eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Skorzewo, Kościerzyna Wybudowanie i Łubiana, gmina Kościerzyna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-25

Kościerzyna: Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Skorzewo, Kościerzyna Wybudowanie i Łubiana, gmina Kościerzyna
Numer ogłoszenia: 388920 - 2013; data zamieszczenia: 25.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna , Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6866342, faks 058 6866960.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Skorzewo, Kościerzyna Wybudowanie i Łubiana, gmina Kościerzyna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Skorzewo gm. Kościerzyna. Lokalizacja: dz. nr 4, 6, 5/14, 5/15, 5/16, obręb Skorzewo Materiał do budowy sieci wodociągowej: - rury wodociągowe PEHD 100, DN 110 x 6,6 mm, SDR 17, PN 10, zgrzewane doczołowo Zestawienie długości rur: - PE-HD SDR 17 PN10, PE100 DN110 x 6,6 mm L = 516,0 mb Zestawienie ilości armatury: - Ilość hydrantów nadziemnych ppoż. z zasuwą DN 80: 2 kpl. - Ilość zasuw sieciowych DN100 2 szt. - Trójnik kołnierzowy żel. DN100x100 2 szt. - trójnik redukcyjny PE110/90 2 szt. 2. Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Kościerzyna Wybudowanie Materiał do budowy sieci wodociągowej: - rury wodociągowe PEHD, DN 110, PN 10, zgrzewane doczołowo Zestawienie długości rur: - PE-HD DN110 L = 282,40 mb Zestawienie ilości armatury: - Ilość hydrantów nadziemnych ppoż. z zasuwą DN 80: 1 kpl. - Ilość zasuw sieciowych DN100 3 szt. - Trójnik kołnierzowy żel. DN100x100 1 szt. - trójnik redukcyjny PE110/90 2 szt. 3. Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Łubiana Lokalizacja: dz. nr 107/1, 106/1, 108/2, 113/16 obręb Łubiana Materiał do budowy sieci wodociągowej: - rury wodociągowe PE-HD SDR 17 PN10, PE100 DN90 x 5,4 mm L = 512,6 m - rury wodociągowe PE TS lub RC SDR11 DN90 x 8,2 mm L = 89,3m - rura stalowa osłonowa DN159,0x5,6 mm L=12,1 m Zestawienie ilości armatury: - Ilość hydrantów nadziemnych ppoż. z zasuwą DN 80: 2 kpl. - Ilość zasuw sieciowych DN80 1 szt. - Trójnik redukcyjny kołnierzowy żel. DN100x80 1 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót będące załącznikami do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 2. Kwota wadium wynosi: Część 1 - 1800,00 zł. Część 2 - 500,00 zł. Część 3 - 2000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Ocena dokonana będzie w oparciu o złożone w niniejszym postępowaniu oświadczeniu o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegające na budowie sieci wodociągowej o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia, (ocena zostanie dokonana na podstawie dokumentu określonego w punkcie VI.1.1 SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Ocena dokonana będzie w oparciu o złożone w niniejszym postępowaniu oświadczeniu o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi tj.: a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci wodociągowych, (ocena zostanie dokonana na podstawie dokumentów określonych w punkcie VI.1.2 i VI.1.3 SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Ocena dokonana będzie w oparciu o złożone w niniejszym postępowaniu oświadczeniu o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty według załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w art.26 ust.2b ustawy pzp i w pkt. 5.2 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów (według załącznika nr 9 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile to nie wynika z innych dokumentów złożonych jako załączniki do oferty - jeśli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany na podstawie art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w następujących zakresach i okolicznościach: Zmiana terminu zakończenia robót w przypadku: 1) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie prac, 2) konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów administracji architektoniczno-budowlanej, nadzoru budowlanego, wydanych stosownie do ich właściwości, itp., 3) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, warunki pogodowe uniemożliwiających lub w znaczny sposób utrudniających prowadzenie robót budowlanych, działania osób trzecich, awarie urządzeń liniowych itp.) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, 4) wystąpienia nieprzewidzianych w SIWZ warunków geologicznych, archeologicznych lub terenowych, odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej, w tym ujawnienie podczas robót istnienia nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, przyrodniczych i innych, 5) wynikająca z wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, 6) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach związanych z realizacją inwestycji 7) przedłużania się terminu lub odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, 8) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koscierzyna.pl/wybierz bip(prawy górny róg strony)/Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna, Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna, pok. nr 3 (sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna, Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna, pok. nr 3 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Skorzewo gm. Kościerzyna..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalizacja: dz. nr 4, 6, 5/14, 5/15, 5/16, obręb Skorzewo Materiał do budowy sieci wodociągowej: - rury wodociągowe PEHD 100, DN 110 x 6,6 mm, SDR 17, PN 10, zgrzewane doczołowo Zestawienie długości rur: - PE-HD SDR 17 PN10, PE100 DN110 x 6,6 mm L = 516,0 mb Zestawienie ilości armatury: - Ilość hydrantów nadziemnych ppoż. z zasuwą DN 80: 2 kpl. - Ilość zasuw sieciowych DN100 2 szt. - Trójnik kołnierzowy żel. DN100x100 2 szt. - trójnik redukcyjny PE110/90 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Kościerzyna Wybudowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiał do budowy sieci wodociągowej: - rury wodociągowe PEHD, DN 110, PN 10, zgrzewane doczołowo Zestawienie długości rur: - PE-HD DN110 L = 282,40 mb Zestawienie ilości armatury: - Ilość hydrantów nadziemnych ppoż. z zasuwą DN 80: 1 kpl. - Ilość zasuw sieciowych DN100 3 szt. - Trójnik kołnierzowy żel. DN100x100 1 szt. - trójnik redukcyjny PE110/90 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Łubiana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalizacja: dz. nr 107/1, 106/1, 108/2, 113/16 obręb Łubiana Materiał do budowy sieci wodociągowej: - rury wodociągowe PE-HD SDR 17 PN10, PE100 DN90 x 5,4 mm L = 512,6 m - rury wodociągowe PE TS lub RC SDR11 DN90 x 8,2 mm L = 89,3m - rura stalowa osłonowa DN159,0x5,6 mm L=12,1 m Zestawienie ilości armatury: - Ilość hydrantów nadziemnych ppoż. z zasuwą DN 80: 2 kpl. - Ilość zasuw sieciowych DN80 1 szt. - Trójnik redukcyjny kołnierzowy żel. DN100x80 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.