eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stronie Śląskie › Utrzymanie w czystości Gminy Stronie Śląskie oraz odśnieżanie dróg w roku 2015.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-27

Stronie Śląskie: Utrzymanie w czystości Gminy Stronie Śląskie oraz odśnieżanie dróg w roku 2015.
Numer ogłoszenia: 390616 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stronie Śląskie , ul. Kościuszki 55, 57-550 Stronie Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 8117719, faks 74 811 77 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stronie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w czystości Gminy Stronie Śląskie oraz odśnieżanie dróg w roku 2015..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na: 1.2 Oczyszczaniu wymienionych w załączniku nr 7 i graficznych załącznikach nr 8 a i b ulic, chodników, schodów placów, łączników, parkingów, poprzez ich zamiatanie ręczne bądź mechaniczne i zmywanie, a w okresie zimowym ich odśnieżanie i likwidacje śliskości poprzez posypywanie piaskiem. 1.2 Wywożenie nadmiaru śniegu z ulic, chodników i parkingów, a w szczególności z terenu garaży przy ulicy Nadbrzeżnej i z terenu osiedla domków jednorodzinnych. 1.3 Dopuszcza się, w szczególnych przypadkach stosowanie przy utrzymaniu zimowym szlaki jedynie za zgodą Zamawiającego. 1.4 W okresie zimowym nawierzchnie odśnieżane będą na całej szerokości, powierzchni i długości. 1.5 Ulice Nadbrzeżna, Hutnicza, Mickiewicza, Sudecka, Kościuszki (od skrzyżowania z ul. Turystyczną przez rondo do granicy miasta) utrzymywane będą na czarno - nie wolno dopuścić do zajeżdżenia śniegu na drodze. 1.6 Dopuszcza się, po ustąpieniu opadów śniegu, występowanie luźnego śniegu - 6 godzin, błota pośniegowego - 6 godzin. Dopuszcza się występowanie cienkiej warstwy, nie utrudniającej ruchu, śniegu zajeżdżonego. Nie dopuszcza się wystąpienia kolein na utrzymywanych drogach. Dopuszcza się po wystąpieniu bardzo obfitych opadów śniegu termin 24 godzin na jego usunięcie. 1.7 Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia gołoledzi, szronu, i szadzi w ciągu 3 godzin po wystąpieniu: oraz śliskości pośniegowej i lodowicy w ciągu 3 godzin po wystąpieniu. 1.8 Odśnieżanie dojazdu i dojścia do budynków Nr 26, 28 i 38 A przy ul. Kościuszki. 1.9 Montaż i demontaż śmietniczek ulicznych wg wskazań Zamawiającego oraz bieżące ich opróżnianie przy wykorzystaniu worków foliowych, przeprowadzanie bieżących napraw i konserwacji śmietniczek oraz ławek gminnych. 1.10 Usuwaniu odpadów powstałych w wypadkach komunikacyjnych i na wskutek zjawisk atmosferycznych oraz innych zjawisk losowych. 1.11 Odnawianiu wszystkich oznakowań poziomych przejść dla pieszych na drogach gminnych dwa razy w roku t. j. w okresie wiosennym i przed 01 września każdego roku. Malowanie oznakowania poziomego ulic: Sportowa do Starej Morawy, Nadbrzeżna, Hutnicza, Sudecka, 40-lecia PRL, linii wyznaczających miejsca parkingowe i dla niepełnosprawnych na parkingach gminnych wymienionych w załączniku nr 7 do 30 kwietnia każdego roku. 1.12 Usuwaniu padliny bezdomnych zwierząt z terenów komunalnych z dostarczeniem do Zakładu Utylizacji. 1.13 Zapewnienie pomieszczenia do przetrzymania schwytanego przez Wykonawcę bezdomnego psa i przetrzymanie go przez okres co najmniej 48 godzin, z zapewnieniem jego utrzymania. Ustalenie i podanie do wiadomości na piśmie Zamawiającemu, Policji i Straży Miejskiej dyżurnego telefonu czynnego przez 24 godziny, do odbioru informacji o powyższym zdarzeniu. 1.14 Utrzymaniu w czystości wiat przystankowych wyszczególnionych w niniejszym załączniku. 1.15 Utrzymanie w stanie czystości i drożności rowów odciekowych, przepustów pod drogami gminnymi wymienionymi w załączniku, a w szczególności ul. Górnej na całej długości od skrzyżowania z ul. Kościuszki do końca nawierzchni bitumicznej i do drogi k/ Gutka Ryszarda oraz rów odciekowy przy drodze nr. ew. gr 79 dr - położenie od ul. Kościelnej do lasku szkolnego i ul. Kościelnej do skrzyżowania z ul. Turystyczną, korytko betonowe wzdłuż ulicy Sportowej i ulicy Ogrodowej. Oczyszczanie rowów i przepustów ze śmieci, rosnących traw i innych odpadów powodując czystość tych urządzeń i drożność przepływu wód opadowych. 1.16 Utrzymanie w czystości i sprawności oznakowania pionowego dróg oraz oznakowania informacyjnego, tablic kierunkowych, poprzez ich mycie, czyszczenie, dokręcanie poluzowanych uchwytów i przeprowadzanie koniecznej wymiany zniszczonego oznakowania. 1.17 Montaż i demontaż płotków w celu ochrony żab przy ulicy Nadbrzeżnej. 1.18 Bieżące sprzątanie odpadów zielonych na terenie miasta pochodzących z utrzymania terenów gminnych przez mieszkańców. Teren objęty zamówieniem pokazano na mapkach stanowiących graficzny załącznik nr 8 a i b i opisano w wykazie stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Wykonawca będzie ponosił koszty robocizny, sprzętu, materiału i inne niezbędne i wynikające z realizacji zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia, tj. przynajmniej: - pojazd samobieżny do odśnieżania chodników - 2 szt. - pojazd samobieżny do odśnieżania ulic - 2 szt. - samochód dostawczy do 3,5 t (do ręcznego posypywania placów i chodników)- 1 szt. - piaskarka do posypywania ulic - 1 szt. - zamiatarka samochodowa do ulic - 1 szt. - zamiatarka do chodników - 1 szt. - przyczepa ciągnikowa - 1 szt. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 5).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do posiadania opłaconej polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 250 000 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Spełnienia wymogów w zakresie emisji spalin i hałasu - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.stronie.dolnyslask.pl w zakładce Ogłoszenia i komunikaty => Przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Stroniu Śląskim ul. T. Kościuszki 55 57-550 Stronie Śląskie pok nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Stroniu Śląskim ul. T. Kościuszki 55 57-550 Stronie Śląskie pok nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.