eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › "Przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń dla studentów kierunku Kosmetologia i Pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku."



Ogłoszenie z dnia 2017-03-07

Ogłoszenie nr 38714 - 2017 z dnia 2017-03-07 r.

Płock: "Przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń dla studentów kierunku Kosmetologia i Pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku."
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
"Podnoszenie kompetencji studentów PWSZ w Płocku w odpowiedzi na zapotrzebowania gospodarki, rynku pracy i społeczeństwa" realizowanego z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III - Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 - Kompetencje w szkolnictwie wyższym (projekt nr POWR.03.01.00-00-K305/15)

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, krajowy numer identyfikacyjny 61103840300000, ul. Pl. Dąbrowskiego  2, 09402   Płock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 243 665 400, e-mail zamowienia@pwszplock.pl, faks 243 665 421.
Adres strony internetowej (URL): www.pwszplock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uczelnia pbliczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.pwszplock.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.pwszplock.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Plac Dąbrowskiego 2 09-402 Płock


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń dla studentów kierunku Kosmetologia i Pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku."
Numer referencyjny: DA/MB/-232-12/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń - I EDYCJA z zakresu: 1. Mezoterapii frakcyjnej (CZĘŚĆ 1) - dwa 15-godzinne szkolenia dla 14 osób każde, 2. Karboksyterapii (CZĘŚĆ 2) - dwa 15-godzinne szkolenia dla 14 osób każde dla studentów kierunku Kosmetologia (łącznie 84 osób) uczestniczących w projekcie pn. "Podnoszenie kompetencji studentów PWSZ w Płocku w odpowiedzi na zapotrzebowania gospodarki, rynku pracy i społeczeństwa" realizowanego z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III - Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 - Kompetencje w szkolnictwie wyższym (projekt nr POWR.03.01.00-00-K305/15) oraz przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia: 3. I EDYCJA z zakresu ICNP (CZĘŚĆ 3) - 55 godzin dla 18 osób, dla studentów kierunku Pielęgniarstwo uczestniczących w projekcie pn. "Podnoszenie kompetencji studentów PWSZ w Płocku w odpowiedzi na zapotrzebowania gospodarki, rynku pracy i społeczeństwa" realizowanego z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III - Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 - Kompetencje w szkolnictwie wyższym (projekt nr POWR.03.01.00-00-K305/15).

II.5) Główny kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Dodatkowe kody CPV:80500000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 14/06/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

- formularz ofertowy, - pełnomocnictwo, ,(jeżeli dotyczy) - informacja o spełnianiu poza cenowych kryteriów, - w przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi, - zobowiązanie podmiotu trzeciego, (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
dośwadczenie40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3. Strony dopuszczają możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a) zmiany wysokości wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, b) zmiany personelu prowadzącego szkolenie za zgodą instytucji Zamawiającej, w przypadku gdy personel zastępczy zapewni równoważny poziom jakości świadczenia usługi, c) zmiany harmonogramu realizacji zajęć (zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia) w przypadku wystąpienia takiej konieczności, np. wniosku Wykonawcy, d) przedłużenia terminu umowy w przypadku zmian w organizacji szkoleń, e) obniżenie ilość/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany, np. zmniejszenia ilości osób uczestniczących w szkoleniu. Rozliczenie zostanie dokonane w oparciu o cenę za 1 osobę podaną w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, f) aktualizacji sposobu i zakresu prowadzonych zajęć ze względu np. na zmiany obowiązujących przepisów, g) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: -zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, -zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienia ziemi, bunty, niepokoje, strajki, h) skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku jego wcześniejszego zrealizowania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15/03/2017, godzina: 08:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Mezoterapia frakcyjna

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRZEPROWADZENIE CERTYFIKOWANEGO SZKOLENIA Z MEZOTERAPII FRAKCYJNEJ 1. ZAKRES USŁUGI a) Opracowanie programu i harmonogramu spotkań. b) Zapewnienie materiałów szkoleniowych oraz produktów dla każdego uczestnika niezbędnych do realizacji ww. szkolenia. c) Przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia z Mezoterapii frakcyjnej dla 2 grup studentów kierunku Kosmetologia dotyczącego nabycia umiejętności w zakresie wykonywania zabiegów niwelujących mikroblizny, objawów starzenia skóry, rozstępów, wspomagania terapii antycellulitowej z wykorzystaniem rollera i dermapena. d) Przeprowadzenie egzaminu końcowego. e) Wydanie certyfikatu potwierdzającego nabycie kompetencji zawodowych w zakresie Mezoterapii frakcyjnej. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 14.06.2017 r. Wykonawca winien powyższy zakres zrealizować w ciągu 15 godzin lekcyjnych/1 szkolenie tj. 30 godz. lekcyjnych/2 szkolenia. Szacunkowa ilość spotkań w ramach jednego szkolenia: około 3-5 (3 x 5 godz. lub 5 x 3 godz.). Ilość uczestników: 2 grupy x 14 osób/grupę. Miejsce realizacji: PWSZ w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt i preparaty dla uczestników niezbędne do przeprowadzenia szkolenia w zakresie Mezoterapii frakcyjnej. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów lub kursów w zakresie kosmetologii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
doświadczenie40
6) INFORMACJE DODATKOWE: ? kryterium "Cena": a) znaczenie kryterium - 60 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "Ceny": L cena = (C min / C) x 60 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej. - "doświadczenie": a) znaczenie kryterium - 40 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "doświadczenie": Gdy Wykonawca wykaże, iż: - osoba mająca prowadzić szkolenie nie prowadziła w okresie ostatnich trzech lat 3 szkoleń lub 3 warsztatów lub 3 kursów w zakresie kosmetologii, otrzyma 0 pkt, - osoba mająca prowadzić szkolenie, prowadziła w okresie ostatnich trzech lat 3 szkolenia lub 3 warsztaty lub 3 kursy w zakresie kosmetologii, otrzyma 40 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg. wzoru: P= LC+LD gdzie: P - łączna liczba punktów, LC - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium "Cena", LD - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium "Doświadczenie".


