eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Dostawa sukcesywnie w 2015 roku artykułów spożywczych, opakowań do popcornu i do nachos, napojów oraz produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru Centrum Kultury Filmowej Stylowy w Zamościu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-28

Zamość: Dostawa sukcesywnie w 2015 roku artykułów spożywczych, opakowań do popcornu i do nachos, napojów oraz produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru Centrum Kultury Filmowej Stylowy w Zamościu
Numer ogłoszenia: 391656 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centum Kultury Filmowej Stylowy , ul. Odrodzenia 9, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 84 639 23 13, faks 84 639 23 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorząowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sukcesywnie w 2015 roku artykułów spożywczych, opakowań do popcornu i do nachos, napojów oraz produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru Centrum Kultury Filmowej Stylowy w Zamościu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywnie w 2015 roku artykułów spożywczych, opakowań do popcornu, nachos, napojów oraz produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru Centrum Kultury Filmowej Stylowy w Zamościu. 2. Zamówienie jest realizowane w podziale na 9 części: Część 1 zamówienia - Dostawa ziarna popcornu, tłuszczu, soli oraz popcornu smakowego i popcornu w czekoladzie, Część 2 zamówienia - Dostawa nachos (chipsów trójkątnych smakowych) i sosów do nachos, Część 3 zamówienia - Dostawa opakowań do popcornu, Część 4 zamówienia - Dostawa opakowań do nachos (chipsów trójkątnych), Część 5 zamówienia - Dostawa opakowań do napoju mrożonego granita, Część 6 zamówienia - Dostawa syropów do napoju mrożonego granita, Część 7 zamówienia - Dostawa orzeszków Crispers Felix, Część 8 zamówienia - Dostawa opakowań do popcornu i napoju w zestawie , Część 9 zamówienia - Dostawa napojów bezalkoholowych i wody mineralnej w butelkach oraz produktów do przygotowywania napojów bezalkoholowych z dystrybutora: syropu, gazu CO2, kubków jednorazowych, pokrywek, słomek. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 1a-1i do SIWZ. 4. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę artykułów w asortymencie i ilości określonych w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1a-1i do SIWZ) oraz w formularzach asortymentowo - cenowych (załączniki nr 2a-2i do SIWZ). 5. Ilości artykułów spożywczych i opakowań wskazane dla poszczególnych części zamówienia są ilościami maksymalnymi przedmiotu zamówienia. Realizacja umowy następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiającemu przysługuje prawo do niezrealizowania części zamówienia bez podania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie realizowanych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 6. Ilość zamówionych artykułów, o których mowa w pkt 4 i 5 niniejszego Rozdziału może ulec zmniejszeniu w wyniku jednostronnego oświadczenia Zamawiającego bez podania przyczyny. W przypadku zmniejszenia przez Zamawiającego ilości zamawianych produktów, Wykonawca nie będzie mógł domagać się naprawienia szkody, która została spowodowana tą zmianą i nie stwarza podstaw do żądania zmiany warunków umowy, w tym także ceny. 7. Zamawiający każdorazowo określi ilość i rodzaj artykułów przed dostawą. Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień składanych za pomocą faksu, poczty elektronicznej lub telefonicznie z pisemnym potwierdzeniem, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem przez upoważnione do tego osoby, w ilościach, asortymencie i terminie zgodnym z zamówieniem (rozumie się przez to również dostawy w weekendy oraz zamówienia, których czas realizacji określono jako szybki). 8. Wykonawca zobowiązany jest do: a) sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem w terminie określonym przez Zamawiającego, b) dostarczania artykułów do baru Centrum Kultury Filmowej Stylowy w Zamościu ul. Odrodzenia 9, 22-400 Zamość transportem na własny koszt i ryzyko, c) dostarczenia artykułów I gatunku, pakowanych i przewożonych w odpowiednich warunkach zgodnie z wymogami odpowiednich przepisów. Zamawiający wymaga aby towar był wysokiej jakości, opisany, dostarczany w nieuszkodzonych opakowaniach. Każdorazowa dostawa będzie sprawdzana przez Zamawiającego pod względem jakościowym i ilościowym. