eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › Bieżąca eksploatacja i konserwacja urządzeń fontann na terenie miasta Świnoujście w latach 2015- 2017

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-02

Świnoujście: Bieżąca eksploatacja i konserwacja urządzeń fontann na terenie miasta Świnoujście w latach 2015- 2017
Numer ogłoszenia: 394618 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świnoujścia , ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, faks (091) 321 59 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swinoujscie.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.swinoujscie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca eksploatacja i konserwacja urządzeń fontann na terenie miasta Świnoujście w latach 2015- 2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wszelkie prace związane z zapewnieniem wymaganymi przepisami bezpiecznej eksploatacji i użytkowania urządzeń fontann na terenie miasta Świnoujście w latach 2015-2017 1. Na przedmiot zamówienia składają się następujące obiekty: a) fontanna wielorzędowa, posadowiona na promenadzie nadmorskiej przy ul. Uzdrowiskowej na wysokości skrzyżowania z ul. Trentowskiego b) fontanna okrągła z kamienia, posadowiona na promenadzie nadmorskiej przy ul. Uzdrowiskowej na wysokości skrzyżowania z ul. Cieszkowskiego c)trzy fontanny posadowione w Parku Zdrojowym w tym: dwie na Placu Chrobrego oraz źródełko na Placu Centralnym d)fontanna ( śruba) posadowiona przy ul. Piłsudskiego e)dwóch fontann pływających montowane sezonowo przy nabrzeżu nr 2 (obok pomostu) u zbiegu ulic Wybrzeże Władysława IV i Placu Wolności oraz w zbiorniku wodnym Parku Zdrojowego przy ul. Jachtowej f) fontanna oraz ciek wodny zlokalizowany na Placu Wolności. 2. Szczegółowy przedmiot i zakres zamówienia określa: wykaz prac bieżącej eksploatacji i konserwacji urządzeń fontann na terenie miasta Świnoujście - stanowiący załącznik nr Nr 1.1..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych i warunkach określonych w projekcie umowy ( załącznik nr 2 do SIWZ ) do wartości 50% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 50.53.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn 65.32.00.00 - Eksploatacja instalacji elektrycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 12.1 Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4.800,00 zł ( słownie złotych: cztery tysiące osiemset 00/100) przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art.45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunki wiedzy i doświadczenia wykonali należycie w okresie trzech ostatnich lat ( a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej jedną usługę, odpowiadającą swoim rodzajem i/lub wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez pojedynczą usługę Zamawiający rozumie roboty polegające na budowie/wykonywaniu technologii fontann miejskich lub bieżącą eksploatację i konserwację urządzeń fontann o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto ( słownie złotych: sto tysięcy złotych 00/100).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania potencjałem technicznym - dysponujący osobą bądź osobami, które posiadają świadectwo kwalifikacji typu E zezwalające na eksploatację urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania potencjałem technicznym - dysponujący osobą bądź osobami, które posiadają świadectwo kwalifikacji typu E zezwalające na eksploatację urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sytuacji ekonomicznej i finansowej; posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 brutto ( słownie: sto tysięcy złotych 00/100) lub jej równowartość w walucie obcej lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz oferty wraz z załącznikami, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu- pełnomocnictwo do reprezentowania pomiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i zawarcia umowy, c) wykaz z określeniem części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć innym podmiotom ( podwykonawcom).Nie załączenie do oferty wykazu Zamawiający uzna za równoważne z informacją o wykonaniu przez Wykonawcę zamówienia własnymi siłami, d) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SIWZ, e) jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 oraz na podstawie art.26 ust.2b ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów wymagane jest dołączenie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia, f) dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowana forma wadium: - w przypadku zabezpieczenia określonego w art.45 ust.6 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- kopia potwierdzenia przelewu na konto Zamawiającego wskazane w pkt 12.2, - w przypadku zabezpieczenia określonego w art.45 ust.6 pkt 2 do 5 ustawy Prawo zamówień publicznych- oryginał takiego dokumentu ( np. gwarancji ubezpieczeniowej, bankowej, itp), g) upoważnienie osoby podpisującej ofertę ( gdy nie wynika to z treści innych dokumentów załączonych do oferty), z którego wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy ( Wykonawców występujących wspólnie),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas reakcji od zgłoszenia awarii - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający stosownie do art. 144 Pzp dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści SIWZ lub oferty w przypadku, gdy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia pojawiają się: a) zmiana stawki i kwoty VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w §3 ust.1 umowy, b) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy i związane z tym zmienione wynagrodzenie gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym lub interesie Zamawiającego, Zmiany umowy przewidziane w ust.1 dopuszcza się na następujących warunkach: a) ad ust.1 lit. a - stawka podatku VAT ulegnie zmianie na mocy powszechnie obowiązujących przepisów, b) ad ust.1 lit. b - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu publicznego lub interesu Zamawiającego. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony w ust.1 katalog zmian umowy, zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taka zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art.44 ustawy Pzp: a) zmiana danych teleadresowych, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy ( np. zmiana nr rachunku bankowego). Zamawiający określi istotne postanowienia umowy na realizację zamówienia w niniejszym postępowaniu w projekcie umowy, której kształt zostanie ustalony w zależności od przebiegu postępowania, bez zmian jej istotnych postanowień. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swinoujscie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, Wydział Eksplantacji i Zarządzania Nieruchomościami.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2014 godzina 10:30, miejsce: siedzibie Zamawiającego w Biurze Obsługi Interesanta na parterze Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.