eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów Łódzki › Przebudowa i termomodernizacja budynku szkolnego przy ul. Kilińskiego 75 w Konstantynowie Łódzkim.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-12

Konstantynów Łódzki: Przebudowa i termomodernizacja budynku szkolnego przy ul. Kilińskiego 75 w Konstantynowie Łódzkim.
Numer ogłoszenia: 38959 - 2016; data zamieszczenia: 12.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20633 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 2111173, faks 042 2111168.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i termomodernizacja budynku szkolnego przy ul. Kilińskiego 75 w Konstantynowie Łódzkim..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i termomodernizacja budynku szkolnego w Konstantynowie Łódzkim, przy ul. Kilińskiego 75. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: Ze względu na specyfikę obiektu - budynku szkolnego, w którym znajduje się Liceum Ogólnokształcące i trwa bieżący proces dydaktyczny, Zamawiający przewidział dwuetapową realizację zamówienia: ETAP 1 Minimalny zakres prac do realizacji w terminie do 31.07.2016 r. obejmuje: 1. Wymianę i montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej w budynku szkolnym, 2. Przebudowę części pomieszczeń szkoły - w części parteru i piwnicy budynku, na pomieszczenia oddziału przedszkolnego, jadalni, kuchni i szatni (branże budowlana, co, wod.-kan. i elektryczna) wraz z wejściem zewnętrznym do części przedszkolnej; ETAP II Obejmuje realizację zamówienia w terminie do 31.07.2017 r. w zakresie: 1. Docieplenia stropodachu, 2. Docieplenia ścian, 3. Wymiany instalacji co wraz z węzłem cieplnym, 4. Prac związanych z dostosowaniem budynku do wymagań p. poż. w szczególności: wydzielanie stref pożarowych, oświetlenia awaryjnego, systemu oddymiania, 5. Prac związanych z infrastrukturą zewnętrzną. Opis prac i zakres ich wykonania zostały szczegółowo określony w dokumentacji technicznej: a) Projektach budowlano-wykonawczych, BIOZ, Specyfikacjach technicznych wykonania robót; b) Kosztorysach nakładczych/ Przedmiarach robót (elementy pomocnicze). 2. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia w sposób uwzględniający specyfikę i warunki funkcjonującego obiektu, w którym odbywają się zajęcia dydaktyczne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Złożony wniosek o dofinansowanie z RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020, nie podjęto ostatecznej decyzji o współfinansowaniu - zgodnie z warunkami konkursu, planowany termin rozstrzygnięcia - lipiec 2016 rok.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INET Plus Sp. z o. o., Warecka 6, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2325494,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1796794,76

  • Oferta z najniższą ceną: 1796794,76 / Oferta z najwyższą ceną: 2462706,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.