eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Dostawa różnych produktów spożywczych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-03

Racibórz: Dostawa różnych produktów spożywczych
Numer ogłoszenia: 396154 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień" , ul. Grzonki 1, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4152001, faks 032 4152001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnych produktów spożywczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa różnych produktów spożywczych dla DPS Złota Jesień w asortymencie i ilości jak niżej: Lp. Nazwa asortymentu j.m. ilość 1. Budyń 35 - 45 g, różne smaki szt 1.000 2. Cukier kryształ kg 2.000 3. Cukier puder kg 10 4. Cukier waniliowy 30 - 35 g szt 400 5. Galaretki owocowe 75 - 79 g , różne smaki szt 1.000 6. Herbata miętowa, torebki 1,2g , pakowana po 20 szt szt 300 7. Herbata rozpuszczalna 300g, różne smaki szt 700 8. Kakao 80g-100g szt 80 9. Kasza gryczana w torebkach kg 200 10. Kasza jęczmienna kg 200 11. Kasza manna kg 200 12. Kawa Inka rozpuszczalna 150g szt 600 13. Kawa naturalna mielona 250 g szt 40 14. Kawa naturalna rozpuszczalna 100g szt 80 15 Makaron domowy( rosołowy) nitka cięta, co najmniej 2- jajeczny kg 350 16 Makaron domowy drobny :gwiazdki lub muszelka ,jajeczny kg 200 17 Mąka pszenna kg 700 18 Mąka ziemniaczana kg 100 19 Płatki owsiane kg 150 20 Płatki ryżowe 180- 200g szt 20 21 Ryż kg 500 22 Sól kg 300 23 Suchary bez cukru 280g- 300 g szt 20 24 Chrzan tarty 160-200 g szt 150 25 Ketchup łagodny 500g szt 180 26 Musztarda 450- 500 g szt 80 27 Miód 25 g szt 4.000 28 Ocet 10 % 0,5 litra szt 40 29 Olej uniwersalny 0,8l -1 litr szt 350 30 Bazylia 10 g szt 30 31 Czosnek granulowany 15-20g szt 20 32 Gałka muszkatołowa mielona 15g-20g szt 30 33 Kminek 15-20g szt 40 34 Kwasek cytrynowy 50 g szt 200 35 Liść laurowy 5g - 7g szt 150 36 Majeranek 8g-10g szt 80 37 Papryka mielona 15g-20g szt 50 38 Pieprz naturalny 20g szt 250 39 Pieprz ziołowy 15g-20g szt 40 40 Proszek do pieczenia 30g szt 20 41 Przyprawa typu Jarzynka 200 g szt 700 42 Przyprawa do grilla klasyczna w tubie 80-100g szt 15 43 Tymianek 10g-15g szt 40 44 Zioła prowansalskie 10g-15g szt 40 45 Żelatyna 50 g szt 80 46 Rodzynki 100 g szt 20 47 Wiórki kokosowe 100g szt 20 48 Ananas w plastrach puszka 550g-600g szt 20 49 Brzoskwinia połówki puszka 800g-900g szt 30 50 Groszek konserwowy puszka 400g szt 180 51 Fasola szparagowa konserwowa, słoik 450 g szt 500 52 Kukurydza konserwowa puszka 400g szt 70 53 Koncentrat pomidorowy 30% 800g -1 kg szt 150 54 Ogórek konserwowy słoik 0,8l-0,9l szt 400 55 Papryka konserwowa słoik 0,8l-0,9l szt 300 56 Pieczarki konserwowe słoik 0,8l-0,9l szt 80 57 Kompot wiśniowy 0,8l-0,9l szt 800 58 Kompot śliwkowy 0,8l-0,9l szt 800 59 Kompot czarna porzeczka 0,8l-0,9l szt 800 60 Kompot truskawkowy 0,8l-0,9l szt 800 61 Napój owocowy 0,20 l szt 2.000 62 Sok owocowy 0,20 l szt 2.500 63 Sok na bazie marchewki 0,30 -0,33 l różne smaki szt 400 64 Sok owocowy 1l ( pomarańcz, jabłko) szt 200 65 Syrop owocowy 400-450g szt 400 66 Woda mineralna niegazowana 1,5 l szt 3.000 67 Woda mineralna niegazowana 0,5 l szt 300 68 Pasztet drobiowy 50 g zawartość produktów drobiowych co najmniej 30% szt 3.000 69 Herbata ekspresowa czarna toreb. 1,4g -1,5g pakowana po 80- 100szt torebek, po zaparzeniu klarowna o wyraźnym smaku i aromacie np.: Saga, Posti szt 400 70 Herbata z dzikiej róży, toreb. 