eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Narol › Organizacja wycieczki do Turcji



Ogłoszenie z dnia 2013-03-14

Narol: Organizacja wycieczki do Turcji
Numer ogłoszenia: 39065 - 2013; data zamieszczenia: 14.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Narol , ul. Bohaterów Września 1939 roku 38, 37-610 Narol, woj. podkarpackie, tel. 016 6317020, faks 016 6317020.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowosci prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wycieczki do Turcji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wycieczka 9-dniowa: Turcja Łączna liczba uczestników wycieczki: 40 osób Termin wycieczki: 22-30.06.2013 r. Wyjazd: 22.06.2013 r., w godzinach porannych. Minimalny program wycieczki: I dzień Wyjazd w godzinach porannych, Zbiórka uczestników wycieczki 20 minut przed wyjazdem przy siedzibie Nadleśnictwa Narol, przejazd przez Polskę, Słowację, Węgry i Rumunię, obiadokolacja, nocleg; II dzień Śniadanie, dalszy przejazd przez Rumunię i Bułgarię do Słonecznego Brzegu, zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg; III dzień Śniadanie, wyjazd do Nesebyru zwiedzanie miasteczka, zwiedzanie m.in.: zespół średniowiecznych Cerkwi i obwarowań, wiatrak, odpoczynek, plażowanie w Morzu Czarnym, obiadokolacja, nocleg; IV dzień Śniadanie, czas wolny, odpoczynek, plażowanie i kąpiele w Morzu Czarnym, korzystanie z miejskiego kompleksu basenów, po południu wyjazd do Stambułu, obiadokolacja, nocleg; V dzień Śniadanie, zwiedzanie: Stary Stambuł - Park Sultanahmet, Błękitny Meczet, spacer po hipodromie At Meyani, pałac Ibrahima Paszy, Podziemny Pałac Yerebatan Sarayi, Hagia Sophia, rejs statkiem po Bosforze, obiadokolacja, nocleg; VI dzień Śśniadanie, dalsze zwiedzanie Stambułu: Pałac Topkapi, Bazylika św. Anny, sułtańska mennica, kuchnie pałacowe, komnata Rady, szkoła pałacowa, skarbiec sułtański, harem, Dzielnica Bazarów: Wielki Bazar, Targ Korzenny (Bazar Egipski), meczet Sulejmana Wspaniałego, obiadokolacja, nocleg; VII dzień Śniadanie, dalsze zwiedzanie Stambułu: Nowy Stambuł - dzielnica Karakoy - spacer po dzielnicy, Plac Taksim i Beyoglu, Pałac Dolmabahce, Cicek Pasai (Pasaż Kwiatowy), obiadokolacja, nocleg. VIII dzień Przejazd przez Turcję, Bułgarię, Serbię i Węgry do Budapesztu, obiadokolacja, nocleg; IX dzień Śniadanie, dalszy przejazd przez Węgry na Słowację, wyprawa na Małą Fatrę (wjazd na szczyt Martinske Hole, panorama Małej Fatry, wyjazd do Polski, obiad na trasie, powrót w godzinach wieczornych. Świadczenia w ramach ceny - 1 nocleg w Rumunii, w hotelu min. 3 gwiazdkowym (lub o równoważnym standardzie), w pokojach 2 osobowych z łazienkami; - 2 noclegi w Słonecznym Brzegu, w hotelu min. 3 gwiazdkowym (lub o równoważnym standardzie), w pokojach 2 osobowych z łazienkami; - 4 noclegi w Turcji, w hotelu min. 3 gwiazdkowym (lub o równoważnym standardzie), w pokojach 2 osobowych z łazienkami; - 1 nocleg w Budapeszcie, w hotelu min. 3 gwiazdkowym (lub o równoważnym standardzie), w pokojach 2 osobowych z łazienkami; - wyżywienie: 7 pełnych śniadań w formie stołu szwedzkiego oraz 8 obiadokolacji i 1 obiad minimum 2 daniowych (serwowane w hotelach lub restauracjach w mieście oraz na trasie przejazdu); - opieka pilota -przewodnika na całej trasie; - ubezpieczenie NNW i KL; - bilety wstępu do wszystkich zwiedzanych obiektów objętych programem, w tym rejs po Bosforze; - opłaty wizowe, drogowe, parkingowe oraz opłaty wjazdu do miast Powyższy program jest ramowy, istnieje możliwość zmiany kolejności realizacji poszczególnych punktów programu. Uwaga !!! Przed podpisaniem umowy, wybrany Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokładny harmonogram wycieczki. Wymagania jakościowe i materiałowe do SIWZ 1. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę z wykorzystaniem środków transportu dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy o transporcie drogowym - aktualny przegląd i ubezpieczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania stanu technicznego przez Policję każdorazowo przed wyruszeniem w trasę. 2. Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu: - spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, - prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług, - Posiadającymi: WC, klimatyzację, DVD, nagłośnienie z mikrofonem, woreczki na nieczystości, barek - darmowa kawa i herbata. - Autokar nie starszy niż 8 lat. 3. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczestnikom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj: - utrzymywać w czystości i porządku pojazd, - przestrzegać przepisów ppoż. i bhp, - objąć wszystkich uczestników wycieczki ubezpieczeniem NNW. Wymagania stawiane Wykonawcy 1. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 2. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, spełniający warunki, o których mowa powyżej, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych i powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczestników wycieczek w ciągu 3 godzin od wykrycia usterki. W przypadku niemożności podstawienia autokaru zastępczego, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt, zapewnić uczestnikom wycieczki posiłek i jak zajdzie taka potrzeba - nocleg. 3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników w czasie trwania wycieczki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 22.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia w niezbędnym zakresie warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca złoży wykaz wykonanych usług związanych z organizacją wycieczek zagranicznych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania dla przynajmniej 2 zakończonych wycieczek, w których uczestniczyło min. 30 osób w każdej o wartości min. 50 tys. zł każda. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, na podstawie informacji i danych zawartych w dokumentach i oświadczeniach, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą i które określone zostały w pkt 10.2.1 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć: - Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów i Pośredników Turystycznych Marszałka Województwa. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, należy załączyć: - listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 7 do SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ogólne warunki umowy zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmiany postanowień umowy zgodnie z art. 144 ustawy. 1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian wynikających z przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy. 3. Pozostałe zmiany: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_narol/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Narol, ul. Bohaterów Września 1939 r. Nr 38, 37-610 Narol pokój nr 8 (Sekretariat)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Narol, ul. Bohaterów Września 1939 r. Nr 38, 37-610 Narol pokój nr 8 (Sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.