eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu i podawaniu gorących posiłków dwudaniowych dla Klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy (uczniów Gimnazjum Nr 1 w Świdnicy) w trybie przetargu nieograniczonego nr DŚPS.2300.4.2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-11-27

Świdnica: Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu i podawaniu gorących posiłków dwudaniowych dla Klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy (uczniów Gimnazjum Nr 1 w Świdnicy) w trybie przetargu nieograniczonego nr DŚPS.2300.4.2014
Numer ogłoszenia: 389750 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8537139, faks 074 8537139.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.swidnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu i podawaniu gorących posiłków dwudaniowych dla Klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy (uczniów Gimnazjum Nr 1 w Świdnicy) w trybie przetargu nieograniczonego nr DŚPS.2300.4.2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowywaniu i podawaniu gorących posiłków dwudaniowych dla uczniów w Gimnazjum Nr 1 przy ul. M. Kozara - Słobódzkiego 21 w Świdnicy, dla przewidywanej średniej dziennej liczby uczniów uprawnionych - 10 osób. Podane ilości są szacunkowe i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą być podstawą do zgłoszeń roszczeń z tytułu nie zrealizowanych usług lub podstawą odmowy wykonania zamówienia. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie wydane posiłki zgodnie z miesięczną ewidencją osób dożywianych będącą podstawą rozliczenia. W szczególnie uzasadnionych przypadkach oraz po uzgodnieniu z dyrektorem Szkoły, Zamawiający może skierować na posiłek w ramach realizacji Zadania osobę dorosłą, która korzysta z pomocy tut. Ośrodka w formie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania, specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania, korzysta z pomocy wolontariusza, posiada niepełnosprawność związaną z narządem ruchu oraz osoba należy do rodziny objętej pomocą asystenta rodziny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zapewni gorący posiłek na który składać się będzie zupa, drugie danie, surówka, kompot/sok/napój, osobom uprawnionym zgodnie z wydaną decyzją administracyjną przez dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy - Zamawiającego. 2. Gorący posiłek stanowi zupa w ilości 400 gram, drugie danie, surówka, kompot/sok/napój. W przypadku przygotowania drugiego dania, do którego nie podaje się w sposób zwyczajowo przyjęty surówki Wykonawca podaje kompot/sok/napój i owoc. Minimalna wartość kaloryczna każdego posiłku wynosić będzie nie mniej niż 900 kcal. 3. Każdy gorący posiłek dwudaniowy powinien zawierać produkty będące źródłem białka zwierzęcego (mięso wieprzowe i wołowe, drób, ryby, nabiał) uzupełnione o produkty będące źródłem białka roślinnego (jarzyny, surówki, sałatki, owoce). 4. Co najmniej trzy razy w tygodniu drugie danie powinno być mięsne. 5. Porcje gorącego posiłku dwudaniowego powinny być równe dla wszystkich osób uprawnionych. 6. Gorące posiłki dwudaniowe muszą być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, powinny być urozmaicone, o wysokiej wartości odżywczej, sporządzone z pełnowartościowych produktów z uwzględnieniem sezonowości ich występowania. 7. Gorące posiłki dwudaniowe muszą charakteryzować się wysoką jakością, posiadać właściwe walory smakowe i estetyczne oraz właściwą temperaturę tj. zupa: minimum + 75o C, drugie danie: minimum + 60oC, potrawy serwowane na zimo minimum + 4o C. 8. Wykonawca odpowiada za transport oraz dostarczenie na miejsce dostawy przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia. 9. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno - epidemiologicznej i innych instytucji kontroli) w zakresie wykonywanej usługi w tym m.in. w zakresie jakości produktów, przygotowania i transportu posiłków w zakresie wymagań higieniczno - sanitarnych. 10. Gorący posiłek dwudaniowy należy planować na 10 dni z wyszczególnieniem kaloryczności posiłków, a jadłospis wywiesić w widocznym miejscu świadczenia usługi. 11. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia 10 - dniowego jadłospisu Zamawiającemu - w terminie najpóźniej do 3 dni roboczych przed rozpoczęciem realizacji 10 - dniowego jadłospisu. 12. Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu jednego tygodnia wystąpiła powtarzalność tego samego zestawu obiadowego. 13. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z dyrektorem szkoły, w której wydawane będą posiłki i dyrektorem Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy - Zamawiającym. 14. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi w okresie zamówienia w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni, o których mowa w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz. z 1951 Nr 4, poz. 28 z późn. zm.) oraz możliwością odstąpienia od jej świadczenia w okresie ferii zimowych i wakacji letnich, a także przerw świątecznych (kalendarz roku szkolnego) w celu wykonania remontów, prac naprawczych i konserwacyjnych. Przerwa w świadczeniu usługi w okresie, o którym wyżej mowa, może nastąpić w przypadku wystąpienia innych uzasadnionych przyczyn, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu Zamawiającego nie później niż w okresie 30 dni od planowanej przerwy. W okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r. przewiduje się wydawanie posiłków przez ok. 261 dni żywieniowych. 15. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w stoliki i krzesła salę konsumpcyjną lub stołówkę oraz zobowiązany jest do utrzymania w czystości ww. pomieszczeń. 16. Wykonawca powinien wydawać gorący posiłek dwudaniowy w pierwszej kolejności uczniom w czasie przerw międzylekcyjnych. 17. Czas wydawania gorącego posiłku dwudaniowego powinien być dostosowany do planu zajęć lekcyjnych uczniów objętych dożywianiem. 18. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasady, iż gorący posiłek dwudaniowy powinien być bezpośrednio spożywany przez ucznia na miejscu. Jedynie w uzasadnionych przypadkach potwierdzonych przez lekarza, pedagoga szkolnego, dyrektora szkoły, wychowawcę (choroba dziecka, wydłużony czas zajęć lekcyjnych, inne usprawiedliwione nieobecności), gorący posiłek dwudaniowy może być wydany rodzicowi lub opiekunowi. 19. Cena jednostkowa brutto podana za jeden gorący posiłek dwudaniowy, powinna wynikać ze średniej ceny z 10 dni. W przypadku dostarczania gorących posiłków dwudaniowych do szkoły lub lokalu gastronomicznego należy uwzględnić w kalkulacji naczynia jednorazowego użytku, sztućce jednorazowego użytku, serwetki, podstawowe przyprawy tj. sól, pieprz, koszty dowozu oraz wydania posiłku, a także prace porządkowe. 20. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji osób dożywianych w danym miesiącu. 21. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do co miesięcznego przedstawienia rozliczenia wydanych posiłków dla poszczególnych osób uprawnionych w formie elektronicznej tj. w postaci arkusza kalkulacyjnego zapisanego na nośniku elektronicznym typu: pamięć USB - pendrive, płycie CD, DVD itp. nośniku danych. Wykonawca zobowiązany jest wraz z wersją elektroniczną rozliczenia dostarczyć Zamawiającemu ww. rozliczenie tej samej treści w wersji papierowej. 22. Faktury lub rachunki winny być wystawiane w terminie do 14 dni po zakończeniu pełnego miesiąca, za który ma być uiszczona zapłata, na Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Świdnicy, ul Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica ( NIP 884-15-78-380). 23. Termin płatności faktury lub rachunku do 10 dni od daty wpływu faktury lub rachunku wraz z miesięcznym rozliczeniem wydanych posiłków dla poszczególnych osób uprawnionych. Uwaga: 1. Sposób i warunki korzystania z pomieszczeń szkoły i ich wyposażenia Wykonawca ustala we własnym zakresie z Dyrektorem danej jednostki. 2. Sposób przygotowania oraz transport powinien spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty wg formuły: spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na wydaniu 1 000 (słownie: tysiąc) posiłków odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich liczby, przedmiotu, podmiotów na rzecz których usługa została wykonana, okresu świadczenia usługi oraz z załączeniem dowodów np. referencji, czy zostały wykonane lub są wykonywane usługi należycie. W przypadku Wykonawcy, który obecnie świadczy usługi związane z przedmiotem zamówienia na rzecz Zamawiającego odstępuje się od żądania ww. dowodów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty wg formuły: spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Dysponuje miejscem/lokalem do wytwarzania posiłków, zwanym kuchnią. 2.Wykonawca, który przewiduje dowóz posiłków do szkoły dla uczniów spełni ten warunek jeżeli wykaże, że dysponuje pojazdem przystosowanym do przewozu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty wg formuły: spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany, jeżeli Wykonawca wykaże, że Dysponuje, co najmniej dwiema (2 osobami) osobami posiadającymi min. 3 - letnie doświadczenie w zakresie żywienia zbiorowego oraz stosowne orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno - epidemiologicznych (wg Załącznika Nr 5 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty wg formuły: spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że na dzień składania ofert jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 150 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty wg formuły: spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, lub oświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (wg Załącznika Nr 9 do SIWZ) 2.Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wg Załącznika Nr 10 do SIWZ). 3. Oświadczenie w stosunku do osób fizycznych w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 8 do SIWZ). 4. Informację o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej. 5. Pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę umowy w następujących przypadkach: 1. Jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna); 2. Jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikające ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia. Zmiany do umowy mogą być wprowadzone tylko w formie pisemnej - aneksem zaakceptowanym przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.swidnica.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Świdnicy, ul. Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2014 godzina 14:45, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Świdnicy ul. Wałbrzyska 15, Sekretariat pok. 203.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.