eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Serwis systemów AKPiA, systemu nadrzędnego (SCSDA, SCS, ESD) , systemu EOO (SSWiN, monitoringu wizyjnego i SKD) dla tłoczni Jeleniów i Jeleniów II.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-03-17

Nr: NP/2020/03/0106/WRO

Przedmiot zamówienia: Serwis systemów AKPiA, systemu nadrzędnego (SCSDA, SCS, ESD) , systemu EOO (SSWiN, monitoringu wizyjnego i SKD) dla tłoczni Jeleniów i Jeleniów II.

Typ: Nieograniczony

Tryb: Przetarg nieograniczony

Kategoria: Usługi

Miasto: Wrocław

Województwo: dolnośląskie

Data publikacji: 2020-03-17

Data wygaśnięcia: 2020-04-10

CPV:

Osoba kontaktowa: Beata Rembikowska (ZA) beata.rembikowska@gaz-system.pl +48 713353341

Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Adres ul. Mszczonowska 4 Miejscowość Warszawa Telefon +48 (022) 220 14 49 www.gaz-system.pl/przetargi

Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia

Opis postępowania : 1. Przedmiotem Zamówienia jest realizacja zadania objętego kodem konsolidacyjnym: 6.06 USŁUGI EKSPLOATACJI TŁOCZNI dla którego Zamawiający prowadzi Listę Wiarygodnych Dostawców (LWD) pn.: ,,Serwis systemów AKPiA, systemu nadrzędnego (SCADA, SCS, ESD), systemów EOO (SSWiN, monitoringu wizyjnego i SKD) dla tłoczni gazu Jeleniów i Jeleniów II", numer postępowania: NP/2020/03/0106/WRO. 2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1do SIWZ. 3. Z uwagi na specyfikę przedmiotu Zamówienia, część dokumentacji postępowania zawiera informacje, podlegające ochronie w rozumieniu ,,Wytycznych w sprawie ochrony informacji w postępowaniach o udzielanie zamówień w Spółce Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A."., które będą udostępniane z uwzględnieniem poniższych zasad. 3.1. Udostępnienie dokumentacji postępowania, zawierającej informacje, podlegające ochronie, nastąpi wyłącznie tym Dostawcom: a) z którymi Zamawiający zawrze Umowę o zachowaniu poufności dla niniejszego postępowania (Załącznik nr 3 do SIWZ) b) z którymi Zamawiający zawrze roczną Umowę ramową o zachowaniu poufności (Załącznik nr 4 do SIWZ). 3.2. W celu zawarcia umów o zachowaniu poufności, o których mowa w ust. 3.1) a) i b) powyżej (wg wyboru Wykonawcy), należy przesłać kompletną umowę o zachowaniu poufności drogą elektroniczną na adres wskazany w Rozdziale X ust. 2. SIWZ. Na kompletną umowę o zachowaniu poufności składa się : a) wypełniona i podpisana, w zakresie reprezentacji (preambuła) oraz osób wskazanych w §7 ust 1. pkt 2) Umowy o zachowaniu poufności , Umowa o zachowaniu poufności, wraz z zaparafowanymi wszystkimi załącznikami
b) wypełniona lista osób, o których mowa w §2 ust 1 Umowy o zachowaniu poufności, stanowiąca odpowiednio załącznik nr 2 do Umowy o zachowaniu poufności dla niniejszego postępowania lub załącznik nr 1 do rocznej Umowy ramowej o zachowaniu poufności (dotyczy również osób podpisujących umowę oraz osób wskazanych w §7 ust 1 pkt 2) tej Umowy)
c) dokument potwierdzający, że osoba lub osoby podpisujące umowę w imieniu Wykonawcy były uprawnione do tej czynności (np. odpis z KRS, pełnomocnictwo). 3.3. Umowy o zachowaniu poufności mogą być: a) podpisane cyfrowo (w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE (Dz. U. UE L 257 z dnia 28.08.2014 r.) (dalej ,,kwalifikowany podpis elektroniczny") i odesłane na adres wskazany w Rozdziale X ust. 2. SIWZ
b) podpisane w formie pisemnej. W przypadku formy pisemnej Wykonawca przesyła skan umowy wraz z potwierdzeniem wysłania jej oryginału na adres wskazany w Rozdziale X ust. 2. SIWZ. Oryginał 2 egz. umowy należy wysłać na adres kontaktowy wskazany w Rozdziale I SIWZ z dopiskiem na kopercie: ,,Umowa o poufności w sprawie postępowania pn. .................... nr ..........................". 3.4. Zamawiający po otrzymaniu od Dostawcy jednostronnie podpisanej Umowy o zachowaniu poufności (skan przesłany mailem lub podpisanej cyfrowo), o której mowa w ust. 3.1. a) lub skanu zawartej umowy, o której mowa ust. 3.1. b), przekaże osobie/osobom wymienionym w Załączniku nr 2 do Umowy o zachowaniu poufności lub w Załączniku nr 1 do Umowy ramowej o zachowaniu poufności (na adresy a-mail) hasła do chronionej (zaszyfrowanej) części dokumentacji postępowania, opublikowanej na stronie Zamawiającego. W związku z powyższym zaleca się, aby Dostawca niezwłocznie po wszczęciu przedmiotowego postępowania przystąpił do procesu uzyskania dostępu do dokumentacji postępowania, zawierającej informacje, podlegające ochronie. Zamawiający rekomenduje opisaną w pkt. 3.3) lit a) formę wymiany dokumentów. 3.5. W przypadku, gdy Wykonawca zawarł roczną umowę ramową, podstawą udostępnienia dokumentacji postępowania, zawierającej informacje, podlegające ochronie będzie wniosek Wykonawcy o udostępnienie tej dokumentacji wraz z kopią zawartej umowy.
Miejsce uzyskania SIWZ : Strona Zamawiającego www.gaz-system.pl - zakładka ,,przetargi".
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji postępowania i jest wiążąca. 3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych w zakresie kryteriów oceny ofert, określonych w Sekcji Kryteria oceny ofert poniżej.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na zasadach określonych w SIWZ. 2. Przetarg nieograniczony to tryb udzielenia zamówienia niepublicznego, w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym, oferty mogą złożyć wszyscy Wykonawcy, którzy chcą wziąć w nim udział. Ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego publikuje się na stronie internetowej Zamawiającego. 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) 4. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności. 5. O zakończeniu postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadamia: 1) Wykonawców, którym przekazano SIWZ - w przypadku zakończenia postępowania przed upływem terminu składania ofert, 2) wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty - w przypadku zakończenia postępowania po upływie terminu składania ofert. 6. Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania, z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w ust. 4 powyżej. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia każdej swojej czynności dokonanej w Postępowaniu do momentu zawarcia umowy, bez konieczności podania przyczyny takiego działania.