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności pomiędzy złożonym zamówieniem a dostarczonymi artykułami Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 12 godzin dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia, d) zapłata należności za wykonaną dostawę nastąpi przelewem na podstawie każdorazowo wystawionej przez Wykonawcę faktury, w terminie 14 dni od dnia podpisania protokołu odbioru artykułów bez zastrzeżeń oraz doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT na konto Wykonawcy wskazane na fakturze. Kwota należności zostanie obliczona na podstawie cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy. Faktury będą wystawiane zgodnie z poszczególnymi zamówieniami i doręczane bezpośrednio do siedziby Zamawiającego - Centrum Kultury Filmowej Stylowy w Zamościu ul. Odrodzenia 9, 22-400 Zamość. Za termin dokonania zapłaty strony przyjmują datę obciążenia kwotą należności rachunku bankowego Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 39.22.21.20-1, 39.22.21.00-5, 15.98.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1) Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia wynikającego z umowy, w przypadku gdy: a) w terminie wskazanym w §5 umowy nie zostanie wykorzystana maksymalna ilość i wartość umowy brutto. W takim przypadku, w drodze pisemnego aneksu, strony mogą zmienić umowę w następującym zakresie: termin zakończenia realizacji zamówienia ulegnie odpowiedniej zmianie - zostanie przedłużony do daty wskazanej przez Zamawiającego, b) zaistniały okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. niezwykłe i nieprzewidywalne okoliczności niezależne od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Za niezwykłe i nieprzewidywalne okoliczności warunkujące zmianę umowy uważać się będzie w szczególności działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw oraz klęski żywiołowe: ­-powódź, pożar, ­-silne wiatry, obfite opady atmosferyczne, ekstremalny upał lub mróz, nietypowe dla obszaru, na którym realizowany jest przedmiot umowy, szczególnie w dłuższym okresie, ­-inne zdarzenia związane z działaniem sił natury, nietypowe dla tego obszaru. Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych, których wystąpienie musi być normalnie brane pod uwagę przy składaniu ofert. 2) W przypadku, gdy po zawarciu umowy asortyment wskazany w przedmiocie umowy zostanie wycofany z produkcji i sprzedaży (konieczne będzie przedstawienie stosownych dokumentów: oświadczenie producenta o zaistnieniu takiej okoliczności), zastąpiony będzie innym, zaakceptowanym przez Zamawiającego, o nie gorszych parametrach i nie wyższej cenie. 3) W przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 4) W przypadku zmiany ustawowej obowiązującej stawki podatku VAT Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości ceny netto powiększonej o kwotę VAT, wyliczoną zgodnie ze stawką obowiązującą w dniu wystawienia faktury. 5) W przypadku, gdy po zawarciu umowy Zamawiający stwierdzi lub Wykonawca zawiadomi Zamawiającego, że wystąpiły inne okoliczności, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu przedmiotu umowy, o ile zmiana ta nie wykracza poza przedmiot zamówienia określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stylowy.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (materiały przetargowe) można także uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Centrum Kultury Filmowej Stylowy w Zamościu ul. Odrodzenia 9, 22-400 Zamość, pokój nr 208..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2014 godzina 15:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Centrum Kultury Filmowej Stylowy w Zamościu - ul. Odrodzenia 9, 22-400 Zamość pok. nr 208.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.12.2014r. o godz. 16:00 w siedzibie Zamawiającego - Centrum Kultury Filmowej Stylowy w Zamościu, ul. Odrodzenia 9, 22-400 Zamość, pokój nr 203.Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami: Irena Szulga - fax (84) 639-23-13, adres e-mail: bar@stylowy.net.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 zamówienia - Dostawa ziarna popcornu, tłuszczu, soli oraz popcornu smakowego i popcornu w czekoladzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia - Dostawa ziarna popcornu, tłuszczu, soli oraz popcornu smakowego i popcornu w czekoladzie 1. Przedmiot zamówienia: a. tłuszcz do prażenia popcornu - ilość max do 2 000 kg, b. sól do prażenia popcornu - ilość max do 150 kg, c. kukurydza do popcornu - ilość max do 5 000 kg, d. popcorn smakowy - ilość max do 200 szt., e. popcorn w czekoladzie - ilość max do 150 szt. 2 . Wymagania: ­-tłuszcz kokosowy o stałej konsystencji w wiaderkach do 10 kg, ­-sól zmielona na pył, rozpuszczalna w tłuszczach, ­-kukurydza do popcornu wolna od GMO - udokumentowane certyfikatem, pakowana w worki powyżej 20 kg o wydajności 600 litrów popcornu z worka o wadze 22,68 kg, ­-popcorn smakowy /toffi/ w opakowaniach jednostkowych o pojemności do 500 g, ­-popcorn oblany w całości czekoladą, w opakowaniach jednostkowych o pojemności do 500 g..