eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › BZP.271.95.2014 Opracowanie projektu Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Miasta Zakopane wraz z realizacja procedury administracyjnej oraz aktualizacją Projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Zakopane na lata 2011-2026.



Ogłoszenie z dnia 2014-11-27

Zakopane: BZP.271.95.2014 Opracowanie projektu Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Miasta Zakopane wraz z realizacja procedury administracyjnej oraz aktualizacją Projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Zakopane na lata 2011-2026.
Numer ogłoszenia: 389566 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zakopane.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP.271.95.2014 Opracowanie projektu Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Miasta Zakopane wraz z realizacja procedury administracyjnej oraz aktualizacją Projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Zakopane na lata 2011-2026..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia finansowanym z projektu Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej jako Instytucji Wdrażającej Priorytetu IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna Działanie 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, współfinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, działając na podstawie Umowy z Ministrem Gospodarki, jest usługa polegająca na wykonaniu: 1) aktualizacji Projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Zakopane na lata 2011 - 2026 przyjętego uchwałą NR XVIII/260/2011 Rady Miasta Zakopane z dnia 30 listopada 2011 r. (zwanej dalej Projektem założeń). Wykonawca zapewnia, że wykonany przez niego Projekt założeń będzie spełniał warunki określone: - zakresem, zaleceniami i wytycznymi dotyczącymi Konkursu nr 2/PO IiŚ/9.3/2013 Priorytet IX. Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna Działanie 9.3. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - plany gospodarki niskoemisyjnej, ogłoszonego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, w szczególności z zapisami Załącznika nr 9 do Regulaminu Konkursu nr 2/PO IiŚ/9.3/2013. - obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego oraz spójny z innymi planami, programami i dokumentami strategicznymi na poziomie krajowym, wojewódzkim i gminnym 2) opracowania projektu Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Miasto Zakopane na lata 2015 - 2020 z uwzględnieniem ograniczenia niskiej emisji (zwanego dalej PGN) spójnego z zapisami Projektu założeń, w ramach którego Wykonawca sporządzi m. in.: 2.1) Bazę danych dotyczącą gospodarki energią w sektorach i obiektach oraz inwentaryzację emisji gazów cieplarnianych i zużycia energii - zawierających wyselekcjonowane i usystematyzowane informacje pozwalające na ocenę gospodarki energią, która dotyczy emisji punktowej, liniowej i niezorganizowanej - napływowej. Utworzona baza danych będzie zawierała informacje co najmniej o: - budynkach użyteczności publicznej (rodzaj paliwa, zużycie i koszty paliwa, energii elektrycznej, ciepła, wody, stan docieplenia budynku /strop, ściany, okna i drzwi/, źródle ciepła ), - grupach budynków mieszkalnych (parametry j. w.), - grupach budynków usługowych (parametry j. w.), - transporcie publicznym i prywatnym (rodzaj środków transportu, ilość pojazdów, charakterystyka, koszty paliwa, długość tras komunikacyjnych itp.), - oświetleniu ulicznym (ilość, charakterystyka, zużycie energii, koszty), - przemyśle (zużycie paliw, zużycie podstawowych surowców i energii elektrycznej), - energetyce (źródła energii - charakterystyka istniejących w mieście większych źródeł energii tj. o mocy powyżej 1MW, - moc, paliwo, lokalizacja) - istniejących instalacjach odnawialnych źródeł energii (lokalizacja, charakterystyka, moc, rodzaj), - rolnictwie i leśnictwie (powierzchnia, rodzaj upraw, średnioroczne zużycie nawozów i środków ochrony roślin), - gospodarce odpadami (ilość odpadów, ich rodzaj, sposób zagospodarowania), - planowanych do realizacji działaniach i ich spodziewanych efektach, -ocenie poziomu zainteresowania respondentów skorzystaniem z instrumentów finansowych oferowanych przez Miasto