eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipnica Wielka › Usługa bankowa dotycząca udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 1.951.952,00zł, z czego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w wysokości 931.952,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 1.020.000,00 zł. II.1.2) Rodzaj zamówieniausługi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-11

Lipnica Wielka: Usługa bankowa dotycząca udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 1.951.952,00zł, z czego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w wysokości 931.952,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 1.020.000,00 zł. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
Numer ogłoszenia: 392928 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 308856 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lipnica Wielka, Lipnica Wielka 518, 34-483 Lipnica Wielka, woj. małopolskie, tel. +48 18 2634595, faks +48 18 2634597.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa bankowa dotycząca udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 1.951.952,00zł, z czego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w wysokości 931.952,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 1.020.000,00 zł. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa bankowa dotycząca udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 1.951.952,00zł, z czego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w wysokości 931.952,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 1.020.000,00 zł Uruchomienie kredytu nastąpi na wniosek Zamawiającego w trzech transzach, nie później niż do dnia: I - 28.09.2012 r. kwota 800.000,00 zł II - 8.10.2012 r. kwota 400.000,00 zł III- 15.10.2012 r. kwota 751.952,00 zł. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminów i wysokość transzy. Okres kredytowania: do 31 grudnia 2016 roku. Spłata kredytu nastąpi: Okres spłaty kredytu w 7 ratach płatnych w następujących terminach i kwotach: I - rata do dnia 31.12.2013 r. kwota 100.000,00 zł II - rata do dnia 30.06.2014 r. kwota 100.000,00 zł III - rata do dnia 31.12.2014 r. kwota 100.000,00 zł IV - rata do dnia 30.06.2015 r. kwota 500.000,00 zł V - rata do dnia 31.12.2015 r. kwota 500.000,00 zł VI - rata do dnia 30.06.2016 r. kwota 300.000,00 zł VII - rata do dnia 31.12.2016 r. kwota 351.952,00 zł Termin płatności odsetek - miesięcznie, do końca każdego miesiąca, począwszy od dnia 31 lipca 2013 roku. Oprocentowanie kredytu zmienne uzależnione od stawki WIBOR 1M z 1-go dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kredytu i odsetek oraz stałej marży banku w trakcie trwania umowy. Zamawiający przyjmuje sposób naliczania wartości odsetek stanowiący składnik całkowitego kosztu kredytowego zgodnie z prawem Bankowym:- liczba dni odsetkowych rocznie: 365/366 w roku przestępnym - faktyczna liczba dni w miesiącu. Prowizja liczona jako % od kwoty uruchomionego kredytu musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu. Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Jabłonce, ul. Krakowska 3, 34-480 Jabłonka, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 350000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 348879,48

  • Oferta z najniższą ceną: 348879,48 / Oferta z najwyższą ceną: 414192,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.