eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Określenie wartości nieruchomości położonych na terenie powiatówgiżyckiego, węgorzewskiego, gołdapskiego oraz gminy Mikołajki, suwalskiego i miasta Suwałki, sejneńskiego, augustowskiego, oleckiego, ełckiego, kolneńskiego, piskiego, grajewskiego, białostockiego i miasta Białystok, sokólskiego, monieckiego, łomżyńskiego i miasta Łomża, zambrowskiego, wysokomazowieckiego, bielskiego, hajnowskiego, siemiatyckiego w 2017r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-08

Ogłoszenie nr 39360 - 2017 z dnia 2017-03-08 r.

Suwałki: Określenie wartości nieruchomości położonych na terenie powiatów: giżyckiego, węgorzewskiego, gołdapskiego oraz gminy Mikołajki, suwalskiego i miasta Suwałki, sejneńskiego, augustowskiego, oleckiego, ełckiego, kolneńskiego, piskiego, grajewskiego, białostockiego i miasta Białystok, sokólskiego, monieckiego, łomżyńskiego i miasta Łomża, zambrowskiego, wysokomazowieckiego, bielskiego, hajnowskiego, siemiatyckiego w 2017r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie Filia w Suwałkach, krajowy numer identyfikacyjny 1034470800704, ul. ul. Sportowa  22, 16400   Suwałki, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 87 5663591, 5661297, e-mail hlukawski@anr.gov.pl, faks 875 665 861.
Adres strony internetowej (URL): www.anr.v.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prana

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy.

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.anr.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

tak
nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Agencja Nieruchomości Rolnych O.T. Olsztyn Filia w Suwałkach, 16-400 Suwałki, ul. Sportowa 22 (Sekretariat I piętro)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Określenie wartości nieruchomości położonych na terenie powiatów: giżyckiego, węgorzewskiego, gołdapskiego oraz gminy Mikołajki, suwalskiego i miasta Suwałki, sejneńskiego, augustowskiego, oleckiego, ełckiego, kolneńskiego, piskiego, grajewskiego, białostockiego i miasta Białystok, sokólskiego, monieckiego, łomżyńskiego i miasta Łomża, zambrowskiego, wysokomazowieckiego, bielskiego, hajnowskiego, siemiatyckiego w 2017r.
Numer referencyjny: OLSU.O.250.1.2017.HŁ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części maksymalnej liczby części 2

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonanie operatów szacunkowych z określenia wartości prawa własności i innych praw do nieruchomości położonych na terenie powiatów: giżyckiego, węgorzewskiego, gołdapskiego oraz gminy Mikołajki, suwalskiego, i miasta Suwałki, sejneńskiego, augustowskiego, oleckiego, ełckiego, kolneńskiego, piskiego, grajewskiego, białostockiego i miasta Białystok, sokólskiego, monieckiego, łomżyńskiego i miasta Łomża, zambrowskiego, wysokomazowieckiego, bielskiego, hajnowskiego, siemiatyckiego. Przewiduje się wykonanie około 1239 operatów z podziałem na 6 części.Określanie wartości nieruchomości dokonywane będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego. Zamawiający będzie sukcesywnie zamawiał tzw. cząstkowe zlecenia wykonania operatów na podstawie cen jednostkowych wyłonionego wykonawcy. Termin wykonania operatu będzie zgodny z ofertą wykonawcy. Sporządzanie operatów szacunkowych należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi, w czasie wykonywania usługi, przepisami prawa w zakresie wycen nieruchomości i sporządzania operatów szacunkowych, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego, Standardami Zawodowymi uzgodnionymi z właściwym ministrem zgodnie z art. 175 ust. 6 ustawy o gospodarce nieruchomościami, Powszechnymi Krajowymi Zasadami Wyceny (PKZW) w zakresie standardów zawodowych zawierających obowiązkowe reguły postępowania przy wykonywaniu zawodu rzeczoznawcy majątkowego, SIWZ oraz innymi unormowaniami dotyczącymi wykonywania usług określenia wartości nieruchomości.

II.5) Główny kod CPV: 71.31.90.00 - Usługi biegłych

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 289793.00
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/03/2018


