eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawa artykułów papierniczych i biurowych w ramach projektu Mały DolnoŚlazak.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-13

Wałbrzych: Dostawa artykułów papierniczych i biurowych w ramach projektu Mały DolnoŚlazak.
Numer ogłoszenia: 39357 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19511 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, ul. Paderewskiego 10, 58-301 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8877183, faks 074 8877103.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów papierniczych i biurowych w ramach projektu Mały DolnoŚlazak..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych i biurowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części 1.Część nr 1 Dostawa artykułów papierniczych i biurowych w ramach projektu Mały DolnoŚlązak dla Partnerów Projektu 2.Część nr 2 Dostawa artykułów papierniczych i biurowych do działalności bieżącej Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu. 2.Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje w szczególności 1.dostawę artykułów papierniczych i biurowych i ich rozładunek 2. wniesienie przedmiotu dostawy do wyznaczonych przez Zamawiającego pomieszczeń. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym specyfikacja zawartości każdego zestawu materiałów, został zamieszczony w załączniku nr 5.1 i 5.2 do niniejszej SIWZ. 4.Wszystkie dostarczane artykuły muszą być fabrycznie nowe oraz niepoddawane regeneracji. 5.Wszystkie podane parametry opisane w załączniku nr 5.1 i 5.2 do niniejszej SIWZ są parametrami minimalnymi, wykonawca może zaoferować dowolny produkt o parametrach nie gorszych niż podane w załączniku nr 5.1 i 5.2 do niniejszej SIWZ. 6.Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy wynika z wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 6.1 do niniejszej SIWZ dla części nr 1 i załącznik nr 6.2 do niniejszej SIWZ dla części nr 2. Zamawiający przewiduje, iż na realizację każdej części zamówienia zostanie podpisana odrębna umowa, także wówczas, gdy z danym Wykonawcą zawierana będzie umowa na realizację więcej niż jednej części zamówienia. Stronami poszczególnych umów będą Partnerzy, dla których dedykowana jest dana część zamówienia część nr 1 i Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu część nr 2. termin wykonania zamówienia dla części 1 1. partia 1 do 10 dni od daty zawarcia 2. partia 2 pomiędzy 01.04.2016 r a 30.04.2016 r 3. partia 3 pomiędzy 01.06.2016 r a 30.06.2016 r termin wykonania dla części nr 2 1. partia 1 do 10 dni od daty zawarcia umowy 2. partia 2 pomiędzy 01.04.2014 a 30.04.2016 r 3. partia 3 01.07.2016 r. a 31.07.2016 r 4. partia 4 01.10.2016 r., a 31.10.2016 r 3. Terminy, o których mowa w pkt. 1 i 2 są terminami zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia w danej partii wraz z czynnością odbioru ze strony każdego Partnera i podpisaniem przez wszystkich Partnerów będących stronami umowy, dla których realizowane jest zamówienie w danej partii, Protokołu zdawczo odbiorczego danej partii zamówienia. 4. Za datę zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia uważa się datę podpisania, bez zastrzeżeń ze strony Zamawiającego, ostatniego Protokołu zdawczo odbiorczego realizacji zamówienia w ramach danej partii.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.30.00 - Organizatory i akcesoria 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.90.00 - Papeteria i inne wyroby .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest częścią projektu pn. Mały DolnoŚlązak - Program poprawy opieki perinatalnej na terenie województwa dolnośląskiego dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa artykułów papierniczych i biurowych w ramach projektu Mały DolnoŚlązak dla Partnerów Projektu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PH SPOKO Szostak Spółka Jawna, ul. Lotników 3E, 58-300 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64148,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42209,82

  • Oferta z najniższą ceną: 42209,82 / Oferta z najwyższą ceną: 69762,48

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa artykułów papierniczych i biurowych do działalności bieżącej Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PH SPOKO Szostak Spółka Jawna, ul. Lotników 3E, 58-300 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13263,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8629,94

  • Oferta z najniższą ceną: 8629,94 / Oferta z najwyższą ceną: 9734,33

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.