eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Usługi wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską na Składowisku Odpadów Komunalnych w Legnicy- TP/TO/11/2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-27

Legnica: Usługi wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską na Składowisku Odpadów Komunalnych w Legnicy- TP/TO/11/2014
Numer ogłoszenia: 390174 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 355104 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 76 8566350, faks 76 8566355.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską na Składowisku Odpadów Komunalnych w Legnicy- TP/TO/11/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską na Składowisku Odpadów Komunalnych przy ul. Rzeszotarskiej w Legnicy. 2. Rodzaj i parametry techniczne sprzętu będącego w dysponowaniu Wykonawcy oraz zakres i ilość przewidywanych robót: 2.1. KOPARKA KOŁOWA Z PODNOSZONĄ KABINĄ DO OBSŁUGI SORTOWNI- 1szt. 1) 4 400 godzin pracy, 2) wymagania techniczne: a) waga min. 13 Mg; b) klimatyzowana kabina; c) szybkozłącze; d) zabezpieczenie okien - siatka lub kraty; e) wyposażenie - osprzęt: - chwytak do materiałów sypkich; - chwytak 5-ciopalczasty; - chwytak szczękowo-obrotowo- ażurowy; - łyżki podsiębierne o szerokościach 0,4m; 0,6m; 0,8m; 1,0m; - łyżka skarpowa hydraulicznie regulowana o szerokości 2,0m; - łyżka ażurowa o pojemności min. 0,8 m3; - widły paletowe; - młot hydrauliczny; - nożyce hydrauliczne. f) minimalna wysokość załadunku- 5,0 m; g) minimalna wysokość podnoszenia kabiny (dolnej krawędzi)- 3,5m; h) nie wymaga lemiesza- możliwość stabilizacji 4 podporami, 3) przewidywany zakres robót: a)załadunek odpadów komunalnych do leja zasypowego sortowni; b)w razie potrzeby prace przeładunkowe, prace ziemne, załadunek odpadów betonowych do kruszarki; przesiewanie, kruszenie, załadunek samochodów, itp, 4) w przypadku awarii Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia naprawy sprzętu lub podstawienia koparki zastępczej wraz z operatorem (posiadającym uprawnienia zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ ) na własny koszt w ciągu 2h od wystąpienia zdarzenia. 2.2. ŁADOWARKA TELESKOPOWA Z PODNOSZONĄ KABINĄ DO OBSŁUGI KOMPOSTOWNI- 1 szt. 1) 3 800 godzin pracy, 2) wymagania techniczne: a) waga min. 11 Mg; b) minimalna wysokość załadunku - 4,0 m; c) szerokość ładowarki max. 2,6 m; d) wysokość ładowarki max. 2,6 m; e) ładowarka musi zapewnić wysunięcie ramienia w pozycji poziomej na odległość min 3,0m i swobodne manewrowanie łyżką w takiej pozycji; f) koła obu osi skrętne pozwalające na zawrócenie maszyny po okręgu o promieniu max. 4,5 m; g) kabina podnoszona zapewniająca operatorowi swobodną widoczność na wysokości min. 4 m; h) szybkozłącze oraz osprzęt: - łyżka z hydraulicznie domykaną klapą ażurową o pojemności min. 2,0 m3; - widły paletowe; i) zaczep z tyłu ładowarki ; j) klimatyzowana kabina; k) krata lub siatka ochronna na okna; l) opony odporne na przebicie lub pełne, 3) przewidywany zakres robót: a)załadunek odpadów do rozdrabniarki, mieszarko-rozdrabniarki, sita obrotowego; b)przerzucanie i formowanie pryzm kompostowych; c)w razie potrzeby prace przeładunkowe, prace ziemne, załadunek odpadów betonowych do kruszarki, załadunek samochodów, praca w hali sortowni itp. 4) w przypadku awarii Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia naprawy lub podstawienia ładowarki zastępczej (o podobnych parametrach) wraz z operatorem na własny koszt w ciągu 2h od wystąpienia zdarzenia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia sprzętu koparką kołową wraz z operatorem (posiadającym uprawnienia zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ ) o parametrach technicznych takich jakie posiada koparka kołowa, o której mowa w pkt. 2.1. (z wyjątkiem parametru- podnoszonej kabiny). 