Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-25
Kościerzyna: Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Skorzewo, Kościerzyna Wybudowanie i Łubiana, gmina Kościerzyna
Numer ogłoszenia: 388920 - 2013; data zamieszczenia: 25.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna , Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6866342, faks 058 6866960.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Skorzewo, Kościerzyna Wybudowanie i Łubiana, gmina Kościerzyna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Skorzewo gm. Kościerzyna. Lokalizacja: dz. nr 4, 6, 5/14, 5/15, 5/16, obręb Skorzewo Materiał do budowy sieci wodociągowej: - rury wodociągowe PEHD 100, DN 110 x 6,6 mm, SDR 17, PN 10, zgrzewane doczołowo Zestawienie długości rur: - PE-HD SDR 17 PN10, PE100 DN110 x 6,6 mm L = 516,0 mb Zestawienie ilości armatury: - Ilość hydrantów nadziemnych ppoż. z zasuwą DN 80: 2 kpl. - Ilość zasuw sieciowych DN100 2 szt. - Trójnik kołnierzowy żel. DN100x100 2 szt. - trójnik redukcyjny PE110/90 2 szt. 2. Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Kościerzyna Wybudowanie Materiał do budowy sieci wodociągowej: - rury wodociągowe PEHD, DN 110, PN 10, zgrzewane doczołowo Zestawienie długości rur: - PE-HD DN110 L = 282,40 mb Zestawienie ilości armatury: - Ilość hydrantów nadziemnych ppoż. z zasuwą DN 80: 1 kpl. - Ilość zasuw sieciowych DN100 3 szt. - Trójnik kołnierzowy żel. DN100x100 1 szt. - trójnik redukcyjny PE110/90 2 szt. 3. Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Łubiana Lokalizacja: dz. nr 107/1, 106/1, 108/2, 113/16 obręb Łubiana Materiał do budowy sieci wodociągowej: - rury wodociągowe PE-HD SDR 17 PN10, PE100 DN90 x 5,4 mm L = 512,6 m - rury wodociągowe PE TS lub RC SDR11 DN90 x 8,2 mm L = 89,3m - rura stalowa osłonowa DN159,0x5,6 mm L=12,1 m Zestawienie ilości armatury: - Ilość hydrantów nadziemnych ppoż. z zasuwą DN 80: 2 kpl. - Ilość zasuw sieciowych DN80 1 szt. - Trójnik redukcyjny kołnierzowy żel. DN100x80 1 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót będące załącznikami do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 2. Kwota wadium wynosi: Część 1 - 1800,00 zł. Część 2 - 500,00 zł. Część 3 - 2000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Ocena dokonana będzie w oparciu o złożone w niniejszym postępowaniu oświadczeniu o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegające na budowie sieci wodociągowej o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia, (ocena zostanie dokonana na podstawie dokumentu określonego w punkcie VI.1.1 SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Ocena dokonana będzie w oparciu o złożone w niniejszym postępowaniu oświadczeniu o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi tj.: a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci wodociągowych, (ocena zostanie dokonana na podstawie dokumentów określonych w punkcie VI.1.2 i VI.1.3 SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Ocena dokonana będzie w oparciu o złożone w niniejszym postępowaniu oświadczeniu o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty według załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w art.26 ust.2b ustawy pzp i w pkt. 5.2 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów (według załącznika nr 9 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile to nie wynika z innych dokumentów złożonych jako załączniki do oferty - jeśli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany na podstawie art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w następujących zakresach i okolicznościach: Zmiana terminu zakończenia robót w przypadku: 1) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie prac, 2) konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów administracji architektoniczno-budowlanej, nadzoru budowlanego, wydanych stosownie do ich właściwości, itp., 3) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, warunki pogodowe uniemożliwiających lub w znaczny sposób utrudniających prowadzenie robót budowlanych, działania osób trzecich, awarie urządzeń liniowych itp.) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, 4) wystąpienia nieprzewidzianych w SIWZ warunków geologicznych, archeologicznych lub terenowych, odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej, w tym ujawnienie podczas robót istnienia nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, przyrodniczych i innych, 5) wynikająca z wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, 6) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach związanych z realizacją inwestycji 7) przedłużania się terminu lub odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, 8) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koscierzyna.pl/wybierz bip(prawy górny róg strony)/Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna, Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna, pok. nr 3 (sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna, Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna, pok. nr 3 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Skorzewo gm. Kościerzyna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalizacja: dz. nr 4, 6, 5/14, 5/15, 5/16, obręb Skorzewo Materiał do budowy sieci wodociągowej: - rury wodociągowe PEHD 100, DN 110 x 6,6 mm, SDR 17, PN 10, zgrzewane doczołowo Zestawienie długości rur: - PE-HD SDR 17 PN10, PE100 DN110 x 6,6 mm L = 516,0 mb Zestawienie ilości armatury: - Ilość hydrantów nadziemnych ppoż. z zasuwą DN 80: 2 kpl. - Ilość zasuw sieciowych DN100 2 szt. - Trójnik kołnierzowy żel. DN100x100 2 szt. - trójnik redukcyjny PE110/90 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Kościerzyna Wybudowanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiał do budowy sieci wodociągowej: - rury wodociągowe PEHD, DN 110, PN 10, zgrzewane doczołowo Zestawienie długości rur: - PE-HD DN110 L = 282,40 mb Zestawienie ilości armatury: - Ilość hydrantów nadziemnych ppoż. z zasuwą DN 80: 1 kpl. - Ilość zasuw sieciowych DN100 3 szt. - Trójnik kołnierzowy żel. DN100x100 1 szt. - trójnik redukcyjny PE110/90 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Łubiana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalizacja: dz. nr 107/1, 106/1, 108/2, 113/16 obręb Łubiana Materiał do budowy sieci wodociągowej: - rury wodociągowe PE-HD SDR 17 PN10, PE100 DN90 x 5,4 mm L = 512,6 m - rury wodociągowe PE TS lub RC SDR11 DN90 x 8,2 mm L = 89,3m - rura stalowa osłonowa DN159,0x5,6 mm L=12,1 m Zestawienie ilości armatury: - Ilość hydrantów nadziemnych ppoż. z zasuwą DN 80: 2 kpl. - Ilość zasuw sieciowych DN80 1 szt. - Trójnik redukcyjny kołnierzowy żel. DN100x80 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- "Budowa i przebudowa drogi powiatowej nr 1931G w miejscowości Wieprznica do Owśnic"
- "Przebudowa dróg powiatowych nr 2404G Wdzydze Tucholskie - Borsk, nr 2404G Bestra S.uka - DW214" z podziałem na części
- DZP/10/24 DOSTAWA MIESZANINY GAZÓW (AZOT + TLEN) WRAZ Z DZIERŻAWĄ I MONTAŻEM ZBIORNIKÓW PRZEZNACZONYCH DO ICH MAGAZYNOWANIA
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik - Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra w 2024 roku
- Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.