Zakopane, przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na wymianę źródeł ciepła (Wykonawca powinien poddać te dane analizie i odpowiedzieć na pytanie, czy warunki finansowe są atrakcyjne dla gospodarstw domowych oraz jaki procent respondentów rozważa wymianę źródła ciepła w okresie obowiązywania PGN. Wykonawca powinien ocenić, czy oferowane instrumenty finansowe pozwolą na osiągnięcie celów zawartych w Wojewódzkim Programie Ochrony Powietrza oraz w PGN w odniesieniu do palenisk w gospodarstwach domowych zlokalizowanych w obrębie Zakopanego). Wykonawca opracuje bazę wraz z inwentaryzacją na podstawie danych pozyskanych z samodzielnie przeprowadzonego wywiadu w terenie, przy czym dla budynków mieszkalnych - dane należy zebrać w ilościach wskazanych w poniższej tabeli dla każdej jednostki bilansowej, o której mowa w Projekcie założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Zakopane na lata 2011 - 2026: Jednostka bilansowa Ilość budynków do zinwentaryzowania ZI - 100 ZII - 100 ZIII - 300 ZIV - 100 ZV - 80 ZVI - 40 ZVII - 80 ZVIII - 100 ZIX - 100 Suma - 1000 Opis przedmiotu zamówienia: Wykonawca podejmuje się wykonania dokumentacji stanowiących Projekt założeń i PGN opracowanych dla granic administracyjnych Gminy Miasto Zakopane, na które składać się będą część opisowa (tekstowa) oraz załączniki w postaci map obrazujących m.in. punkty emisji, obszary o znacznym nasileniu emitorów, występowanie oraz kierunki rozwoju sieci. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) opracowania bazy danych - 3 egzemplarze w wersji papierowej i 2 egzemplarze na nośniku elektronicznym w formie aktywnego arkusza kalkulacyjnego z założeniami, wyliczeniami i ich zestawionymi wynikami. 2) opracowania roboczych wersji Projektu założeń i PGN; 3) dokonania prezentacji oraz przeprowadzenia konsultacji roboczej wersji Projektu założeń i PGN z Zamawiającym oraz uwzględnienia przekazanych pisemnie przez Zamawiającego po prezentacji uwag i zastrzeżeń. Dla celów dokonania prezentacji Wykonawca przygotuje i przedłoży Zamawiającemu (w terminie 7 dni roboczych przed prezentacją) 3 egzemplarze roboczej wersji Projektu założeń i PGN oraz 2 egzemplarze w/w opracowań na nośniku elektronicznym (CD-ROM) 4) przeprowadzenia konsultacji społecznych w ramach opracowywanych Projektu założeń i PGN oraz przeprowadzenia ogólnodostępnej prezentacji roboczej w/w opracowań. Wykonawca uwzględni wyniki konsultacji społecznych w dalszych pracach nad dokumentami. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia przed przeprowadzeniem konsultacji społecznych po 5 egzemplarzy roboczej wersji Projektu założeń i PGN oraz po 2 egzemplarze na nośniku elektronicznym (CD-ROM). 5) przedłożenia Zamawiającemu 3 egz. ostatecznej wersji poprawionej Projektu założeń i PGN oraz 2 egz. na nośniku elektronicznym. 6) przygotowania i przedłożenia Samorządowi Województwa Małopolskiego poprawionej wersji Projektu założeń i uzyskania pozytywnej opinii Samorządu Wojewódzkiego dla przedłożonego dokumentu. 7) przeprowadzenia procedury strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla Projektu założeń i PGN (na podstawie art. 55 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 ze zm.) - w przypadku stwierdzenia przez organy opiniujące, konieczności jej przeprowadzenia), w tym: 7.1) przygotowanie wystąpień do właściwych organów w sprawie uzgodnień dot. strategicznej oceny oddziaływania na środowisko oraz dot. podsumowania, 7.2) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko skutków realizacji Projektu założeń i PGN - przy konieczności przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, 7.3) wprowadzanie ewentualnych zmian do Projektu założeń i PGN wynikających z przeprowadzonych konsultacji społecznych i opinii właściwych organów. 8) opracowania finalnej wersji Projektu założeń oraz PGN po uwzględnieniu wyników konsultacji z Burmistrzem Miasta Zakopane, konsultacji społecznych oraz opinii Samorządu Wojewódzkiego. 9) przedłożenie finalnej wersji Projektu założeń oraz PGN do zaakceptowania Zleceniodawcy, 10) udziału i składania wyjaśnień odnośnie finalnej wersji Projektu założeń i PGN na komisjach i sesji Rady Miasta Zakopane, na których będą opiniowane uchwały odnośnie przyjęcia w/w dokumentów. 