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wymagane uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości z co najmniej dwuletnim doświadczeniem, liczonym od dnia uzyskania świadectwa uprawnień rzeczoznawcy majątkowego do dnia składania ofert b) osoba o której mowa w punkcie "a", w okresie 36 miesięcy poprzedzających termin złożenia ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonała z należytą starannością 25 operatów wyceny nieruchomości.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1)wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, z co najmniej dwuletnim doświadczeniem), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- jeżeli nie będzie to wynikało bezpośrednio z treści oferty. 2)Zamawiający od wykonawcy, którego, oferta uzyska najwyższą ilość punktów może zażądać wykazu sporządzonych operatów oraz potwierdzenia ich należytego wykonania wystawionych przez podmioty zlecające (na rzecz których były wykonane). Żądane potwierdzenie może dotyczyć wszystkich bądź wybranych operatów, które wykaże wykonawca w ofercie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - oryginał bądź notarialnie potwierdzona kopia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 900,00 zł część 1 - powiaty: giżycki, węgorzewski oraz gmina Mikołajki 1 300,00 zł część 2 - powiaty: gołdapski, olecki 1 500,00 zł część 3 - powiaty: ełcki, piski 1 200,00 zł część 4 - powiaty: suwalski i miasto Suwałki, sejneński, augustowski, grajewski, kolneński, moniecki, sokólski 1 400,00 zł część 5 - powiaty: białostocki i miasto Białystok, łomżyński i miasto Łomża, zambrowski 2 000,00 zł część 6 - powiaty: wysokomazowiecki, bielski, hajnowski, siemiatycki. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy podany w rozdziale I. Za termin wniesienia wadium. przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Sposób wniesienia wadium, zasady zwotu i zatrzymania wadium w SIW.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena brutto60.00
termin wykonania zamówienia 20.00
jakość - doświadczenie20.00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2.Dopuszcza się zmianę umownego terminu wykonania zlecenia cząstkowego, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: 1)wystąpienia którejkolwiek zmiany o której mowa w ust. 3 pkt.1-7, oraz zmiany w przedmiocie umowy nie wynikające z przyczyn Wykonawcy; termin realizacji może zostać wydłużony do 10 dni; 2)w przypadku opóźnienia w przekazaniu przez Zamawiającego kompletu dokumentów dla Wykonawcy; wydłużenie umowy nastąpi jedynie o czas spowodowany opóźnieniem; 3)zmiany spowodowane działaniem osób trzecich, w wyniku których wykonanie przedmiotu umowy będzie niemożliwe bądź utrudnione, a działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; wydłużenie umowy nastąpi jedynie o czas spowodowany opóźnieniem; 3.Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: 1) nastąpi zmiana przeznaczenia nieruchomości w związku ze zmianą miejscowego planu zagospodarowania lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania; 2) zmiana zakresu przedmiotu zamówienia z uwagi na przekazanie lub konieczność przekazania nieruchomości lub jej części na rzecz instytucji samorządowych lub innych; 3)zmiana numerów działek składających się na wycenianą nieruchomość; 4)geodezyjna zmiana powierzchni wycenianej nieruchomości; 5)zwiększenie powierzchni wycenianej nieruchomości, 6)zmniejszenie powierzchni wycenianej nieruchomości; 7)w przypadku ujawnienia środków trwałych nieujętych w ewidencji ANR; - punkty 1-7 dotyczą nieruchomości ze zleceń cząstkowych. 8)wykonanie przedmiotu umowy stanie się zbędne dla Zamawiającego ze względu na jego właściwość lub przeznaczenie albo gdy jego realizacja przez Wykonawcę będzie niemożliwa do wykonania z przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku, Wykonawcy przysługuje zwrot jedynie faktycznie poniesionych kosztów realizacji; 9)Zmiana treści umowy jest korzystna dla Zamawiającego. 4.Zmiany o których mowa w ust. 3. nie będą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia. 5.Dopuszcza się zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia z zastrzeżeniem, że wprowadzona zmiana nie może skutkować zmianą Wykonawcy zamówienia: 1)zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i doświadczeniem o których mowa w siwz, 2)zmiany kluczowego personelu Wykonawcy (to jest osób wykonujących operaty szacunkowe na których uprawnienia i doświadczenie powołał się wykonawca i których doświadczenie wskazał w kryterium oceny ofert) na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo-personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska. Zmiana kluczowego personelu Wykonawcy może nastąpić wyłącznie pod warunkiem wykazania uprawnień i doświadczenia co najmniej równoważnych, 3)zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zamówienia po stronie Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 17/03/2017, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Usługi wyceny powiaty: giżycki, węgorzewski oraz gmina Mikołajki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie operatów szacunkowych z określenia wartości prawa własności i innych praw do nieruchomości, dokonywane sukcesywnie, na terenie powiatów: giżyckiego, węgorzewski oraz gmina Mikołajki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 31327.26
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/03/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena brutto60.00
termin wykonania zamówienia 20.00
jakość - doświadczenie20.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Usługi wyceny powiaty: gołdapski, oleckiwiaty: giżycki,

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie operatów szacunkowych z określenia wartości prawa własności i innych praw do nieruchomości, dokonywane sukcesywnie, na terenie powiatów: gołdapskiego i oleckiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 44395.08
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/03/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena brutto60.00
termin wykonania zamówienia20.00
jakość - doświadczenie20.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Usługi wyceny powiaty: ełcki, piski

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie operatów szacunkowych z określenia wartości prawa własności i innych praw do nieruchomości, dokonywane sukcesywnie, na terenie powiatów: ełckiego i piskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 51867.34
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/03/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena brutto60.00
termin wykonania zamówienia20.00
jakość - doświadczenie20.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Usługi wyceny powiaty: suwalski i miasto Suwałki, sejneński, augustowski, grajewski, kolneński, moniecki, sokólski

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie operatów szacunkowych z określenia wartości prawa własności i innych praw do nieruchomości, dokonywane sukcesywnie, na terenie powiatów: suwalskiego i miasta Suwałki, sejneńskiego, augustowskiego, grajewskiego, kolneńskiego, monieckiego, sokólskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 42708.14
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/03/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena brutto60.00
termin wykonania zamówienia20.00
jakość - doświadczenie20.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Usługi wyceny powiaty: białostocki i miasto Białystok, łomżyński i miasto Łomża, zambrowski,

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie operatów szacunkowych z określenia wartości prawa własności i innych praw do nieruchomości, dokonywane sukcesywnie, na terenie powiatów: białostockiego i miasta Białystok, łomżyńskiego i miasta Łomża, zambrowskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 50196.76
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/03/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena brutto60.00
termin wykonania zamówienia20.00
jakość - doświadczenie20.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: Usługi wyceny powiaty: wysokomazowiecki, bielski, hajnowski, siemiatycki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie operatów szacunkowych z określenia wartości prawa własności i innych praw do nieruchomości, dokonywane sukcesywnie, na terenie powiatów: wysokomazowieckiego, bielskiego, hajnowskiego, siemiatyckiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 69298.42
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/03/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena brutto60.00
termin wykonania zamówienia20.00
jakość- doświadczenie20.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.