Część nr: 2    Nazwa: Karboksyterpia

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRZEPROWADZENIE CERTYFIKOWANEGO SZKOLENIA Z KARBOKSYTERAPII. 1. ZAKRES USŁUGI a) Opracowanie programu i harmonogramu spotkań. b) Zapewnienie materiałów szkoleniowych oraz produktów dla każdego uczestnika niezbędne do realizacji ww. szkolenia. c) Przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia z Karboksyterapii dla 2 grup studentów kierunku Kosmetologia dotyczącego nabycia umiejętności w zakresie praktycznych aspektów iniekcji CO2 na okolice twarzy, szyi i dekoltu, zabiegi odmładzające z wykorzystaniem CO2 na twarz, szyję, dekolt, ręce, skórę głowy, uda oraz inne części ciała. d) Przeprowadzenie egzaminu końcowego. e) Wydanie certyfikatu potwierdzającego nabycie kompetencji zawodowych w zakresie Karboksyterapii. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 14.06.2017 r. Wykonawca winien powyższy zakres zrealizować w ciągu 15 godzin lekcyjnych/1 szkolenie tj. 30 godz. lekcyjnych/2 szkolenia . Szacunkowa ilość spotkań w ramach jednego szkolenia: około 3-5 (3 x 5 godz. lub 5 x 3 godz.). Ilość uczestników: 2 grupy x 14 osób/grupę. Miejsce realizacji: PWSZ w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt i preparaty dla uczestników niezbędne do przeprowadzenia szkolenia w zakresie Karboksyterapii. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów lub kursów w zakresie kosmetologii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
doświadczenie40
6) INFORMACJE DODATKOWE: ? kryterium "Cena": a) znaczenie kryterium - 60 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "Ceny": L cena = (C min / C) x 60 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej. - "doświadczenie": a) znaczenie kryterium - 40 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "doświadczenie": Gdy Wykonawca wykaże, iż: - osoba mająca prowadzić szkolenie nie prowadziła w okresie ostatnich trzech lat 3 szkoleń lub 3 warsztatów lub 3 kursów w zakresie kosmetologii, otrzyma 0 pkt, - osoba mająca prowadzić szkolenie, prowadziła w okresie ostatnich trzech lat 3 szkolenia lub 3 warsztaty lub 3 kursy w zakresie kosmetologii, otrzyma 40 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg. wzoru: P= LC+LD gdzie: P - łączna liczba punktów, LC - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium "Cena", LD - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium "Doświadczenie".


Część nr: 3    Nazwa: ICNP

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PROWADZENIE CERTYFIKOWANEGO SZKOLENIA ICNP 1. ZAKRES USŁUGI a) Opracowanie programu i harmonogramu spotkań. b) Materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika. c) Przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia ICNP dla studentów kierunku Pielęgniarstwo polegającego przygotowaniu uczestnika do budowania usystematyzowanych planów opieki i elektronicznego dokumentowania praktyki pielęgniarskiej w oparciu o terminologię referencyjną oraz tworzenia katalogów (jednorodnych grup diagnoz pielęgniarskich) z wykorzystaniem Klasyfikacji ICNP dla potrzeb Elektronicznego Rekordu Pacjenta (EHR). d) Przeprowadzenie egzaminu końcowego. e) Wydanie certyfikatu potwierdzającego nabycie kompetencji zawodowych w zakresie wykorzystania Klasyfikacji ICNP. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 14.06.2017 r. Wykonawca winien powyższy zakres zrealizować w ciągu 55 godzin lekcyjnych. Szacunkowa ilość spotkań: minimum 6 (przykładowo 5 spotkań x 9 godz. i 1 spotkanie x 10 godzin). Ilość uczestników: 1 grupa = 18 osób. Miejsce realizacji: PWSZ w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock Wykonawca musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów lub kursów w zakresie ICNP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
doświadcenie40
6) INFORMACJE DODATKOWE: ? kryterium "Cena": c) znaczenie kryterium - 60 pkt; d) opis sposobu oceny ofert według kryterium "Ceny": L cena = (C min / C) x 60 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej. - "doświadczenie": c) znaczenie kryterium - 40 pkt; d) opis sposobu oceny ofert według kryterium "doświadczenie": Gdy Wykonawca wykaże, iż: - osoba prowadząca szkolenie nie prowadziła w okresie ostatnich trzech lat 3 szkoleń lub 3 warsztatów lub 3 kursów w zakresie ICNP, otrzyma 0 pkt, - osoba prowadząca szkolenie prowadziła w okresie ostatnich trzech lat 3 szkolenia lub 3 warsztaty lub 3 kursy w zakresie ICNP, otrzyma 40 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg. wzoru: P= LC+LD gdzie: P - łączna liczba punktów, LC - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium "Cena", LD - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium "Doświadczenie".


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.