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 zamówienia - Dostawa nachos (chipsów trójkątnych smakowych) i sosów do nachos.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 zamówienia - Dostawa nachos (chipsów trójkątnych smakowych) i sosów do nachos 1. Przedmiot zamówienia a) nachos (chipsy trójkątne smakowe) - ilość max do 2 700 kg, b) sos serowy do nachos - ilość max do 1 200 kg, c) sos salsa do nachos - ilość max do 1 100 litrów. 2 . Wymagania ­-nachos w opakowaniach powyżej 0,5 kg, ­-sos serowy do nachos w workach z możliwością podgrzewania w przeznaczonym do tego celu urządzeniu, ­-sos salsa w opakowaniach o pojemności powyżej 2 litrów z możliwością zastosowania pompki do nalewania, ­-wyposażenie Zamawiającego w podgrzewacz do nachos (1 szt.) - obejmujące dzierżawę, dostawę, instalację, serwis i uruchomienie podgrzewacza, ­-wyposażenie Zamawiającego w podgrzewacz do sosu serowego z dozownikiem odpowiednio dobranym do worka (1 szt.) - obejmujące dzierżawę, dostawę, instalację, serwis i uruchomienie podgrzewacza..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 zamówienia - Dostawa opakowań do popcornu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 zamówienia - Dostawa opakowań do popcornu 1. Przedmiot zamówienia a) kubek do popcornu o pojemności ok. 5 l - ilość max do 8 500 szt., b) kubek do popcornu o pojemności ok. 3 l - ilość max do 21 000 szt., c) kubek do popcornu o pojemności ok. 2 l - ilość max do 16 000 szt., d) kubek do popcornu o pojemności ok. 1 l - ilość max do 11 000 szt. 2. Wymagania ­-kubki do popcornu z uniwersalnym wzorem, stabilne po złożeniu, ­-certyfikat spełnienia wymagań przez wyrób przeznaczony do bezpośredniego kontaktu z żywnością..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.21.20-1, 39.22.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 zamówienia - Dostawa opakowań do nachos (chipsów trójkątnych).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 zamówienia - Dostawa opakowań do nachos (chipsów trójkątnych) 1. Przedmiot zamówienia a) opakowanie - szalka do nachos mała o pojemności 50 - 80 g - ilość max do 8 500 szt., b) opakowanie - szalka do nachos duża o pojemności 100 - 150 g - ilość max do 13 500 szt. 2. Wymagania ­-szalka do nachos mała i duża przeźroczysta, dwudzielna, ­-wykonane z tworzywa o odpowiedniej grubości, która pozwala utrzymać ciężar do 320 g dużych nachos i 200 g małych, nie powodując wyginania szalki, ­-certyfikat spełnienia wymagań przez wyrób przeznaczony do bezpośredniego kontaktu z żywnością..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 zamówienia - Dostawa opakowań do napoju mrożonego granita.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 zamówienia - Dostawa opakowań do napoju mrożonego granita 1. Przedmiot zamówienia a) opakowanie - kielich do napoju granita (L) o pojemności do 350 ml, komplet z dekielkiem i słomką - ilość max do 1 000 szt., b) opakowanie - kielich do napoju granita (XL) o pojemności do 400 ml, komplet z dekielkiem i słomką - ilość max do 900 szt. 2. Wymagania ­-kielich duży i mały przeźroczysty, zamykany szczelnie dekielkiem, w którym umieszczona jest słomka z zatyczką zapobiegającą wylewaniu się napoju, ­-certyfikat spełnienia wymagań przez wyrób przeznaczony do bezpośredniego kontaktu z żywnością..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6 zamówienia - Dostawa syropów do napoju mrożonego granita.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 zamówienia - Dostawa syropów do napoju mrożonego granita 1. Przedmiot zamówienia a) syrop o smakach owocowych do napoju granita - ilość max do 200 litrów. 2. Wymagania ­-syropy nie zawierające konserwantów w kartonach do 10 litrów z kranikiem do nalewania, ­-wyposażenie Zamawiającego w 1 szt. granitora /maszynę/ do produkcji i nalewania napoju mrożonego granita z trzema pojemnikami 10 litrów - obejmujące dzierżawę, dostawę, instalację, serwis i uruchomienie granitora..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7 zamówienia - Dostawa orzeszków Crispers Felix.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7 zamówienia - Dostawa orzeszków Crispers Felix 1. Przedmiot zamówienia a) orzeszki Crispers Felix w pakiecie z kubeczkami - ilość max do 30 kartonów /12x650g /. 