eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa dwóch transformatorów 110/15 kV; 25 MVA dla potrzeb ENEA S.A.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-04

POZYCJA 39423

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Poznań: dostawa dwóch transformatorów 110/15 kV; 25 MVA dla potrzeb ENEA S.A. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: ENEA S.A., do kontaktów: Zbyszko Chmielewski tel. +48 61 8504131, Agata Fecko-Budaj tel. +48 61 8561275, ul. Nowowiejskiego 11, 60-967 Poznań, tel. +48 61 8504110, fax +48 61 8504113, e-mail: enea@enea.pl, dystrybucja@enea.pl, www.enea.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: ENEA S.A. Departament Dystrybucji i Energii Departament Usług, Robert Kitta - w sprawach technicznych, Wojciech Płodowski - w sprawach technicznych, Zbyszko Chmielewski - w sprawach technicznych, Agata Fecko-Budaj - w sprawach formalno-prawnych, ul. Panny Marii 2 / ul. Strzeszyńska 58, 61-108 Poznań / 60-479 Poznań, tel. +48 52 3742231, +48 91 4225810, +48 61 8504131, +48 61 8561275, fax +48 61 8504113, +48 61 8564107. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: ENEA S.A. Departament Dystrybucji Energii, Zbyszko Chmielewski, ul. Panny Marii 2, 61-108 Poznań, tel. +48 61 8504131, fax +48 61 8504113. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: ENEA S.A. Departament Dystrybucji Energii, ul. Panny Marii 2, 61-108 Poznań, tel. +48 61 8504110, fax +48 61 8504113, e-mail: dystrybucja@enea.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa dwóch transformatorów 110/15 kV; 25 MVA dla potrzeb ENEA S.A.. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Transformator energetyczny 110kV/15kV; 25 MVA trójfazowy, dwuuzwojeniowy o chłodzeniu olejowo -naturalnym ONAN, z uzwojeniami miedzianymi, z regulacją napięcia pod obciążeniem, w wykonaniu napowietrznym dla klimatu normalnego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ENEA Spółka Akcyjna: 1. Oddział w Bydgoszczy, 2. Oddział w Szczecinie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.17.00.00 - Transformatory Kod CPV wg słownika 2008: 31.17.00.00 - Transformatory 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Transformator energetyczny 110kV/15kV; 25 MVA trójfazowy, dwuuzwojeniowy o chłodzeniu olejowo - naturalnym ONAN, z uzwojeniami miedzianymi, z regulacją napięcia pod obciążeniem, z kadzią radiatorową, z konserwatorem, w wykonaniu napowietrznym dla klimatu normalnego, z przepustami wyprowadzonymi na pokrywę, przeznaczony do pracy z odziemionym punktem neutralnym - szt 2. Podstawowe dane znamionowe: Moc 25 MVA. Częstotliwość 50 Hz. Układ połączeń Ynd 11 wyprowadzony punkt gwiazdowy uzwojenia GN. Napięcie górne 115 000 V. Napięcie dolne 16 500 V. Napięcie zwarcia ok. 18,0 % - 1 transf. oraz ok. 11,0 % - 1 transf. Straty jałowe max. 14 000 W. Straty obciążeniowe max. 130 000 W. Szczegółowe wymagania ogólne i techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia, wymaganych dokumentów oraz formularza oferty określone zostały w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 90;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Kwota wadium: 32 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Potwierdzą posiadanie zdolności finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia poprzez przedstawienie informacji z banku o ilości posiadanych środków lub zdolności kredytowej Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 800 000 zł. 5. Wykażą wykonanie dostaw transformatorów w ilości nie mniejszej niż 3 sztuki o wartości powyżej kwoty 2 000 000 zł w ciągu ostatnich trzech lat. 6. Posiadają obroty w ostatnich trzech latach obrotowych, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniejsze niż 3 000 000 zł w każdym roku. 7. Potwierdzą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000 zł. 8. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Dopuszcza się wspólne ubieganie się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia wobec Zamawiającego. Wykonawcy składający wspólną ofertę ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz posiada możliwość realizacji zamówienia, zgodnie z wymogami art. 22 ust. 1 Ustawy. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje muszą dotyczyć urzędujących członków władz. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja musi dotyczyć podmiotu zbiorowego. 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub oferty i innych składanych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź z zapisów właściwego rejestru - KRS. 6. W przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnictwo dla podmiotu upoważnionego do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Dowód wniesienia wadium. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Bilanse oraz rachunki zysków i strat za następujące lata: 2004, 2003, i 2002, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Minimalna wielkość obrotów musi wynosić co najmniej 3 000 000 zł w każdym roku. 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia o wartości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż 1 000 000 zł, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważna od dnia otwarcia ofert do końca okresu trwania umowy. 6. Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 800 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dopuszczalne jest przedłożenie dokumentu wystawionego przez bank, z którego wynika, że bank widzi możliwość udzielenia kredytu po spełnieniu określonych warunków. W takim wypadku Wykonawca powinien dołączyć oświadczenie o przyjęciu tych warunków. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych dostaw podobnych w ilości nie mniejszej niż 3 sztuki o wartości powyżej kwoty 2 000 000 zł w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2. Wykaz podwykonawców i powierzony im zakres zamówienia. 3. Dokument(-y) potwierdzający(-e) uzyskanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości w zakresie konstrukcji, produkcji i sprzedaży transformatorów będących przedmiotem zamówienia; norma ISO 9001 oraz norma ISO 14001. 4. Dokumenty techniczne wyszczególnione w SIWZ. 2.1.4) Inne informacje: W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem (na każdej stronie kopii dokumentu) przez Wykonawcę. Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, ma obowiązek przedstawić oryginały złożonych przez siebie dokumentów, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: RPUZ/P/0386/2005/DD/DZ. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 20.09.2005, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami będzie wydawana lub wysyłana Wykonawcom na ich wniosek, po uprzednim przedstawieniu dowodu uiszczenia wpłaty na konto Zamawiającego. Kwotę, o której mowa wyżej należy wpłacać na konto BZ WBK S.A. VI o/ Poznań 18 1090 1362 0000 0000 3601 7801. Na pokwitowaniu wpłaty należy zamieścić dopisek "Opłata za dokumentację przetargową-dostawa dwóch transformatorów 110/15kV; 25MVA". 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 20.09.2005 godzina 10:00, miejsce: ENEA Spółka Akcyjna, Departament Dystrybucji Energii, ul. Panny Marii 2, 61-108 Poznań, s. 202 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.09.2005, godzina 10:30, ENEA Spółka Akcyjna, Departament Dystrybucji Energii, ul. Panny Marii 2, 61-108 Poznań, s. 203.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 25.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.