2g pakowana po 25 torebek, po zaparzeniu klarowna o wyraźnym smaku i aromacie np.: Saga, Biofix szt 200 71 Makaron łazankowy wykonany z wysokiej jakości pszenicy (zawart. pszenicy durum) po ugotowaniu odpowiednio twardy, sprężysty, wartość energet. w 100g 350 -365 kcal - np. Lubella, Sorenti, Malma, Mediterranea kg 150 72 Makaron świderki wykonany z wysokiej jakości pszenicy (zawart. pszenicy durum) po ugotowaniu odpowiednio twardy, sprężysty, wartość energet. w 100g 350 -365 kcal - np. Lubella, Sorenti, Malma,Mediterranea kg 150 73 Makaron kolanka wykonany z wysokiej jakości pszenicy (zawart. pszenicy durum) po ugotowaniu odpowiednio twardy, sprężysty, wartość energet. w 100g 350 -365 kcal - np. Lubella, Sorenti, Malma, Mediterranea kg 150 74 Płatki kukurydziane wysokiej jakości, złociste, chrupiące, zawartość kukurydzy co najmniej 98 %, wartość odżywcza w 100g co najmniej 370kcal opak. 250g- 1 kg, np. Corn Flakes Nestle, kg 100 75 Majonez 400-420 ml wartość odżywcza w 100g 690- 740 kcal - np. Winiary, Hellmanns szt 200 76 Koncentrat pomidorowy 30% bez konserwantów 200 g -np. Pudliszki , Łowicz, Rolnik szt 100 77 Płynna przyprawa do zup, sosów, sałatek o wyraźnym aromacie i smaku 960-1040g np.: Winiary, Maggi, Knorr szt 400 Ilości w/w asortymentu są przewidywana wielkością zamówienia. W uzasadnionych przypadkach przedmiot zamówienia może być realizowany w mniejszym zakresie. Maksymalna wielkość opakowań w przypadku produktów sypkich wynosi 1 kg, makaronu do 2 kg, pozostałe produkty zgodnie z opisem. Wszystkie artykuły powinny być wysokiej jakości, pierwszego gatunku, pierwszej klasy, w opakowaniach oznaczonych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. W pozycjach od 69 -77 dokładniej opisano poszczególne artykuły i przykładowo określono marki - producenta produktów, zamawiający dopuszcza zaproponowanie produktów innego producenta -marki o równoważnych walorach jakościowych, odżywczych i smakowych tj. nie gorszych niż opisane dla poszczególnych produktów. Dostawy zamawiający będzie realizował sukcesywnie średnio raz w tygodniu , w dniu roboczym. Każdą partię dostawy zamawiający będzie uzgadniał telefonicznie z wykonawcą. Dostawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby zamawiającego własnym transportem na swój koszt w godz. od 7.00 -14.00.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    próbki produktów wraz z opisem tych produktów ( wartości odżywcze, składniki itp.) w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje produkty równoważne w poz.69-77 formularza cenowego .

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty, formularz cenowy ( wg wzoru zał. nr 1, 1A do SIWZ), pełnomocnictwa ( jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen jednostkowych zaproponowanych w ofercie przez wykonawcę, jednak nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy obowiązywania umowy w oparciu o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez GUS, na wniosek wykonawcy. Konsekwencją ewentualnych zmian cen jednostkowych jest zmniejszenie ilości dostaw w ramach wartości umowy. 2. Zamawiający dopuszcza zamianę wartości brutto umowy w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT dotyczącego przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatraciborski.pl/dps/dane_dps.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Złota Jesień ul. Grzonki 1 47-400 Racibórz, pok. nr 4- sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Złota Jesień ul. Grzonki 1 47-400 Racibórz, pok. nr 4- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.