eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wymiana poszycia oraz naświetli patio w budynku ASP w Gdańsku ul. Targ Węglowy 6

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-28

Gdańsk: Wymiana poszycia oraz naświetli patio w budynku ASP w Gdańsku ul. Targ Węglowy 6
Numer ogłoszenia: 391686 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych , ul. Targ Węglowy 6, 80-836 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3012801, 3201278, faks 058 3201278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana poszycia oraz naświetli patio w budynku ASP w Gdańsku ul. Targ Węglowy 6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PRZEDMIOT Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie poszycia oraz naświetli patio w budynku ASP w Gdańsku ul. Targ Węglowy 6 2. OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO Budynek ASP składa się z dwóch części - część zabytkowa (Wielka Zbrojownia) i część współczesna. Przedmiotowe patio zlokalizowane jest w części współczesnej. Patio ograniczone jest z trzech stron ścianami budynku. Jedna strona patio ograniczona jest balustradą. Budynek ma charakter dydaktyczny oraz w części biurowy. Poszycie patio było wykonane w 2011 r. Jednakże na skutek błędów wykonawczych oraz nieusunięcia wad będących wynikiem tych błędów przez wykonawcę w wyznaczonym terminie występują przecieki do pracowni dydaktycznych położonych bezpośrednio pod nim. Celem zamówienia jest doprowadzenie poszycia i naświetli patio do stanu, w którym będą one odpowiadać dokumentacji projektowej i będą pozbawione wad fizycznych. Patio wykończone jest w sposób ukazany na rysunkach I-1, I-2 oraz I-3. 3. ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH I USŁUG Zakres robót o których mowa w ust.1 obejmuje wymianę wszystkich warstw wykończeniowych tarasu w zakresie robót budowlanych, elektrycznych, i sanitarnych w ramach następujących zadań: zadanie nr 1: Roboty budowlane: demontaż istniejących warstw wykończeniowych, izolacyjnych demontaż szklenia naświetli wykonanie nowych warstw wykończeniowych montaż nowych naświetli montaż elementów wykończeniowych, tj. obróbki blacharskie, balustrada wykonanie robót naprawczych w pomieszczeniach położonych poniżej patio zadanie nr 2: Roboty elektryczne: ułożenie kabli grzewczych w korytach odwodnienia liniowego zadanie nr 3: Roboty sanitarne: montaż koryt odwodnienia liniowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona do SIWZ Dokumentacja Projektowa załącznik nr 10, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załącznik nr 11 do SIWZ wraz z przedmiarem robót i stanowiącymi załącznik nr 12 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, o wartości nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 110.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 7.500 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych), w terminie 15.12.2014 r. do godz. 10.15.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - należy wypełnić i złożyć załącznik nr 3 do SIWZ; Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu - zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez Wykonawcę działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane dla różnych podmiotów - w tym co najmniej jedną, której elementem było wykonanie tarasów zewnętrznych- w budynkach użyteczności publicznej, o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 250.000 zł każda, oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, np. poświadczenie, inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, np. referencje. Za najważniejsze roboty będą uznane dwie roboty budowlane dla różnych podmiotów, o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, w tym co najmniej jedna, której elementem było wykonanie tarasów zewnętrznych w budynkach użyteczności publicznej, o wartości brutto nie mniejszej niż 250.000,00 zł każda. Za roboty porównywalne z przedmiotem zamówienia uważa się roboty budowlane polegające w szczególności na: układaniu posadzki z przygotowaniem podłoża wymianie ślusarki okiennej montażu okien w posadzce tarasu wykonaniu izolacji przeciwwodnych Należy wypełnić i złożyć załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu - zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ;Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu - zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia - na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ i złożonych wraz z ofertą

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia następujące wymagania dotyczące: a) osoby kierującej robotami budowlanymi (kierownik budowy): Wymaga się, aby osoba wyznaczona przez Wykonawcę do kierowania pracami posiadała: (i) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności budowlano-konstrukcyjnej i co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu pracami budowlanymi po uzyskaniu tych uprawnień; (ii) aktualne i obowiązujące zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Należy wypełnić i złożyć załącznik nr 6. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu - zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczył odpowiedzialność cywilną w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 350.000,00 zł; Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu - zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy, z wyjątkiem zmiany, o której mowa w pkt. 7 wprowadzanej protokołem uzgodnień oraz jeżeli umowa nie stanowi inaczej, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany zawartej umowy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania, 2) warunków płatności, 3) terminu realizacji zamówienia, 4) zakresu robót w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 5) zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia po stronie Wykonawcy i osób nadzorujących wykonanie zamówienia po stronie Zamawiającego, 6) podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: a) powierzenia podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy, b) zmiany podwykonawcy na etapie realizacji robót, 7) technologii wykonywania robót lub rozwiązań projektowych, 19.3 Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w przypadku: 1) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, wynikającej z: a) zmiany technologii wykonania robót, rodzaju materiałów, zaleconych przez inspektora nadzoru, lub projektanta, b) zmiany dokumentacji projektowej, w szczególności w przypadku konieczności zwiększenia bezpieczeństwa wykonania robót lub usprawnienia procesu budowy (art. 23 pkt. 1 Prawa budowlanego), lub wskutek poprawienia błędów projektowych c) z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych, 2) konieczności wprowadzenia zmian podczas wykonywania robót, nie odstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane i dokonane zostały zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane, 3) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy, 4) zlecenia wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które wymagają dodatkowego czasu na wykonanie zamówienia, 5) zmian w dokumentacji projektowej, w tym: wymagającej czasu do dostosowania się przez Wykonawcę do takiej zmiany, 6) przedłużającej się procedury przetargowej mającej wpływ na terminy umowne, opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu umowy, przekazaniu placu budowy, lub w zakresie dokonywania odbiorów lub prób końcowych, 7) zawieszenia robót przez Zamawiającego, 8) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, 9) wykopalisk, odkryć archeologicznych, lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca, 10) rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy (zmniejszenie wynagrodzenia o wartość niewykonanych robót), 11) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 12) konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania prac uzgodnień, pozwoleń, opinii osób trzecich lub właściwych organów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych,ul. Targ Węglowy 6 , 80-836 Gdańsk w pok.18A w godz.10-15 w dzień powszedni..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2014 godzina 10:15, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych,ul. Targ Węglowy 6 , 80-836 Gdańsk w pok.14A - Biuro Kanclerza ASP.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.