2.3. KOPARKA GĄSIENICOWA (PRACE ZIEMNE NA TERENIE SKŁADOWISKA ODPADÓW KOMUNALNYCH)- 1 szt. 1) 3 600 godzin pracy, 2) wymagania techniczne: a) waga min. 20 Mg; b) klimatyzowana kabina; c) szybkozłącze; d) długość ramienia roboczego min. 8,0m; e) krata ochronna na okna - w razie potrzeby; f) wyposażenie - osprzęt: - chwytak do materiałów sypkich; - chwytak 5-ciopalczasty; - chwytak szczękowo-obrotowo- ażurowy; - łyżki podsiębierne o szerokościach 0,4m; 0,6m; 0,8m; 1,0m; 1,2m; 1,4m; - łyżka skarpowa hydraulicznie regulowana o szerokości 2,0m; - łyżka ażurowa o pojemności min. 1,2 m3; - widły paletowe; - młot hydrauliczny; 3) przewidywany zakres robót: nadbudowa i formowanie skarp, wykopy liniowe i jamiste w podłożu naturalnym i w odpadach, załadunek odpadów betonowych do kruszarki, kruszenie odpadów betonowych wielkogabarytowych, przesiewanie, cięcie zbrojenia, załadunek samochodów, 4) Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia koparki wraz z operatorem w ciągu 4 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania, 5) w przypadku awarii Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia naprawy lub podstawienia ładowarki zastępczej wraz z operatorem (posiadającym uprawnienia zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ ) na własny koszt w ciągu 2h od wystąpienia zdarzenia. 2.4. SPYCHARKA (PRACE ZIEMNE NA TERENIE SKŁADOWISKA ODPADÓW KOMUNALNYCH)- 1 szt. 1) 3 800 godzin pracy, 2) wymagania techniczne: a) moc min. 80 kW; b) waga min. 15 Mg; c) minimalne wymiary lemiesza: szerokość 3,0m; wysokość 1,8m; d) lemiesz 6-cio pozycyjny; e) klimatyzowana kabina; 3) przewidywany zakres robót: plantowanie odpadów na terenie kwater składowych, prace ziemne, 4)Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia spycharki w ciągu 4 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania, 5) w przypadku awarii Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia naprawy lub podstawienia spycharki zastępczej wraz z operatorem (posiadającym uprawnienia zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ ) na własny koszt w ciągu 2h od wystąpienia zdarzenia. 2. 5. SAMOCHÓD SAMOWYŁADOWCZY- 2 szt. 1) 3 800 godzin pracy, 2) wymagania techniczne: - 4-osiowy; - napęd min. 8x6; - zabudowa typu wywrotka z tylną burtą otwieraną automatycznie przy wyładunku; - ładowność min. 16m3; - klimatyzowana kabina, 3) przewidywany zakres robót: transport odpadów i materiałów sypkich wewnątrz oraz na zewnątrz Składowiska Odpadów Komunalnych; 4) Wyżej wymieniony zakres robót wykonywany będzie głównie przy użyciu 1 (jednego) samochodu. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia drugiego samochodu wraz z kierowcą (posiadającym uprawnienia zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ ) w ciągu 2 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego zwiększonego zapotrzebowania lub wystąpienia awarii samochodu wykonującego roboty. 3. Podane ilości godzin pracy sprzętu są szacunkowe. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia czasu pracy sprzętu w zależności od potrzeb bieżących Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca nie będzie miał prawa roszczenia do wynagrodzenia za godziny, które nie były przepracowane. 4. Realizacja zamówienia następować będzie w miarę zapotrzebowania. O terminie rozpoczęcia bądź kontynuowania świadczenia robót Zamawiający każdorazowo powiadomi Wykonawcę. Zamawiający może zgłosić zapotrzebowanie na wszystkie sprzęty jednocześnie. 5. Zgłoszone zapotrzebowanie może być dzienne, tygodniowe, miesięczne lub stałe. 6. Zamawiający nie zapewnia minimalnego czasu pracy w okresie dobowym i miesięcznym na żadnym z w/w sprzętów. 7.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu niezbędnego do wykonania robót w pełnej gotowości. Obowiązkiem Wykonawcy jest podstawienie sprawnego sprzętu wraz z obsługą operatorską na każde wezwanie Zamawiającego zgodnie ze zgłoszeniem. 