Dodatkowe informacje : 1. Termin realizacji umowy został szczegółowo opisany w SIWZ. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty drogą elektroniczną w jednym z wymienionych formatów: JPG, JPEG, TIF, TIFF, PNG, PDF, zgodnej co do treści z Formularzem ,,Oferta", stanowiącym załącznik do SIWZ.
Warunki udziału w Projekcie : 1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Niepublicznego, tj.: 1) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, przynajmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, polegającą na przeglądach systemów AKPiA, systemów nadrzędnych (SCADA, SCS, ESD), systemów EOO (SSWIN, monitoringu wizyjnego i SKD), zainstalowanych na obiektach gazowych (stacje, węzły, tłocznie lub zbiorniki lub kopalnie gazu ziemnego, 2) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi niezbędne kwalifikacje zawodowe, w tym: a) minimum 2 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne wydane przez Komisję Kwalifikacyjną na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89 poz.828 z póź.zm.) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji gazowych i sieci gazowych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających, magazynujących i zużywających paliwa gazowe na stanowisku dozoru w grupie 3 pkt 5,7,10, b) minimum 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne wydane przez Komisję Kwalifikacyjną na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89 poz.828 z póź.zm.) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji gazowych i sieci gazowych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających, magazynujących i zużywających paliwa gazowe na stanowisku eksploatacji w grupie 3 pkt 5,7,10, c) minimum 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne wydane przez Komisję Kwalifikacyjną na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89 poz.828 z póź.zm.) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną na stanowisku dozoru w grupie 1 pkt 2,10, d) minimum 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne wydane przez Komisję Kwalifikacyjną na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89 poz.828 z póź.zm.) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną na stanowisku eksploatacji w grupie 1 pkt 2,10, e) minimum 1 osobą posiadającą dyplom szkolenia z programowania sterowników GE Fanuc 90-30 lub PACSystem RX3i, f) minimum 1 osobą posiadającą dyplom szkolenia z programowania sterowników SIEMENS SIMATIC S7, g) minimum 1 osobą posiadającą dyplom szkolenia z programowania systemów wizualizacji InTouch Wonderware lub TelWin, h) minimum 2 osoby, które są wpisane na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego. Zamawiający nie dopuszcza, aby Wykonawca potwierdził spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 2) lit. a), b), c), d) powyżej, poprzez dysponowanie: - jedną osobą posiadającą łącznie świadectwo kwalifikacyjne, o którym mowa pkt 2. lit. a) i b) powyżej, - jedną osobą posiadającą łącznie świadectwo kwalifikacyjne, o którym mowa pkt 2. lit. c) i d) powyżej. UWAGA: W sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia) co najmniej jeden podmiot musi wykazać się spełnianiem warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 lit. b) powyżej. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia Niepublicznego, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego. 2. Oferta Dostawcy powinna zawierać: a) wypełniony formularz OFERTA zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ, b) podpisane oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do formularza OFERTA, c) dokument potwierdzający, że osoba lub osoby podpisujące ofertę w imieniu Dostawcy były uprawnione do tej czynności tj. aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie Zamówienia Niepublicznego, z którego treści będą wynikać zasady reprezentacji Dostawcy w obrocie i pełnomocnictwo jeśli będzie wymagane, d) dokumenty potwierdzające spełnienie przez Dostawcę warunków opisanych w rozdziale VI SIWZ. 3. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w Rozdziale VI SIWZ, Dostawca przedstawia: a) oświadczenie Dostawcy, iż może ubiegać się o udzielenie zamówienia niepublicznego i nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z Rozdziałem VIII ust. 1 SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do formularza OFERTA). b) oświadczenie Dostawcy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności wchodzącej w zakres przedmiotu zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania(zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ). c) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w Postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prac określonych w rozdz. VI ust. 1 lit. b) SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zadania zostały wykonane należycie, (zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do formularza OFERTA), d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia Niepublicznego zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do formularza OFERTA.
Informacje dotyczące wadium : Zamawiający nie wymaga wadium
Termin realizacji zamówienia : Wymagane
Data realizacji zamówienia : 1. Termin rozpoczęcia wykonywania Umowy - 01.07.2020r. 2. Termin zakończenia wykonywania Umowy - 24 miesiące od daty rozpoczęcia wykonywania Umowy.
Miejsce realizacji zamówienia : obszar działania oddziału Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.oddziału we Wrocławiu
Termin składania ofert : 2020-04-10
Miejsce składania ofert : Oferty składać należy w formie elektronicznej, za pośrednictwem Portalu Zakupowego - https://zakupy.gaz-system.pl
Miejsce otwarcia ofert : Otwarcie ofert jest niejawne.
Okres związania ofertą : 60 dni
Pełna treść ogłoszenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.