eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karpacz › wykonanie podziałów, połączeń, scaleń nieruchomości itp. w 2010 r. dla Gminy Karpacz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-17

Karpacz: wykonanie podziałów, połączeń, scaleń nieruchomości itp. w 2010 r. dla Gminy Karpacz
Numer ogłoszenia: 396194 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karpacz reprezentowana przez Burmistrza Karpacza z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Karpaczu , ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie, tel. 075 7619150, 7616288, faks 075 7619224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie podziałów, połączeń, scaleń nieruchomości itp. w 2010 r. dla Gminy Karpacz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyłonienie wykonawcy na 2010 rok do wykonania podziałów, połączeń, scaleń nieruchomości, rozgraniczeń z urzędu, wyłączeń z produkcji leśnej oraz dokumentów stanowiących podstawę ujawnienia nowego stanu prawnego w Księgach Wieczystych i operatów w ewidencji gruntów i budynków prowadzonych dla Gminy Karpacz do celów obrotu nieruchomościami. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących prac : A. Mapy sytuacyjno - wysokościowe do celów projektowych. l. Aktualizacja: 1.1. Tereny niezabudowane: a) za pierwsze 0,5 ha b) za następne 0,5 ha . 1.2. Tereny zabudowane (zabudowa luźna) : a) za pierwsze 0,5 ha b) za następne 0,5 ha 1.3. Tereny zabudowane (zabudowa wieloulicowa): a) za pierwsze 0,5 ha b) za następne 0,5 ha l. 4. Tereny zabudowane (śródmieście, centrum) : a) za pierwsze 0,5 ha b) za następne 0,5 ha 2. Obiekty trasowe: 2.1. Trasa o szerokości do 60 m (tereny niezabudowane) - za każde 100 m długości oraz za każdą odległość w przedziale rozpoczynającym kolejne 100 m długości 2.2. Trasa o szerokości do 60 m (tereny zabudowane) - za każde 100 m długości oraz za każdą odległość w przedziale rozpoczynającym kolejne 100 m długości B. Pomiary realizacyjne i inwentaryzacja powykonawcza. 1. Inwentaryzacja obiektów: 1.1. Budynki i budowle - obiekt 1.2. Obiekty liniowe a) za pierwsze 100 m b) za każde następne 100 m 1.3. Przyłącza a) pojedyncze przyłącze b) każde następne przyłącze 1.4. Studnia kanalizacyjna i telekomunikacyjna 1.5. Ujęcie wody oraz urządzenia i budowle współpracujące z ujęciem 2. Uzbrojenie zasypane 2.1. Obiekty liniowe: a) do 100 m b) za każde następne 100 m 2.2. Przyłącza: a) pojedyncze przyłącze b) za każde następne przyłącze 3. Wytyczenie obiektu: 3.1. Do 4 punktów - ryczałt a) za każdy następny punkt 3.2. Założenie reperu roboczego 3.3. Punkt o współrzędnych XYZ a) za każdy następny punkt C. Podziały, połączenia, rozgraniczenia i dokumenty do celów prawnych. l. Sporządzenie dokumentacji do celów prawnych: 1.1. Badanie stanu prawnego nieruchomości i sporządzanie dokumentacji do celów prawnych 1.2. pomiar działki niezabudowanej do 0,5 ha 1.3. pomiar działki niezabudowanej powyżej 0,5 ha 1.4. Pomiar działki zabudowanej di 0,5 ha 1.5. Pomiar działki zabudowanej powyżej 0,5 ha 2. Wznowienie i okazanie granic nieruchomości, których opracowanie nie było wykonywane przez wygrywającego przetarg: 2.1. Za pierwszy punkt graniczny. 2.2. Za każdy następny punkt graniczny. 3. Okazanie granic nabywcy nieruchomości będących przedmiotem obrotu (po oddaniu w użytkowanie wieczyste, sprzedaży lub do wykorzystywania w innej formie). 3.1. Nieruchomości będących przedmiotem opracowania (podziału, połączenia, scalenia i podziału, wznowienia granic itp.) wykonywanych przez wygrywającego przetarg a) dla terenu (bez względu na liczbę działek) 4. Rozgraniczenie nieruchomości: 4.1. Za pierwszy punkt graniczny. 4.2. Za każdy następny punkt graniczny: a) do 5 punktów b) od 5 do 10 punktów c) powyżej 10 punktów. 5. Podział nieruchomości: Wszystkie prace określone w punkcie 5, winny obejmować wykonanie wypisu i wyrysu w 3 egzemplarzach, w tym 1 egzemplarz - oryginał, plus 2 egzemplarze potwierdzone za zgodność z oryginałem. 