eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Pełnienie nadzoru inwestorskiego na robotami budowlanymi i remontowymi prowadzonymi przez SPSK w Otwocku w branżach budowlano-konstrukcyjnej, elektrycznej, sanitarnej DZP/138/2013

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-03

Otwock: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na robotami budowlanymi i remontowymi prowadzonymi przez SPSK w Otwocku w branżach budowlano-konstrukcyjnej, elektrycznej, sanitarnej DZP/138/2013
Numer ogłoszenia: 38782 - 2014; data zamieszczenia: 03.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 531864 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP, ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 7794031 w. 477, faks 22 7794031 w. 477.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na robotami budowlanymi i remontowymi prowadzonymi przez SPSK w Otwocku w branżach budowlano-konstrukcyjnej, elektrycznej, sanitarnej DZP/138/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na robotami budowlanymi i remontowymi prowadzonymi przez SPSK w Otwocku w branżach budowlano-konstrukcyjnej, elektrycznej, sanitarnej zgodnie z przepisami art. 25 i 26 ustawy - Prawo budowlane Zamówienia zostało podzielone na 3 zadania Zadanie nr 1 - nadzór w branży budowlano-konstrukcyjnej Zadanie nr 2 - nadzór w branży elektrycznej Zadanie nr 3 - nadzór w branży sanitarnej Nadzór inwestorski dla każdej z branż będzie obejmował w szczególności: opiniowanie dokumentacji projektowej, nadzorowanie robót zgodnie z dokumentacją projektową, dokonywanie wpisów w dziennikach budowy, odbiory robót ulegających zakryciu i zanikających, uczestniczenie w przeglądach stanu technicznego budynków szpitala. sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie-dopuszczonych do stosowania w budownictwie, Wykonawca zobowiązany będzie do wspierania Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych związanych z realizacją zadań inwestycyjnych. Nadzór będzie sprawowany przez 2 dni w każdym tygodniu ustalone z dyrekcją szpitala po podpisaniu umowy, a także w sytuacjach nagłych, nieprzewidzianych po uprzednim telefonicznym zawiadomieniu przez zamawiającego. Nadzorem objęte są wszystkie obecnie prowadzone roboty budowlane i remontowe oraz planowane do realizacji w latach 2014- 2016 Rozliczenie prac odbywać się będzie na koniec każdego miesiąca, poprzez złożenie przez Wykonawcę faktury lub rachunku z załączonym wykazem dni (dat), w których był pełniony nadzór. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do siwz. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia nadzoru nad wszystkimi robotami budowlanymi i remontowymi prowadzonymi przez cały okres trwania umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - nadzór w branży budowlano-konstrukcyjnej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma handlowo-usługowa Komax Robert Chłąd, Kasztanowa 89B, Kłobuck, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99408,00

  • Oferta z najniższą ceną: 99408,00 / Oferta z najwyższą ceną: 141696,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.