8.W przypadku awarii sprzętu podczas wykonywania robót Wykonawca zobowiązany jest do jego naprawy lub do podstawienia sprzętu zastępczego na własny koszt zgodnie z wymaganiami opisanymi przy każdym ze sprzętów. W przypadku nie podstawienia sprzętu zastępczego na warunkach określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia, Zamawiającemu przysługuje prawo wynajęcia sprzętu i wykonania robót przez inną jednostkę na koszt i ryzyko Wykonawcy. 9.Koszty transportu związane z dojazdem sprzętu na miejsce realizacji prac i z powrotem ponosi we własnym zakresie Wykonawca, bez prawa ich zwrotu od Zamawiającego. 10. Zamawiający zapewnia możliwość bezpłatnego postoju sprzętu na Składowisku Odpadów Komunalnych poza godzinami pracy. 11.Czas pracy sprzętu wraz z obsługą operatorską będzie liczony od momentu podstawienia sprzętu wraz z operatorem do miejsca wykonania robót do czasu zakończenia pracy sprzętu. 12.Czas pracy będzie potwierdzany przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego poprzez zapis w dokumencie potwierdzającym rozliczenie ilościowe godzin pracy sprzętu (np. w karcie pracy sprzętu). 13.Zamawiający ma prawo do kontroli świadczonych usług przez upoważnionego pracownika. 14.Wykonawca odpowiada za jakość wykonywanych robót oraz zachowanie wszelkich norm bezpieczeństwa. 15.Zamawiający nie jest zobowiązany do zabezpieczenia używanych przez Wykonawcę narzędzi i sprzętu oraz jego wyposażenia, a także nie ponosi odpowiedzialności za ich uszkodzenie lub utratę. 16.Paliwo oraz inne materiały eksploatacyjne, w szczególności części zamienne do sprzętu zapewnia Wykonawca na swój koszt. 17. Wykonawca winien zebrać wszelkie informacje niezbędne do właściwej kalkulacji ceny oferty. Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej terenu, na którym będzie realizowany przedmiot zamówienia. Wszelkie koszty związane z dokonaniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Jeżeli w Opisie Przedmiotu Zamówienia wskazano dla niektórych materiałów czy sprzętu znaki towarowe, patent czy pochodzenie, Zamawiający dopuszcza w stosunku do nich składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi. Sprzęty określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia pochodzące od konkretnych producentów, określają jedynie minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą one odpowiadać, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dotyczący minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania sprzętów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Zamieszczone w Opisie Przedmiotu Zamówienia nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy. Należy je traktować wyłącznie jako przykładowe dla zobrazowania opisywanych parametrów i wymogów technicznych oraz jakościowych, a także doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Wykonawca może zaoferować inny model sprzętu, ale musi on być równoważny jakościowo do określonego w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Oznacza to, że w ofercie może być zaoferowany sprzęt o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych, które posiada konkretny sprzęt wskazany w Opisie Przedmiotu Zamówienia, lecz oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Ponadto dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu na produktach innych producentów) pod warunkiem spełnienia tych samych właściwości technicznych. Wykonawca, który zastosował sprzęt równoważny, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub części zostały zamienione i określić, jakie materiały i części w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne, jakościowe i użytkowe. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dokumentów, które potwierdzają, że proponowane parametry spełniają wymagania Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo- Usługowa BUDEX G. Mokrzycki, D. Żelichowski, Jakuszów 12, 59-222 Miłkowice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4340736,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3548550,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3548550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3949530,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.