5.1. Podział nieruchomości: a) wstępny projekt podziału b) pomiar i opracowanie podziału, wyznaczenie i stabilizacja na dwie działki c) za każdą następną działkę. 5.2. Podział działek przyległych do działek dzielonych na podstawie tego samego zlecenia: a) wstępny projekt podziału dla określonego terenu b) pomiar i opracowanie podziału, wyznaczenie i stabilizacja na dwie działki c) za każdą następną działkę. 5.3. Opracowanie dokumentacji połączenia działek. a) dla dwóch działek b) za każdą następną działkę przyległą 5.4. Aktualizacja rodzajów użytków gruntowych a) za jedną działkę b) za każdą następną działkę przyległą D. Opracowania geodezyjne gruntów leśnych . 1. Opracowanie geodezyjne gruntów leśnych przeznaczonych do wyłączenia na cele nieleśne wraz ze sporządzeniem wykazu zmian gruntowych. 2. Sporządzenie wykazów zmian gruntowych dla gruntów rolnych i leśnych wyłączonych z produkcji na inne cele. E. Ponadto do obowiązków Wykonawcy będzie należało: Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na swój koszt. F. W przypadku powierzenia zamówienia podwykonawcom , Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.18.10 - Usługi topograficzne 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy w rozumieniu zapisu art. 2 pkt 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655; zm. Dz. U. z 2008 r. Nr 171 poz. 1058 ze zm.). 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 cytowanej ustawy oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. W przypadku ubiegania się o zamówienie przez spółkę cywilną, oznacza to, że spółka startuje w przetargu jako konsorcjum złożone ze wspólników - należy stosować art. 23 Prawa zamówień publicznych, który mówi o konieczności ustanowienia pełnomocnika (nie wystarczy umowa spółki mówiąca o jednoosobowym reprezentowaniu przez każdego ze wspólników). Zamawiający żąda od każdego ze wspólników osobno dokumentów potwierdzających, że nie podlegają oni wykluczeniu z postępowania. 4. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty, przy uwzględnieniu następujących zasad: a) oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 i art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych . 5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców , dokonana będzie po otwarciu ofert . 6. Każda z ofert zostanie oceniona pod kątem zgodności z postanowieniami niniejszej specyfikacji i przepisami ustawy Prawo zamówieniach publicznych i oceniona przy użyciu kryterium spełnia/nie spełnia. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wg zasad określonych przepisem § 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), o których mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedłożenia: a) oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków zawartych w art. 22 przedmiotowej ustawy, tj. że Wykonawca: - posiada uprawnienia w zakresie wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. z 2005 roku Dz. U. Nr 240 poz. 2027 ze zm.), - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia geodezyjne w zakresie przedmiotu zamówienia, d) kserokopie lub odpisy muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 2. Ofertę i jej załączniki podpisuje osoba (osoby) podana w wyciągu z rejestru lub upoważniona w umowie (statucie) do składania oświadczeń woli w imieniu firmy lub osoba, której udzielono pełnomocnictwa szczególnego na zasadach określonych w kodeksie cywilnym (pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty) ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacz.pl w BIP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Karpaczu ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Karpaczu ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz, pok. Nr 1 - kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.