eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostosowanie Aneksu do projektu rekultywacji dla obszaru uszkodzonego rurociągu w rejonie MPS na terenie KPW Gdynia do postaci Projektu planu remediacji dla obszaru uszkodzonego rurociągu w rejonie MPS na terenie KPW Gdynia.



Ogłoszenie z dnia 2014-12-03

Gdynia: Dostosowanie Aneksu do projektu rekultywacji dla obszaru uszkodzonego rurociągu w rejonie MPS na terenie KPW Gdynia do postaci Projektu planu remediacji dla obszaru uszkodzonego rurociągu w rejonie MPS na terenie KPW Gdynia.
Numer ogłoszenia: 396410 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, faks (058) 620 71 44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie Aneksu do projektu rekultywacji dla obszaru uszkodzonego rurociągu w rejonie MPS na terenie KPW Gdynia do postaci Projektu planu remediacji dla obszaru uszkodzonego rurociągu w rejonie MPS na terenie KPW Gdynia..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostosowanie Aneksu do projektu rekultywacji dla obszaru uszkodzonego rurociągu w rejonie MPS na terenie KPW Gdynia do postaci Projektu planu remediacji dla obszaru uszkodzonego rurociągu w rejonie MPS na terenie KPW Gdynia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.20 - Rekultywacja .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hydrogeotechnika Sp. z o.o.,, Ul. Ściegiennego 262 A, Kielce, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3075,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3075,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zaistniała konieczność zlecenia dodatkowego opracowania i dostosowania dokumentacji wykonanej w ramach umowy nr 394/VIII/FIN/2014 z dnia 18.06.2014 r. do potrzeb wniosku o uzgodnienie warunków prowadzenia działań naprawczych zgodnie z ustawą z dnia 13 kwietnia 2007 r. o zapobieganiu szkodom w środowisku i ich naprawie. Złożenie kompletnego wniosku stanowi podstawę odbioru prac zleconych umową podstawową. Zamówienie podstawowe określało sporządzenie dokumentacji stanowiącej podstawę złożenia takiego wniosku zgodnie z obowiązującymi na czas podpisania umowy przepisami ochrony środowiska. Po ich zmianie - koniecznym jest dostosowanie zleconej dokumentacji (poprzez opracowania dodatkowego rozdziału i zmianę tytułu) do potrzeb obecnie obowiązujących przepisów. Zostają spełnione przesłanki prawne wykonania takiego zlecenia: sytuacja zmiany zasad uzgodnienia warunków prowadzenia działań naprawczych nastąpiła w trakcie realizacji umowy. Oddzielenie zamówienia dodatkowego od podstawowego oznaczałoby zlecenie opracowania projektu remediacji, za kwotę wyższą, niż szacuje się dla zlecenia dodatkowego, ponadto nastąpiło by opóźnienie uzyskania decyzji uzgadniającej warunki prowadzenia działań naprawczych, co jest niewskazane z uwagi na powiązania prowadzenia działań naprawczych na terenie MPS KPW w Gdyni z modernizacją tego obiektu, zleconą umową nr 603/IV/FIN/2014 w dniu 29.09.2014 r. Ponadto wykonanie zamówienia podstawowego - tj. Złożenie wniosku do RDOŚ, uzależnione jest od opracowania dodatkowego rozdziału oraz dostosowania sporządzonej dokumentacji do nowych wymogów prawa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.