eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Opieka serwisowa systemu informatycznego SIMPLE.ERP. Opieka konsultacyjna dla użytkowników systemu informatycznego SIMPLE.ERP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-26

Kraków: Opieka serwisowa systemu informatycznego SIMPLE.ERP. Opieka konsultacyjna dla użytkowników systemu informatycznego SIMPLE.ERP
Numer ogłoszenia: 39277 - 2014; data zamieszczenia: 26.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie , ul. Kanonicza 25, 31-002 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 421 68 48 wew. 624, faks 12 421 68 48 wew. 624.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.upjp2.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczne uczelnie katolickie finansowane na zasadach uczelni publicznych..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opieka serwisowa systemu informatycznego SIMPLE.ERP. Opieka konsultacyjna dla użytkowników systemu informatycznego SIMPLE.ERP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w zakresie: Opieka serwisowa systemu informatycznego SIMPLE.ERP oraz opieka konsultacyjna dla użytkowników systemu informatycznego SIMPLE.ERP, wobec następujących produktów systemu informatycznego SIMPLE.ERP: SIMPLE.ERP Finanse i Księgowość, SIMPLE.ERP INFO, SIMPLE.ERP Majątek Trwały, SIMPLE.ERP Obrót Towarowy, SIMPLE.ERP Personel, dla 13 stanowisk dostępu. 1.Opieka serwisowa systemu informatycznego SIMPLE.ERP. W ramach usługi Wykonawca zapewni: dostarczanie informacji o planowanych nowych wersjach produktów: update ach (nowa wersja produktów, która w stosunku do poprzedniej wersji ma usunięte ujawnione w czasie między dwoma upgrade ami usterki, natomiast ma niezmienioną lub zmienioną w nieznacznym stopniu specyfikację) i upgrade ach (nowa wersja produktów, która w stosunku do poprzedniej wersji ma zmienioną specyfikację) i ich instalację w siedzibie Zamawiającego w terminie 3 dni od ich udostępnienia przez producenta na rynku, dostęp do upgrade ów udostępnianych przez Wykonawcę na serwerze FTP oraz, na żądanie Zamawiającego, dostarczanych na nośnikach magnetycznych lub optycznych, dostęp do update ów usuwających usterki, udostępnianych przez Wykonawcę na serwerze FTP oraz, na żądanie Zamawiającego, dostarczanych na nośnikach magnetycznych lub optycznych, wykrywanie i usuwanie usterek w produktach - w terminie 5 dni od ich wykrycia, przeprowadzanie konsultacji telefonicznych na temat funkcjonowania produktów. 2. Opieka konsultacyjna dla użytkowników systemu informatycznego SIMPLE.ERP obejmująca szacunkowo, łącznie 140 godzin roboczych. W ramach usługi Wykonawca zapewni: wykrywanie i niezwłoczne, nie później niż w terminie 48 godzin rozwiązywanie wszelkich problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem produktów (w tym- o charakterze sprzętowym i eksploatacyjnym), niezależnie od przyczyny ich powstania, dostosowywanie produktów do potrzeb Zamawiającego i opracowywanie modyfikacji produktów według potrzeb Zamawiającego, niezwłoczne, nie później niż w terminie 3 dni od zgłoszenia takiej potrzeby, przygotowywanie środowiska w siedzibie Zamawiającego dla prawidłowej pracy produktów - niezwłoczne, nie później niż w terminie 3 dni od wykrycia przez Wykonawcę takiej potrzeby, odtwarzanie, naprawianie danych zagubionych, zniszczonych lub utraconych w inny sposób z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub produktu - w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego takiej potrzeby, opracowywanie i proponowanie procedur i zaleceń eksploatacyjnych - w terminie 7 dni od zaistnienia takiej potrzeby lub jej zgłoszenia przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wykazania spełniania tego warunku, wykonawca oświadczy że go spełnia, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wykazania spełniania tego warunku, wykonawca oświadczy że go spełnia, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wykazania spełniania tego warunku, wykonawca oświadczy że go spełnia, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (lub będzie dysponował) osobami zdolnymi do realizacji niniejszego zamówienia, w tym co najmniej: 1) Jednym konsultantem ds. kadrowo - płacowych, z co najmniej 3 - letnim doświadczeniem we wdrażaniu i serwisowaniu obszarów kadrowo - płacowych systemu SIMPL.ERP, posiadającym co najmniej wykształcenie średnie; 2) Jednym konsultantem ds. finansowo - księgowych, z co najmniej 3 - letnim doświadczeniem we wdrażaniu i serwisowaniu obszarów finansowo - księgowych systemu SIMPL.ERP; posiadającym co najmniej wykształcenie średnie 3) Jednym konsultantem ds. obrotu towarowego i magazynów z co najmniej 3 - letnim doświadczeniem we wdrażaniu i serwisowaniu obszarów obrotu towarowego i magazynów systemu SIMPL.ERP; posiadającym co najmniej wykształcenie średnie 4) Jednym konsultantem ds. majątku trwałego, z co najmniej 3 - letnim doświadczeniem we wdrażaniu i serwisowaniu obszarów majątku trwałego systemu SIMPL.ERP; posiadającym co najmniej wykształcenie średnie Zamawiający dopuszcza możliwość spełnienia np. dwóch wymagań przez jedną osobę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wykazania spełniania tego warunku, wykonawca oświadczy że go spełnia, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy także załączyć: 4.3.1. wypełniony formularz ofertowy; 4.3.2. oryginały pełnomocnictw lub kopie poświadczone przez notariusza, jeśli umocowanie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zmiana przedmiotu zamówienia lub umówionego terminu wykonania zadania, może nastąpić, jeżeli wykonanie umowy na dotychczasowych warunkach będzie niemożliwe z powodu: a) w zakresie zmiany terminów realizacji - jeżeli ich wykonanie będzie niemożliwe np. z uwagi na czas trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; b) wykonanie usługi przez konsultanta wskazanego w ofercie jest niemożliwe z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Ocena co do zaistnienia takich okoliczności należy do Zamawiającego. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona, Wykonawca przedstawi nowego konsultanta posiadającego doświadczenie i kwalifikacje zawodowe co najmniej takie same jak konsultant wskazany w ofercie, na podstawie której wybrano Wykonawcę. Na tej podstawie strony dokonają zmiany umowy. c) okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; d) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zadania, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.upjp2.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, ul. Kanonicza 25, 31-002 Kraków, Biuro Zamówień Publicznych, dziedziniec-parter..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2014 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, ul. Kanonicza 25, 31-002 Kraków, Biuro Zamówień Publicznych, dziedziniec-parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Efektywność zarządzania i jakość kształcenia miarą sukcesu w UPJPII współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Umowa została zawarta w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni, nr umowy: UDA-POKL-04.01.01-00-038/11-00..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.