Bielsko-Biała: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli na terenie Miasta Bielsko-Biała, dzieci nie-pełnosprawnych ruchowo do przedszkoli na trenie Miasta Bielsko-Biała, dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Edukacyjno - Leczniczo - Rehabilitacyjnego dla Dzieci Niewidomych i Niedowidzących w Rudołtowicach, niepełnosprawnych ruchowo studentów na uczelnie wyższe na terenie Miasta Bielska-Białej, ucznia do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Słabowidzących i Niewidomych im. Zofii Książek-Bregułowej w Dąbrowie Górniczej.
Numer ogłoszenia: 389206 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Oświaty , ul. Akademii Umiejętności 1a, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 4992300, faks 33 4992322.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzo.bielsko.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli na terenie Miasta Bielsko-Biała, dzieci nie-pełnosprawnych ruchowo do przedszkoli na trenie Miasta Bielsko-Biała, dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Edukacyjno - Leczniczo - Rehabilitacyjnego dla Dzieci Niewidomych i Niedowidzących w Rudołtowicach, niepełnosprawnych ruchowo studentów na uczelnie wyższe na terenie Miasta Bielska-Białej, ucznia do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Słabowidzących i Niewidomych im. Zofii Książek-Bregułowej w Dąbrowie Górniczej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli na terenie Miasta Bielsko-Biała, dzieci niepełnosprawnych ruchowo do przedszkoli na terenie Miasta Bielsko-Biała, dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Edukacyjno - Leczniczo - Rehabilitacyjnego dla Dzieci Niewidomych i Niedowidzących w Rudołtowicach, niepełnosprawnych ruchowo studentów na uczelnie wyższe na terenie Miasta Bielska-Białej, ucznia do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Słabowidzących i Niewidomych im. Zofii Książek-Bregułowej w Dąbrowie Górniczej w okresie: a. od dnia 2 stycznia 2015 r. do dnia 30 czerwca 2015 r. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem przerw świątecznych i wakacyjnych (dowóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli na terenie miasta Bielska-Białej), b. od dnia 2 stycznia 2015 r. do dnia 30 czerwca 2015 r. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem przerw świątecznych i wakacyjnych (dowóz dzieci niepełnosprawnych ruchowo do przedszkoli na terenie miasta Bielska-Białej), c. od dnia 2 stycznia 2015 r. do dnia 30 czerwca 2015 r. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem przerw świątecznych i wakacyjnych (dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Edukacyjno - Leczniczo - Rehabilitacyjnego dla Dzieci Niewidomych i Niedowidzących w Rudołtowicach), d. od dnia 2 stycznia 2015 r. do dnia 31 sierpnia 2015 r. lub do momentu wyczerpania kwo-ty umownej (niepełnosprawnych ruchowo studentów na uczelnie wyższe na terenie Miasta Bielska-Białej), e. od dnia 2 stycznia 2015 r. do dnia 30 czerwca 2015 r. do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Słabowidzących i Niewidomych im. Zofii Książek-Bregułowej w Dąbrowie Górniczej). Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części. a. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. b. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej. c. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej d. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne e. Zamawiający dopuszcza podwykonawców, pod warunkiem, że Wykonawca wskaże w ofercie te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. f. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia Część nr 1: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli na terenie Miasta Bielska-Biała. Część nr 2: Dowóz dzieci niepełnosprawnych ruchowo do przedszkoli na terenie Miasta Biel-ska-Biała. Część nr 3 Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Edukacyjno - Leczniczo -Rehabilitacyjnego dla Dzieci Niewidomych i Niedowidzących w Rudołtowicach. Część nr 4 Dowóz niepełnosprawnych ruchowo studentów na uczelnie wyższe na terenie Mia-sta Bielska-Białej Cześć nr 5 Dowóz ucznia niepełnosprawnego do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Słabowidzących i Niewidomych im. Zofii Książek-Bregułowej w Dąbrowie Górniczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części VI pkt II ppkt 1 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku -wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch (2) usług przewozowych osób niepełnosprawnych o wartości nie mniejszej niż: a. 10 000 zł (trzy tysiące zł) brutto każda (Część nr 1), b. 2 000 zł (trzy tysiące zł) brutto każda (Część nr 2), c. 20 000 zł (dziesięć tysięcy zł) brutto każda (Część nr 3), d. 20 000 zł (dziesięć tysięcy zł.) brutto każda (Część nr 4), e. 2 000 zł (tysiąc pięćset zł.) brutto każda (Część nr 5). Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części VI pkt II ppkt 1 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część nr 1 Spełnienie warunku - Zamawiający uzna, że warunek został spełniony gdy Wykonawca wykaże, iż będzie dysponował pojazdem do przewozu osób niepełnosprawnym, Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części VI pkt II ppkt 1 SIWZ oraz dokumentu o którym mowa w Części VI pkt I ppkt 3 SIWZ. Część nr 2 Spełnienie warunku - Zamawiający uzna, że warunek został spełniony gdy Wykonawca wykaże, iż będzie dysponował pojazdem przystosowanym do przewozu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich wyposażony w najazd lub windę zgodnie z obowiązującymi normami i obowiązującymi przepisami prawa. Samochód musi być wyposażony w pasy bezpieczeństwa umożliwiające przymocowanie wózka do podłogi pojazdu oraz pas biodrowy zabezpieczający przewożoną osobę .Ilość miejsc na wózki inwalidzkie w pojeździe wymaganym nie może być mniejsza niż 2. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części VI pkt II ppkt. 1 SIWZ oraz dokumentu, o którym mowa w Części VI pkt I pakt 3 SIWZ. Część nr 3 Spełnienie warunku - Zamawiający uzna, że warunek został spełniony gdy Wykonawca wykaże, iż będzie dysponował pojazdem z klimatyzacją (nie starszym niż pięcioletni): a. do przewozu osób niepełnosprawnych- Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części VI pkt II ppkt. 1 SIWZ oraz dokumentu, o którym mowa w Części VI pkt I pakt 3 SIWZ. b. przystosowanym do przewozu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich wyposażony w najazd lub windę zgodną z obowiązującymi normami technicznymi i obowiązującymi przepisami prawa. Samochód musi być wyposażony w pasy bezpieczeństwa umożliwiające przymocowanie wózka do podłogi pojazdu oraz pas biodrowy zabezpieczający przewożoną osobę .Ilość miejsc na wózki inwalidzkie w pojeździe wymaganym nie może być mniejsza niż 2 - Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części VI pkt II ppkt 1 SIWZ Część nr 4 Spełnienie warunku - Zamawiający uzna, że warunek został spełniony gdy Wykonawca wykaże, iż będzie dysponował pojazdem przystosowanym do przewozu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich wyposażony w najazd lub windę zgodnie z obowiązującymi normami i obowiązującymi przepisami prawa. Samochód musi być wyposażony w pasy bezpieczeństwa umożliwiające przymocowanie wózka do podłogi pojazdu oraz pas biodrowy zabezpieczający przewożoną osobę. Ilość miejsc na wózki inwalidzkie w pojeździe wymaganym nie może być mniejsza niż 2. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części VI pkt II ppkt 1 SIWZ oraz dokumentu, o którym mowa w Części VI pkt I pakt 3 SIWZ. Część nr 5 Spełnienie warunku - Zamawiający uzna, że warunek został spełniony gdy Wykonawca wy-każe, iż będzie dysponował pojazdem do przewozu osób niepełnosprawnym, Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części VI pkt II ppkt 1 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku - na podstawie oświadczenia, o którym mowa w Części VI pkt. II ppkt 1 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku- nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części VI pkt II ppkt 1 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w przypadku gdy wykonawca wskaże, że będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów (art. 26 ust.2b znowelizowanej ustawy Pzp).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres płatności faktury - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne postanowienia umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5a, 5b, 5c, 5d i 5e do niniejszej SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mzo.bielsko.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Oświaty, ul. Akademii Umiejętności 1a, 43-300 Bielsko-Biała.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2014 godzina 08:00, miejsce: Miejski Zarząd Oświaty, ul. Akademii Umiejętności 1a - dziennik podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Naprawa urządzeń zabawowych, sportowych, komunalnych i nawierzchni znajdujących się na terenach rekreacyjnych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej.
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap VIII / 2024
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ ŁADOWARKI KOŁOWEJ dla Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
- "Modernizacja instalacji oświetlenia boiska i trybun Stadionu Miejskiego w Bielsku-B. w ramach zadania inwestycyjnego "Przebudowa boiska piłkarskiego oraz modernizacja oświetlenia boiska ..."
- Remont części ogrodzenia na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- "12/24 - Dostawa środków czystości i artykułów przemysłowych"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.