eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Konserwacja oświetlenia ulicznego w Łowiczu 2015-2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-28

Łowicz: Konserwacja oświetlenia ulicznego w Łowiczu 2015-2017
Numer ogłoszenia: 390976 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 341654 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Łowicza - Urząd Miejski w Łowiczu, Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 46 8309151, faks 46 8309160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego w Łowiczu 2015-2017.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasta Łowicza w należytym stanie sprawności technicznej, zapewniającej odpowiedni do ilości opraw oświetleniowych stopień natężenia oświetlenia: dróg, ulic, parków, placów itp., stanowiących zarówno własność Gminy Miasta Łowicza, jak i PGE Dystrybucja Łódź - Teren S.A. Rejon Energetyczny Łowicz /dalej zwany jako PGE.ŁT S.A. - RE Łowicz/ - określonej we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych /CPV/ pod nazwą /Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego/ i oznaczone kodem 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego . 2. Zamówienie obejmuje także wykonanie usług związanych z corocznym przygotowaniem świątecznego wystroju Miasta na Boże Narodzenie i Nowy Rok, a następnie jego usunięciem /demontażem/. 3. Pełny zakres oraz warunki czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetleniowych, o których mowa, oraz czynności związanych z przygotowaniem i usunięciem świątecznego wystroju Miasta, określone zostały w następujących dokumentach: - Zakres czynności dla Wykonawcy prac eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetleniowych na terenie miasta Łowicza, sporządzony na podstawie postanowień obowiązującej umowy zawartej w dniu 25.01.2001r. pomiędzy Zarządem Miasta Łowicza, a ZEŁT S.A. - RE Łowicz /Załącznik nr 1 do SIWZ/; - Instrukcja współpracy ruchowej stanowiącej załącznik nr 2 umowy zawartej w dniu 25.01.2001r. pomiędzy Zarządem Miasta Łowicza, a ZEŁT S.A. - RE Łowicz /Załącznik nr 2 do SIWZ/; - Wykaz stanu oświetlenia ulicznego na terenie miasta Łowicza na dzień 20.09.2011r. /Załącznik nr 3 do SIWZ/; - Szczegółowe zestawienie czynności wchodzących w zakres konserwacji sieci oświetlenia drogowego /Załącznik nr 4 do SIWZ/; - Zestawienie czynności związanych z przygotowaniem i usunięciem świątecznego wystroju Miasta /Załącznik nr 5 do SIWZ/. 4. Liczbę opraw oświetleniowych objętych niniejszym zamówieniem określona została na dzień 14.10.2014r. na 3.515 szt., zaś ilość stacji zasilających obwody oświetlenia ulicznego na 96. 5. Wyłoniony przez Zamawiającego Wykonawca przejmie oprawy wraz z osprzętem i urządzeniami sterującymi od poprzedniego Wykonawcy protokołem zdawczo - odbiorczym przy udziale przedstawicieli Zamawiającego oraz PGE.ŁT S.A. - RE Łowicz w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy o udzielenie niniejszego zamówienia, w tym również dekorację świątecznego wystroju Miasta zawieszoną na słupach oświetleniowych i Ratuszu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Serwis drogowy pl Sp.z o.o., ul. Stefańskiego 2, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 487804,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 260281,46

  • Oferta z najniższą ceną: 260281,46 / Oferta z najwyższą ceną: 341340,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.