka pogotowia ratunkowego: garaż na karetkę, pomieszczenia dyżurne wraz z pomieszczeniami sanitarnymi i magazynowymi -administracja z pomieszczeniami biurowymi, salą konferencyjną i archiwum -zaplecze sanitarno- techniczne z szatniami dla pracowników, pomieszczenia socjalne i wypoczynkowe, pomieszczenia techniczne i gospodarcze 4.Parametry budynku: -powierzchnia zabudowy- 1041,02 m2 -powierzchnia użytkowa całości budynku 1042,05 m2 -kubatura brutto kondygnacji nadziemnych- 4863,60 m3 -wysokość budynku - 7,46 m 5.Konstrukcja budynku: ławy żelbetowe, ściany konstrukcyjne części nadziemnej z bloczków silikatowych gr 25 cm, konstrukcja dachu stropodach żelbetowy. 6.Budynek wyposażony w: -instalację wodociągową, -kanalizacyjną sanitarną, -kanalizację deszczową, -centralnego ogrzewania, -gazową z kotłownią gazową, -wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła z gruntowym wymiennikiem powietrza, -elektryczną ( w tym instalacje stałoprądowe), -odgromową. 7.Zakres zamówienia obejmuje również: -wykonanie przyłączy wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji opadowej, przyłącza energetycznego. -budowę zjazdów z drogi gminnej, drogi wewnętrznej, miejsc postojowych, zagospodarowanie terenu ( plantowanie, zasianie trawy, nasadzenia roślin, budowę fontanny) -uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie inwestycji w oparciu o udzielone przez Zamawiającego pełnomocnictwo -obsługa geodezyjna w czasie budowy i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany jest wycenić koszt pełnej obsługi geodezyjnej w czasie budowy i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w ostatniej pozycji kosztorysu branży budowlanej. -uzyskanie certyfikatu z próby szczelności budynku z wynikiem określonym w dokumentacji 8.Budynek zaprojektowano w standardzie budynku pasywnego, o wysokiej termoizolacyjności przegród zewnętrznych i bardzo niskim zużyciu energii na cele grzewcze na poziomie ok.15kWh/m2rok. Zakładane parametry przegród to ściany zewnętrzne, 0,08-0,1W/m2K, drzwi zewnętrzne 1,0W/m2K, zestawów okiennych 0,8W/m2K, dach 0,08-0,09W/m2K, podłoga na gruncie 0,1W/m2K. Dodatkowo zakłada się wysoką szczelność budynku, która będzie wynosić nie mniej niż 0,3 1/h przy różnicy ciśnień 50Pa dla testu szczelności wykonanego zgodnie z normą PN-EN 13829. istotnym elementem oszczędności energii na cele grzewcze jest zastosowany system wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła o wysokiej sprawności 9.Przedmiot zamówienia: a)będzie realizowany zgodnie projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę znak AB.V..1.1225.2014 z dnia 14.11.2014 roku, wydaną przez Starostę Krakowskiego b)dokładnie opisuje dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorysy nakładcze. 10.Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią wszystkich dokumentów przetargowych. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11.Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że produkty równoważne posiadają parametry nie gorsze niż ujęte w SIWZ. Jeżeli w dokumentacji został ujęty produkt lub urządzenie danego Producentam Wykonawca składający ofertę może zastosować produkt lub urządzenie równoważne pod warunkiem że parametry jego nie będą gorsze niż parametry wskazanego w SIWZ produktu lub urządzenia. Potwierdzenie równoważności może nastąpić wyłącznie po przekazaniu dokumentów potwierdzających parametry techniczne materiałów/urządzeń/instalacji i zaakceptowaniu ich przez autora projektu/inspektora nadzoru. Uwaga- Zamawiający nie będzie rozstrzygał o równoważności zaproponowanego produktu urządzenia na etapie postępowania przetargowego. Przyjęcie przez zamawiającego produktu/ urządzenia równoważnego może nastąpić na etapie realizacji zadania po przekazaniu przez Wykonawcę kompletu dokumentów dotyczących proponowanego produktu/urządzenia. Jeśli produkt/urządzenie nie spełni wymogów równoważności Wykonawca zobowiązany będzie do zamontowania produktu/urządzenia wskazanego w SIWZ. 12.Inwestycja będzie realizowana w sąsiedztwie Przedszkola oraz Osiedla mieszkaniowego w związku z czym należy tak zorganizować plac budowy oraz realizować roboty aby jak najmniej niekorzystnie wpływał na otoczenie. 13.UWAGA!!! W przedmiarach robót dotyczących robot budowlanych znajdują się rozdziały : 27 WYPOSAŻENIE BIUR I GABINETÓW 45421160-3 - Z rozdziału Wykonawca wyceni tylko pozycje 27.5, 27.18 i 27.19 28 WYPOSAŻENIE MEDYCZNE 45422260-3 -tej części nie należy wyceniać w całości urządzenia wyposażenie biur i gabinetów oraz wyposażenie medyczne będą zamawiane w oddzielnych postępowaniach. W przypadku gdy wykonawca wyceni w ofercie niniejsze pozycje Zamawiający poprawi kosztorys na podstawie art. 87 ust.2 pkt. 3 ustawy pzp. Postępowania/e na dostawę sprzętu i wyposażenia jak wyżej będą ogłoszone pod koniec realizacji niniejszej inwestycji. W przypadku gdy inwestycja nie będzie zakończona, a będzie konieczność montażu wyposażenia i urządzeń Wykonawca robót budowlanych będzie zobowiązany do udostępnienia placu budowy Wykonawcy, który będzie montował urządzenia i wyposażenie. DODATKOWE POZYCJE KOSZTORYSU 14.Wykonawca zobowiązany jest wycenić koszt pełnej obsługi geodezyjnej w czasie budowy i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w ostatniej pozycji kosztorysu branży budowlanej - należy dodać pozycje kosztorysu 1 kpl. 15.Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty kosztów wykonania próby szczelności budynku. Wykonawca zobowiązany jest do wycenienia związanych z tym kosztów w ostatniej pozycji kosztorysu branży budowlanej -należy dodać pozycje kosztorysu 1 kpl. Zamawiający informuje, że Budynek będzie podlegał certyfikacji. Od Wykonawcy będą wymagane następujące dokumenty: a.certyfikat próby szczelności (wynik próby n50 mniejszy bądź równy 0,35 h-1) b.oświadczenie kierownika budowy że obiekt został zrealizowany zgodnie z dokumentacją projektową wraz ze wszystkimi nadzorami autorskimi. c.protokół z regulacji systemu wentylacji...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.11.12.50 - Badanie gruntu 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.26.50 - Roboty w zakresie okładania 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ekokaloria Budownictwo PKB Sp. z o.o. SKA, ul. Warszawska 158, 25-414 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5753170,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5707240,21

  • Oferta z najniższą ceną: 4502051,10 / Oferta z najwyższą ceną: 6472513,18

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.