eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemków › Usługi leśne w Leśnictwie Cegielnia w 2015 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-28

Przemków: Usługi leśne w Leśnictwie Cegielnia w 2015 r.
Numer ogłoszenia: 390956 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Przemków , ul. Ceglana 3, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie, tel. 76 832 04 04, faks 76 8320655.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_przemkow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi leśne w Leśnictwie Cegielnia w 2015 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Przemków Leśnictwa Cegielnia w 2015 r. Określenie pojęcia gospodarki leśnej zawiera art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r. poz. 1153 z późn. zm.). W ramach niniejszego zamówienia wykonawca zobligowany będzie do świadczenia usług z zakresu: 1. Pozyskania drewna; 2. Zrywki i podwozu drewna; 3. Hodowli i ochrony lasu; 4. Ochrony ppoż.; 5. Ochrony przyrody; 6. Turystyki; 7. Utrzymania infrastruktury w leśnictwach; 8. Pozostałych prac związanych z gospodarką leśną. Szczegółowy opis zamówienia zawierający wykaz planowanych do wykonania czynności wraz z ich rozmiarem zawiera załącznik nr 1.1 i 1.2 do SIWZ. Lokalizacja prac wyszczególniona w opisie przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w trakcie roku gospodarczego, przy zachowaniu ekwiwalentności. Zmiana lokalizacji nie będzie traktowana jako zmiana umowy. Rozmiar prac z zakresu pozyskania, zrywki i podwozu drewna, ujęty w załączniku nr 1.2 do SIWZ, może ulec zmianie pomiędzy poszczególnymi grupami czynności, w zależności od potrzeb zamawiającego. Zmiana ta nie będzie traktowana jako zmiana umowy. Rozliczenie prac zostanie przeprowadzone w oparciu o (Katalogi norm czasu dla prac leśnych) wprowadzone Zarządzeniem nr 99 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21.11.2003 r. oraz normy czasu pracy wprowadzone Zarządzeniem Nadleśniczego Nadleśnictwa Przemków. Pozostałe prace, nie ujęte w/w wymienionych Zarządzeniach zostaną rozliczone w oparciu o rzeczywiście przepracowane godziny. Jednostką rozliczeniową w pracach przy pozyskaniu, zrywce i podwozie drewna będzie m3 pozyskanego, zerwanego lub podwiezionego drewna - nie mają tu zastosowania (Katalogi norm czasu dla prac leśnych). Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem powinien być wykonany w sposób zgodny z zasadami, szczegółowo określonymi w: 1. Zasadach hodowli lasu - wprowadzonych zarządzeniem nr 53 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 listopada 2011 r.; 2. Instrukcji ochrony lasu - wprowadzonej zarządzeniem nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 22 listopada 2011 r.; 3. Instrukcji bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki leśnej - wprowadzonej zarządzeniem nr 36 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 kwietnia 2012 r. 4. Rozporządzeniu Ministra Środowiska z 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. z 2006 r. Nr 161, poz.1141); 5. Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006 r. w sprawie zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz. U. z 2006 r. Nr 58, poz. 405 z późniejszymi zmianami); 6. Instrukcji ochrony przeciwpożarowej lasu - wprowadzonej zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 listopada 2011 r. 7.Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. 2010 nr 109 poz. 719); 8. Zasadach, kryteriach i standardach zrównoważonej gospodarki leśnej FSC (http://www.fsc.pl), PEFC (http://www.pefc-polska.pl). 9. normach i warunkach technicznych mających zastosowanie do pomiaru i klasyfikacji surowca drzewnego znajdujących się na stronie www.zilp.lasy.gov.pl/drewno..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna 77.21.11.00 - Usługi cięcia drewna 77.21.13.00 - Usługi selekcji drzew 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.800,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek zamawiającego: BZ WBK S.A. Nr 53 1090 2112 0000 0001 0108 7547 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na usługi leśne w Leśnictwie Cegielnia w 2015 r. Wadium w formie wpłaty gotówkowej nie będzie przyjmowane. Wadia, w innej formie niż w pieniądzu, należy deponować u Sekretarza Nadleśnictwa Przemków. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do 8 grudnia 2014 r. do godz. 9:45. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wadium uznaje się za wniesione z chwilą uznania na rachunku zamawiającego. Wykonawca, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Zwrot wadium, jak i jego zatrzymanie nastąpi zgodnie z regulacjami art. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnione tego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykonawca posiada doświadczenie polegające na wykonaniu, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykazać się wykonaniem usług z zakresu gospodarki leśnej na kwotę przerobu rocznego brutto nie mniejszą niż 153 000,00 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnione tego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykonawca dysponuje bądź będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym do zrywki drewna kłodowanego i stosowego: zestaw sprzętu składający się z jednostki napędowej zagregowanej z urządzeniem pozwalającym na wykonanie zrywki metodą nasiębierną (bez styku surowca z podłożem) wyposażonym w żuraw do załadunku i rozładunku drewna typu Forwarder lub ciągnik zagregowany z przyczepą specjalistyczną nasiębierną.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnione tego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykonawca dysponuje bądź będzie dysponował: osobami z zaświadczeniami o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki (§ 21 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej), w ilości co najmniej 2 osób; osobami do prac pozostałych ujętych w opisie przedmiotu zamówienia, w ilości co najmniej 2 osób. W przypadku wykonawców dysponujących harwesterami zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą z zaświadczeniem o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki oraz dwoma osobami do prac pozostałych. Zamawiający dopuszcza stosowanie maszyn wielooperacyjnych w zakresie pozyskania drewna z uwzględnieniem ich możliwości przerobowych i liczby pozycji potencjalnie możliwych do realizacji pozyskania przy ich użyciu w danym zadaniu częściowym. Gabaryty i parametry techniczne maszyn wielooperacyjnych muszą zostać dostosowane do rodzaju drzewostanu i charakteru cięć jakie przewidziane zostały do realizacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnione tego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 56.000,00 zł. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 Pzp wykonawcy muszą wykazać spełnianie tego warunku oddzielnie, tzn. każdy z podmiotów ubiegających się o zamówienie musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 56.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Potencjał ludzki - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_przemkow/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Ceglana 5, 59-170 Przemków, Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2014 godzina 09:45, miejsce: ul. Ceglana 5, 59-170 Przemków, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.