Ogłoszenie z dnia 2014-12-02
Świnoujście: Doposażenie pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy położonego w Świnoujściu przy ul. Piłsudskiego 11
Numer ogłoszenia: 395776 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Monte Cassino 8, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3212280, 3212631 w. 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgm.swinoujscie.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy położonego w Świnoujściu przy ul. Piłsudskiego 11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostarczenie i montaż sprzętu komputerowego, sprzętu sportowego oraz pozostałego sprzętu dla Dziennego Domu Pomocy położonego w Świnoujściu przy ul. Piłsudskiego 11, zgodnie z załączonymi szczegółowymi wymaganiami dla sprzętu komputerowego, sportowego stanowiącymi załączniki nr 1, 1 a i 1b do SIWZ,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 37.40.00.00-2, 32.00.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony załącznik nr 1, 1 a i 1b do SIWZ, 2) potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia opłaconej polisy,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości min. 15 tys. zł lub jej równowartości w walucie obcej, 3) upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści innych dokumentów załączonych do oferty), 4) oferta - sporządzona według wzoru formularza oferty - odpowiednio załącznik nr 3, 3 a i 3 b do SIWZ, 5) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest do złożenia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załączniki nr 5, 5 a i 5 b do SIWZ 6) Wykonawcy, którzy udzielą gwarancji zgodnej z gwarancją producencką; 7) Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 15 tys. zł; Ww. warunki dotyczą wszystkich ofert częściowych. 8) Wykonawcy, którzy wypełnili oraz podpisali formularz ofertowy (załączniki nr 3, 3 a i 3 b do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgm.swinoujscie.pl/ OGŁOSZENIA/PRZETARGI > Zamówienia Publiczne - przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna jest na stronie internetowej i w wersji papierowej ( odbiór osobisty) w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej ul. Monte Cassino 8,pokój nr 30,bądź przesyłką za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Monte Cassino 8 - sekretariat, codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy w godzinach 7.30 do 15.30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I zamówienia - sprzedaż, dostarczenie i montaż sprzętu komputerowego do Dziennego Domu Pomocy położonego w Świnoujściu opisanego w załączniku nr 1 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptop Lenovo G71059-427119 lub równoważny - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II zamówienia - sprzedaż, dostarczenie i montaż sprzętu sportowego do Dziennego Domu Pomocy położonego w Świnoujściu opisanego w załączniku nr 1 a do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Dysk stabilizujący zgodnie z opisem - załącznik nr 1 SIWZ 5szt. 2 Kije NordicWalking Neatness zgodnie z opisem - załącznik nr 1 do SIWZ 8 szt. 3 Gruszka sensoryczna/ Puffa Sako XXXXL Tkaniny zgodnie z opisem - załącznik nr 1 do SIWZ 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część III zamówienia - sprzedaż i dostarczenie pozostałego sprzętu do Dziennego Domu Pomocy położonego w Świnoujściu opisanego w załączniku nr 1 b do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zmywarka ELEKTROLUX ESF-6521 LOX lub równoważna - 1 szt. 2 Kuchenka Mikrofalowa SAMSUNG GE 83X lub równoważna - 1 szt. 3 Odkurzacz ZELEMER 5500.3HT lub równoważny - 1 szt. 4 Robot kuchenny wielofunkcyjny BOSCH MUM 54251 lub równoważny -1 szt. 5 Czajnik elektryczny bezprzewodowy TEFAL KO 300 lub równoważny -1 szt. 6 Aparat fotograficzny NIKON L26 + karta pamięci 8GB -1 szt. 7 Kino Domowe Philips HTD 3540 -1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- MALOWANIE POMIESZCZEŃ I WYMIANA OPPRAW OŚWIETLENIOWYCH W OBIEKCIE UZDROWISKA ŚWINOUJŚCIE S.A: ZPL BURSZTYN. W ŚWINOUJŚCI PRZY UL.S. ŻEROMSKIEGO 9
- Awaryjny remont pędników azymutalnych na jednostce pływającej Bielik II
- Dostawa artykułów biurowych oraz dostawa artykułów papierniczych
- Wykonanie remontu silnika na jednostce pływającej Bielik IV.
- Dostawa olejów i płynów eksploatacyjnych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu
- Świadczenie usług w zakresie dezynsekcji, dezynfekcji, deratyzacji, usuwania gniazd oraz przeglądów lokali.
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa budynku Kopalni Kultury w Czeladzi"
- Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Modernizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Dobre.
- Zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych.
- Utworzenie integracyjnych, ogólnodostępnych placów zabaw przy ul. Bartkówka w Dynowie
- Dostawa wraz z wdrożeniem sprzętu informatycznego na potrzeby WS SP ZOZ
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.