eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb laboratoriów specjalistycznych Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Nr sprawy GI-BAD-231-10/13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-01

Warszawa: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb laboratoriów specjalistycznych Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Nr sprawy GI-BAD-231-10/13
Numer ogłoszenia: 396758 - 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6232900, faks 022 6232991.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ijhars.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb laboratoriów specjalistycznych Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Nr sprawy GI-BAD-231-10/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o szacowanej wartości poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz.907 ze zm.) na dostawę szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb laboratoriów specjalistycznych Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w punkcie 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.79.00.00-4, 38.51.00.00-3, 38.51.92.00-8, 38.51.93.00-9, 38.50.00.00-0, 38.31.12.00-0, 33.79.30.00-5, 38.51.93.10-2, 15.99.42.00-4, 44.31.64.00-2, 38.43.60.00-0, 38.41.60.00-4, 19.50.00.00-1, 38.51.80.00-9, 38.41.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany stawek podatku VAT określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, Strony sporządzą aneks określający ceny jednostkowe oraz całkowitą wartość umowy według aktualnych stawek podatku VAT. Do momentu wejścia w życie postanowień aneksu mają zastosowanie ceny brutto zapisane w obowiązującej umowie. Ceny netto sprzętu wskazanego w załączniku nr 1 do umowy nie mogą ulec zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ijhars.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, pok. 219 w godz. 8:15 - 16:00, pobrać ze strony www.ijhars.gov.pl lub na prośbę Wykonawcy zostanie wysłana pocztą.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2013 godzina 11:30, miejsce: Biuro Podawcze Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, lub przesyłać na adres Zamawiającego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozdział I - dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Centralnego Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o szacowanej wartości poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) na dostawę szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Centralnego Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Poznaniu ul. Reymonta 11/13, 60-791 Poznań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w punkcie 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.79.00.00-4, 38.51.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozdział II - dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o szacowanej wartości poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) na dostawę szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni Al. M. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w punkcie 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.51.92.00-8, 38.51.93.00-9, 38.50.00.00-0, 38.31.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozdział III - dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o szacowanej wartości poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) na dostawę szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Białymstoku ul. Ogrodowa 10, 15-027 Białystok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w punkcie 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.51.93.10-2, 33.79.30.00-5, 15.99.42.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rozdział IV - dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Szczecinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o szacowanej wartości poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) na dostawę szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 4, 70-781 Szczecin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w punkcie 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.43.60.00-0, 38.41.60.00-4, 38.51.80.00-9, 38.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.