eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Artyku³y biurowe. Materia³y eksploatacyjne do drukarek laserowych, atramentowych i kopiarek - tusze i tonery.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2014-11-26

Olsztyn: Artyku³y biurowe. Materia³y eksploatacyjne do drukarek laserowych, atramentowych i kopiarek - tusze i tonery.
Numer og³oszenia: 388450 - 2014; data zamieszczenia: 26.11.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dzieciêcy , ul. ¯o³nierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmiñsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wssd.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Artyku³y biurowe. Materia³y eksploatacyjne do drukarek laserowych, atramentowych i kopiarek - tusze i tonery..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiaj±cego przedmiotu zamówienia w asortymencie oraz ilo¶ciach podanych w za³±czniku nr 2 do SIWZ wed³ug opisu tj.: Zadanie nr 1 - artyku³y biurowe pi¶miennicze i archiwizacyjne powszechnego u¿ytku min.: segregatory, zeszyty, papier podaniowy, papier ksero, papier komputerowy, teczki tekturowe, ta¶ma klej±ca papierowa, zeszyty, kalendarze, koperty, d³ugopisy, o³ówki, pisaki, dziurkacze, spinacze, p³yty CD i DVD, dyskietki FDD, ok³adki, kartony na akta, datowniki, koszulki, skoroszyty, tusz, ta¶ma do drukarek, zszywki, pinezki, korektory, itp. £±cznie 114 pozycji w zadaniu. Zadanie nr 2 - Pude³ka kartonowe na dokumentacje medyczn± - 2 000 szt. Zadanie nr 3 - Pude³ka kartonowe na dokumentacje medyczn± - 450 szt. Zadanie nr 4 - Tusze i tonery (kolor czarny i wielobarwne) do urz±dzeñ kopiujacych i xserokopiujacych oraz do komputerowych drukarek atramentowych, laserowych i ig³owych - orygina³y i zamienniki. £±cznie 95 pozycji w zadaniu. Zadanie nr 5 - Bêbny do urz±dzeñ kopiuj±cych. £±cznie 7 pozycji w zadaniu. Zadanie nr 6 - Bêbny do drukarek komputerowych . £±cznie 7 pozycji w zadaniu. Oznaczenie wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ - kod CPV - 30192000-1; 30199200-2; 30192920-6; 30193000-8; 30199500-5; 30199792-8; 30234300-1; 30234400-2; 22100000-1; 22816300-6; 22817000-0; 22850000-3; 30197222-0, 30125110-5, 30124300-7.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.12.51.00-2, 30.19.70.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    1 Dot. zadania nr 4 - dokumentów - raportów dotycz±ce przeprowadzonych testów wydajno¶ci oferowanych produktów równowa¿nych okre¶lonych zgonie z nw. Normami ISO/IEC: - 19752:2004 dla tonerów monochromatycznych, - 19798:2007 dla wk³adów do drukarek kolorowych - 24711:2007 dla nabojów do drukarek atramentowych Dopuszcza siê z³o¿enie o¶wiadczenia Wykonawcy lub producenta oferowanych produktów równowa¿nych o posiadaniu dokumentów, o których mowa w ppkt 7.1 i gotowo¶ci ich przedstawienia i dostarczenia w wymaganej formie, w okre¶lonym terminie, na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego 2 dokument lub o¶wiadczenie Wykonawcy lub producenta potwierdzaj±ce, ¿e oferowane produkty nie zawieraj± barwników azowych (barwniki i pigmenty) mog±cych wydzielaæ rakotwórcze aminy aromatyczne umieszczone na li¶cie amin aromatycznych w Dyrektywie 2002/61/WE. (Wymóg dotyczy wyrobów oryginalnych jak i oferowanych produktów równowa¿nych) 3 dot. zadania nr 4 - certyfikat potwierdzaj±cy, ¿e proces produkcji oferowanego przedmiotu zamówienia przebiega zgodnie z normami ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równowa¿nymi 4 Dot. zadania nr 5, 6 - Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia do oferty odpowiedniej Deklaracji zgodno¶ci CE lub Certyfikatu zgodno¶ci CE 5 Dotyczy zadania nr 4, 5, 6 - katalogów producenta wyrobu lub stron z zakresem oferowanym, prospektów, folderów reklamowych - ze zdjêciami lub innych dokumentów, w których zawarte bêd± podstawowe informacje, dane i specyfikacje techniczne, opis przeznaczenia - w tym wydajno¶æ drukowania oferowanego przedmiotu zamówienia. Zaleca siê aby opisy danych by³y w j. polskim. Dopuszcza siê za³±czenie do oferty o¶wiadczenia Wykonawcy o posiadaniu dokumentów, o których mowa w ppkt 7.4 i gotowo¶ci ich przedstawienia i dostarczenia w wymaganej formie, w okre¶lonym terminie, na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wype³niony przez wykonawcê za³. nr 1 do SIWZ Formularz Oferty wraz Opisem przedmiotu oferowanego - za³. nr 2 z podanymi cenami, nr katalogowymi i producentami oferowanych wyrobów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Umowa (umowy), która bêdzie podpisana w wyniku rozstrzygniêcia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, bêdzie zawiera³a wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowi±cy dodatek nr 6 do niniejszej specyfikacji, z uwzglêdnieniem tre¶ci ofert. 