eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara Błotnica › Zakup paliwa w obrocie bezgotówkowym dla Gminy Stara Błotnica.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-24

Stara Błotnica: Zakup paliwa w obrocie bezgotówkowym dla Gminy Stara Błotnica.
Numer ogłoszenia: 394432 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 361200 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Starej Błotnicy, 46, 26-806 Stara Błotnica, woj. mazowieckie, tel. 048 385-77-90, faks 048 383-50-92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliwa w obrocie bezgotówkowym dla Gminy Stara Błotnica..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup paliwa w obrocie bezgotówkowym dla Gminy Stara Błotnica. Kod CPV 09134100-8 olej napędowy CPV 09132100-4 benzyna bezołowiowa 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliwa w obrocie bezgotówkowym oleju napędowego ON oraz benzyny bezołowiowej Pb95 dla pojazdów będących własnością Gminy Stara Błotnica w szacunkowej ilości: a) olej napędowy - 17000 litrów b) benzyna bezołowiowa 95 oktanowa - 6500 litrów Dopuszcza się zmiany ilości poszczególnych rodzajów paliwa, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że nie zostanie przekroczona całkowita wartość przedmiotu umowy. 2. Sukcesywny zakup paliw tj. oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95oktanowej dokonywany będzie w systemie bezgotówkowym na stacji paliw należącej do Wykonawcy, zlokalizowanej w promieniu 15 km od siedziby Zamawiającego. 3. Wykonawca zapewni rozliczenie bezgotówkowe w złotych polskich wystawiając bezpośrednio po tankowaniu fakturę z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu i oferowanego upustu. Termin płatności faktury 14 dni od daty wystawienia faktury. 4. Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów będzie załączony do umowy po wyłonieniu Wykonawcy. 5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w stosownych normach, w szczególności: a) dla oleju napędowego ON PN-EN 590 Paliwa do pojazdów silnikowych -Oleje napędowe-Wymagania i metody badań. b) dla benzyny bezołowiowej (Pb95) PN-EN 228 Paliwa dla pojazdów silnikowych - Benzyna bezołowiowa- Wymagania i metody badań. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi świadectwo jakości , Potwierdzające jakość paliwa zgodną z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 221, poz. 1441). 6. Jeżeli wykonawca oferuje kartę stałego klienta, karta taka będzie przydzielona dla każdego pojazdu. W takim przypadku faktury wystawiane przez wykonawcę będą sporządzane z podziałem na rodzaj paliwa dla każdego samochodu oraz z podziałem na poszczególne samochody. 7. Cena ofertowa będzie ustalona na podstawie dziennych cen sprzedaży z ostatnich 2 dni roboczych przed dniem otwarcia ofert z, tj. z dnia 08.11.2011r., 09.11.2011r., za 1 litr wyszczególnionych w §3 pkt I pdpkt.1 SIWZ rodzajów paliw. Dla potwierdzenia dziennych cen sprzedaży z ostatnich 2 dni przed dniem otwarcia ofert wykonawca przedstawi kserokopie co najmniej trzech paragonów wydanych dla każdego rodzaju paliwa. Kserokopie paragonów powinny zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji przedstawionych w ofercie danych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Mera Sp.j., ul. Limanowskiego 73/55 L.11, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103670,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 126575,00

  • Oferta z najniższą ceną: 126575,00 / Oferta z najwyższą ceną: 126575,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.