2. Wymagania ­-orzeszki przygotowane jako produkt specjalny do sprzedaży w kinach, posiadający w pakiecie kubeczki z pokrywkami jednorazowego użytku, ­-wyposażenie Zamawiającego w podgrzewacz do orzeszków (1 szt.) - obejmujące dzierżawę, dostawę, instalację, serwis i uruchomienie podgrzewacza..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8 zamówienia - Dostawa opakowań do popcornu i napoju w zestawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8 zamówienia - Dostawa opakowań do popcornu i napoju w zestawie 1. Przedmiot zamówienia a) zestaw - pojemnik na popcorn + kubek na napój + figurka - ilość max do 3 000 kpl. 2. Wymagania ­-zestaw z motywami premierowego filmu - pojemnik na popcorn z przegródką przeznaczoną na kubek do napoju, kubek zamykany pokrywką ze słomką oraz umieszczoną figurką /postacią z filmu/, ­-certyfikat spełnienia wymagań przez wyrób przeznaczony do bezpośredniego kontaktu z żywnością..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.21.20-1, 39.22.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9 zamówienia - Dostawa napojów bezalkoholowych i wody mineralnej w butelkach oraz produktów do przygotowywania napojów bezalkoholowych z dystrybutora: syropu, gazu CO2, kubków jednorazowych, pokrywek, słomek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 9 zamówienia - Dostawa napojów bezalkoholowych i wody mineralnej w butelkach oraz produktów do przygotowywania napojów bezalkoholowych z dystrybutora: syropu, gazu CO2, kubków jednorazowych, pokrywek, słomek 1. Przedmiot zamówienia a) napoje bezalkoholowe gazowane w butelkach PET 0,5 L - ilość max do 16.000 szt., b) napoje bezalkoholowe gazowane w butelkach szklanych 0,2 L - ilość max do 150 szt., c) herbaty mrożone w butelkach PET 0,5 L - ilość max do 10.000 szt., d) woda mineralna gazowana w butelkach PET 0,5 L - ilość max do 1.800 szt., e) woda mineralna niegazowana w butelkach PET 0,5 L - ilość max do 4.200 szt., f) woda mineralna gazowana w butelkach szklanych 0,25 L - ilość max do 100 szt., g) woda mineralna niegazowana w butelkach szklanych 0,25 L - ilość max do 150 szt., h) soki owocowe niegazowane w butelkach PET 0,33 L - ilość max do 3.500 szt., i) napoje owocowe niegazowane w butelkach PET 0,33 L - ilość max do 800 szt., j) napoje energetyzujące w butelkach PET 0,5 L - ilość max do 400 szt., k) napoje energetyzujące w puszkach 0,25 L - ilość max do 200 szt., l) napoje energetyzujące w puszkach 0,5 L - ilość max do 400 szt., m) syrop do sporządzania napoju gazowanego z dystrybutora - ilość max do 2 000 L, n) gaz CO2 w butlach do 10 kg do sporządzania napoju z dystrybutora - ilość max do 450 kg, o) kubek o pojemności 0,3 L - ilość max do 5.000 szt., p) kubek o pojemności 0,4 L - ilość max do 7.200 szt., q) kubek o pojemności 0,5 L - ilość max do 10.000 szt., r) kubek o pojemności 0,7 L - ilość max do 3.000 szt., s) pokrywki do trzech rozmiarów kubków o pojemności 0,3 L; 0,4 L; 0,5 L - ilość max do 22.200 szt., t) pokrywki do kubków o pojemności 0,7 L - ilość max do 3.000 szt., u) słomki do napojów - ilość max do 25.500 szt. 2. Wymagania -napoje w butelkach PET pakowane w zgrzewki (folię termokurczliwą) ułatwiające transport i magazynowanie, -napoje w butelkach szklanych umieszczone w skrzynkach zabezpieczających przed rozbiciem w czasie transportu i magazynowania, posiadające etykiety z kodem produktu, -napoje w puszkach pakowane w kartonową podstawkę oraz folię termokurczliwą zapobiegającą wgnieceniu i ułatwiającą transport a także magazynowanie, -wyposażenie Zamawiającego w lodówki do napojów ( 2 szt. ) - obejmujące dzierżawę, dostawę, instalację, serwis Wymiary lodówek: -lodówka dwudrzwiowa: wymiary max do 200x90x70 cm, -lodówka jednodrzwiowa: wymiary max do 190x50x70 cm, -syrop w workach do 20 L wyposażonych w specjalny zawór umożliwiający podłączenie do dystrybutora, worki zapakowane w grube i twarde kartony zabezpieczające przed pęknięciem, -gaz CO2 w butlach do 10 kg, -kubki jednorazowego użytku z nadrukiem nazwy napoju, wykonane z papieru powlekanego bio-powłoką, zamykane szczelnie pokrywką, -pokrywki z otworem na słomkę, dopasowane do średnicy kubków, -słomki do napojów długie, opakowane w papierki, każda oddzielnie, -wyposażenie Zamawiającego w automat ze schładzarką (1 szt.) do napojów nalewanych - obejmujące dzierżawę, dostawę, instalację, serwis i uruchomienie urządzenia, -wyposażenie Zamawiającego w materiały reklamowe świetlne prezentujące napoje w zestawach barowych, -dostawa na miejsce wskazane przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.