2. Zamawiaj±cy dzia³aj±c w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych okre¶la nastêpuj±ce okoliczno¶ci, które mog± powodowaæ konieczno¶æ wprowadzenia zmian w tre¶ci zawartej umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej oferty: 2.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacj± przedmiotu umowy; 2.2 wyst±pienie oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy. 2.3 zmiana terminu obowi±zywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej warto¶ci lub ilo¶ci przedmiotu zamówienia 2.4 dopuszcza siê zmianê postanowieñ zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych ma³oistotnych postanowieñ do umowy je¿eli, konieczno¶æ wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy. 2.5 dot. zadania nr 7, 8, 9 - w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania lub w przypadku jakiekolwiek omy³ki w podaniu nr katalogowego oferowanego produktu; 2.6 w razie wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcie umowy tj.: zakoñczenia produkcji oferowanego produktu, wyga¶niêcia rejestracji oferowanego produktu itp. 3. Na potwierdzenie okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 2.2.6 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiaj±cym zaproponuje produkt równowa¿ny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. Cena jednostkowa proponowanego produktu nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ produktu oferowanego w za³±czniku nr 1 do niniejszej umowy. 4. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych: a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych,; 6. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone bêd± wy³±cznie pod warunkiem z³o¿enia wniosku i jego akceptacji przez Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertê nalezy z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego - Sekcja zam. publicznych pok. nr 01 lub przes³aæ na adres siedziby Zamawiaj±cego - Sekcja zamówieñ publicznych pok. nr 01,.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: artyku³y biurowe pi¶miennicze i archiwizacyjne powszechnego u¿ytku min.: segregatory, zeszyty, papier podaniowy, papier ksero, papier komputerowy, teczki tekturowe, ta¶ma klej±ca papierowa, zeszyty, kalendarze, koperty listowe iaktowe, d³ugopisy, o³ówki, pisaki, dziurkacze, zszywacze, spinacze, p³yty CD i DVD, dyskietki FDD, ok³adki, kartony na akta, datowniki, koszulki, skoroszyty, tusz, ta¶ma do drukarek, zszywki, pinezki, korektory, itp. £±cznie 114 pozycji w zadaniu. Kod CPV 30192000-1; 30199200-2; 30192920-6; 30193000-8; 30199500-5; 30199792-8; 30234300-1; 30234400-2; 22100000-1; 22816300-6; 22817000-0; 22850000-3; 30197222-0,.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.70.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin realizacji dostaw cz±stkowych - 1

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Pude³ka kartonowe na dokumentacje medyczn± - 2 000 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.70.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin realizacji dostaw c±stkowych - 1

CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Pude³ka kartonowe na dokumentacje medyczn± - 450 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.70.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin realizacji dostaw cz±stkowych - 1

CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Tusze i tonery (kolor czarny i wielobarwne) do urz±dzeñ kopiujacych i xserokopiujacych oraz do komputerowych drukarek atramentowych, laserowych i ig³owych. £±cznie 95 pozycji w zadaniu..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin realizacji dostaw cz±stkowych - 1

CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Bêbny do urz±dzeñ kopiuj±cych. £±cznie 7 pozycji w zadaniu..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ralizacji dostaw cz±stkowych - 1

CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Bêbny do drukarek komputerowych - ró¿ne rodzaje. £±cznie 7 pozycji w zadaniu..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin realizacji dostaw cz±stkowych - 1

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.