eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karpacz › dostawa nowego samochodu do wywozu nieczystości stałych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-24

Karpacz: dostawa nowego samochodu do wywozu nieczystości stałych
Numer ogłoszenia: 39157 - 2010; data zamieszczenia: 24.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karpacz reprezentowana przez Burmistrza Karpacza z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Karpaczu , ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie, tel. 075 7619150, 7616288, faks 075 7619224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nowego samochodu do wywozu nieczystości stałych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego samochodu do wywozu śmieci, typu śmieciarka na podwoziu dwuosiowym: 1) Podwozie - szczegółowe wymagane parametry techniczne: a) podwozie fabrycznie nowe- rok produkcji 2010, b) dopuszczalna masa całkowita 16 ton , dwuosiowe 4x2, c) rozstaw osi 3500-3600 mm, d) silnik spełniający normy emisji spalin EURO 5 bez stosowania AdBlue, e) maksymalny moment obrotowy min. 1000 Nm, f) skrzynia biegów manualna, min. 8-biegowa, dwuzakresowa, g) dodatkowy podgrzewany filtr paliwa z separatorem wody, h) płomieniowe urządzenie rozruchowe, i) wydech wyprowadzony do góry, j) oś przednia: przednie zawieszenie resory paraboliczne min. 7,1 ton; stabilizator osi przedniej, k) oś tylna: tylne zawieszenie pneumatyczne min 11,5 ton; stabilizator osi tylnej, blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej; ECAS- regulacja wysokości zawieszenia, l) przystawka odbioru mocy napędzana bezpośrednio od silnika spełniająca wymagania zabudowy, m) hamulec osi tylnej i przedniej - tarczowe, n) hamulec postojowy z pneumatycznym wspomaganiem osi przedniej, o) układ hamulcowy z systemem ABS, p) hamulec silnikowy podwójnego działania, q) osuszacz powietrza podgrzewany, r) układ kierowniczy ze wspomaganiem, s) fabryczny immobiliser, t) koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem, u) 2 akumulatory 12 V, minimum 140 Ah każdy, v) mechaniczny wyłącznik akumulatorów, w) zbiornik paliwa min. 140 litrów z zamykanym korkiem, x) koła 22,5 z oponami 295/80R, tarcze kół 10 - otworowe, y) opony z bieżnikiem szosowo-terenowym, z) kabina krótka, trzymiejscowa, aa) kolor kabiny RAL 2011, bb) komfortowe siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym, cc) dach otwierany mechanicznie, dd) lusterka wsteczne zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego, ogrzewane, ee) oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego, ff) tempomat, gg) komputer pokładowy, hh) tachograf cyfrowy, ii) radio CD, jj) dodatkowo: gaśnica min. 4 kg, apteczka, trójkąt ostrzegawczy, podnośnik hydrauliczny 10 t, kk) koło zapasowe zamontowane w pojeździe, 2) Zabudowa komunalna pojazdu: a) zabudowa fabrycznie nowa- rok produkcji 2010 r., b) zabudowa skrzyniowa z urządzeniem zasypowym tylnym, c) ściany i podłoga skrzyni ładunkowej o prostym kształcie, d) skrzynia ładunkowa ożebrowana profilem zamkniętym, e) skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie, f) pojemność skrzyni ładunkowej 11-12 m3, g) objętość kosza zasypowego min. 1,5 m3, h) mechanizm zgniatania liniowo- płytowy, tzw. szufladowy, i) stopień zagęszczania odpadów minimum 1:5, j) możliwość zmiany ciśnienia ( stopnia zagęszczania ) w układzie hydraulicznym - przełączenie w pulpicie w kabinie kierowcy na kilka wariantów: surowce wtórne, gabaryty, papier, komunalne, k) uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 80 do 1100 litrów, l) przełącznik do ustawiania dwóch prędkości podnoszenia zasypu: dla pojemników o pojemności do 240 l i powyżej, m) dwuetapowy proces podnoszenia pojemnika: I. prostopadłe unoszenie pojemnika, II. Obrót, n) czasy opróżniania pojemników: 110 litrów- max 8 s.; 1100 litrów - max 11 s, o) część tylna ( odwłok ) posiadająca automatyczne blokowanie i odblokowywanie, p) siłowniki prasy zgniatającej bez wewnętrznych czujników zbliżeniowych i krańcowych, umieszczone na zewnątrz odwłoka, q) układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, r) króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym, s) kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy, t) dwa wyłączniki bezpieczeństwa, u) sterownik do automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego, v) sterowanie ręczne, w) sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka, x) sterowanie płytą wypychającą wysuwanie i wsuwanie odbywa się ze stanowiska na zewnątrz z boku skrzyni ładunkowej lub z pulpitu sterowniczego znajdującego się przy siedzeniu w kabinie kierowcy, y) możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej, podnoszenia i opuszczania odwłoka oraz czasu pracy pompy hydraulicznej przez osoby nadzorujące pracę obsługi, z) możliwość wykonania przez kierowcę auto-diagnozy sprawności układu elektrycznego z odczytem na pulpicie w kabinie pojazdu, aa) włączenie przystawki odbioru mocy poprzez sprzęgło elektromagnetyczne, bb) instalacja hydrauliczna powinna być zasilana przez pompę dwustrumieniową o wydajności min 40 l/min i 120 l/min., cc) zwis tylny maks. 2500 mm poza tylną oś podwozia (z uwzględnieniem zasypu i przy podniesionych stopniach ładowaczy), dd) możliwie maksymalny prześwit pomiędzy podłożem a dolna krawędzią odwłoka; ee) krawędź zasypu położona 1400 mm od podłoża, ff) zabudowa wielokrotnie gruntowana lakierowana w barwach określonych przez Zamawiającego, tzn. odwłok w kolorze pomarańczowym (kolor RAL 2011), pozostała część zabudowy w kolorze białym, gg) oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, cofania, kierunkowskazy, oraz światła alarmowe (kogut) z przodu i z tyłu pojazdu; hh) reflektor roboczy w odwłoku, ii) pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku, jj) błotniki kół tylnych z chlapaczami, kk) dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami (jazda do przodu przy obciążonym stopniu max 30 km/h, jazda do tyłu niemożliwa)- automatyczna informacja w kabinie kierowcy o tym który stopień jest zajęty, ll) akustyczny, ostrzegawczy system cofania, mm) układ centralnego smarowania, nn) zabudowa musi odpowiadać wytycznym dyrektywy 89/392 EWG i posiadać znak CE, parametry dotyczące skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej według EN 1501-1, oo) pojemnik zapewniający dostęp do czystej wody do mycia rąk(wyposażony w kranik) zamontowany na stałe pod zabudową..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia na wykonywanie działalności w zakresie sprzedaży pojazdów komunalnych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł (czterysta tysięcy złotych brutto).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości 200,000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    np. referencje, podpisany protokół odbioru

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacz.pl w BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Karpacz ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Gmina Karpacz ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz - pok. Nr 1 - kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.