11) przedłożenia Zamawiającemu finalnej wersji Projektu założeń i PGN po uprzednim zaakceptowaniu w/w dokumentów bez zastrzeżeń - w postaci: 9.1) 5 papierowych egzemplarzy części tekstowej Projektu założeń i PGN w formacie A4 wraz z załącznikami w postaci map. 9.2) 20 egzemplarzy części tekstowej Projektu założeń i PGN na nośniku elektronicznym wraz z załącznikami w postaci map (CD-ROM) 12) przekazania Zamawiającemu Projektu założeń i PGN na nośniku CD-ROM w ogólnie stosowanym formacie zapisu danych z możliwością ich edycji. Rysunki powinny być umieszczone na nośniku CD w formacie umożliwiającym, co najmniej ich podgląd a w przypadku PGN ich edycję. 13) przekazania Zamawiającemu wraz z finalną wersją Projektu założeń i PGN - podpisanego oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do umowy. 14) zorganizowania cyklu dwóch szkoleń dla wytypowanych przez Zamawiającego ok. 25 uczestników, poświęconych zakresowi założeń oraz wprowadzeniu i przygotowaniu uczestników do realizacji PGN i jego dalszego monitorowania. Szkolenia te odbędą się w siedzibie Urzędu Miasta Zakopane w udostępnionej na ten cel przez Zamawiającego sali w godzinach pracy Urzędu w terminie wzajemnie ustalonym z 2-tygodniowym wyprzedzeniem, z czego: - szkolenie pierwsze: czas trwania 3 - 4 godz. winno odbyć się w I kwartale 2015 r. - szkolenie drugie : czas trwania 3 - 4 godz. w II kwartale 2015 r. Wykonawca samodzielnie zorganizuje i na własny koszt przygotuje wszelkie materiały szkoleniowe, które zostaną przekazane uczestnikom szkolenia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.00.00 - Ochrona środowiska 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 48.60.00.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - wykonał dla miast powyżej 15 000 mieszkańców: 1. Co najmniej dwa dowolne z poniżej podanych opracowań: - Program Gospodarki Niskoemisyjnej - Program Ograniczenia Niskiej Emisji - Projekt założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe 2. Co najmniej jedną bazę danych w zakresie gospodarki niskoemisyjnej. z załączeniem dowodów potwierdzających , że wykazane usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający wymaga aby wykonawca załączył do oferty wypełniony swoimi terminami Harmonogram będący załącznikiem nr 1 do wzoru umowy uwzględniając terminy określone we wzorze umowy dla czynności przypisanych zamawiającemu .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W oparciu o art.144 ust.1 ustawy zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) w przypadku udokumentowanego niezawinionego przez Wykonawcę przedłużenia się procedur administracyjnych, na etapie uzyskiwania decyzji, opinii i uzgodnień oraz podjecia Uchwały przez Radę Miasta Zakopane, b) konieczność dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa, mających wpływ na wykonywanie przedmiotu zamówienia W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt a) termin wykonania przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia ich wykonania, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt b) odpowiednie zapisy umowne zostaną dostosowane do obowiązujących przepisów prawa. c) ustawowych zmian stawek podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy -zamawiający dopuszcza zmianę cen wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny brutto podane w ofercie wykonawcy , ceny netto pozostaną bez zmian. Wszystkie zmiany umowy dokonywane będą w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Ochrony Środowiska Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Biuro zamówień publicznych pok.8 Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wymagany termin wykonania zamówienia: 1)Przedłożenie opracowania : nie później niż do dnia 05.06.2015 r. 2)Czynności związane z udziałem w procesie podjęcia Uchwały: do 31.07.2015 r. Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Miasto Zakopane POIS.09.03.00-00-109/13 projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 IX osi priorytetu POIiŚ, Działanie 9.3. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej- plany gospodarki niskoemisyjnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.