eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym AQUAPARK Z LODOWISKIEM

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-11-25

Mińsk Mazowiecki: Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym AQUAPARK Z LODOWISKIEM
Numer ogłoszenia: 387120 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim , ul. Kard. S. Wyszyńskiego 56, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. + 48 25 752 24 46, faks +48 25 752 24 46.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mosir.org.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.mosir.minskmaz.bip-gov.info.pl/bip/glowna

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym AQUAPARK Z LODOWISKIEM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym AQUAPARK Z LODOWISKIEM. Szczegółowy opis i zakres obowiązków zawiera opis przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku nr 9 niniejszej specyfikacji (wzór umowy).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.10.00 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (ocena: spełnia / nie spełnia) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP (w przypadku wspólnej oferty - każdego z podmiotów składających wspólną ofertę); 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnej oferty - każdego z podmiotów składających wspólną ofertę); 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnej oferty - każdego z podmiotów składających wspólną ofertę); 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. Wiedza i doświadczenie (ocena: spełnia / nie spełnia) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia do oferty, należy dołączyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (za usługi odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uważa minimum 2 prace polegające na całorocznej usłudze kompleksowego utrzymania czystości na obiektach basenowych o powierzchni sumarycznej luster wody powyżej 400m2, z basenami, brodzikami, jacuzzi, i atrakcjami wodnymi wraz z pełnym zapleczem z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; za roboty odpowiadające swoją wartością zamawiający uważa prace za co najmniej 310 000,00 zł brutto każda);

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Potencjał techniczny (ocena: spełnia / nie spełnia) W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia należy dołączyć następujące dokumenty: 1) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (za sprzęt niezbędny Zamawiający uważa minimum: podwodny odkurzacz basenowy do sprzątania powierzchni poziomych i pionowych płaszczyzn niecki basenowej (1 szt.), kombajn sprzątający o zasileniu akumulatorowym bezpiecznym (2 szt.), maszyna dyskowa do czyszczenia powierzchni poziomych (1 szt.), myjka ciśnieniowa (1 szt.), myjka ciśnieniowa do odkażania wysokimi temperaturami (1 szt.), agregat pary do dezynfekcji (1 szt.), maszyna szorująca dwubiegowa z wytwornicą piany (1 szt.), profesjonalne wózki serwisowe (2 szt.)); 2) wykaz materiałów i środków czystości niezbędnych do realizacji zadania (stosowane materiały i środki czystości muszą być dopuszczone do obrotu handlowego na terenie Polski; muszą być dobrane do danego rodzaju nawierzchni i materiałów oraz dostosowane do poszczególnych funkcji obiektu, ujęte w ofercie i przewidywane do zastosowania materiały i środki czystości muszą dotyczyć wszystkich zakresów czynności wykonywanych na sprzątanym obiekcie - przydatność materiałów i środków należy udokumentować odpowiednio do klasyfikacji: kartami charakterystyk i/lub certyfikatami CE i/lub deklaracjami zgodności i/lub wpisami do rejestru produktów biobójczych);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia (ocena: spełnia / nie spełnia) W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć następujące dokumenty: 1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wówczas przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia) i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, które należy udokumentować stosownymi zaświadczeniami, a także zakres wykonywanych przez nie czynności (pracownicy fizyczni w ilości niezbędnej do realizacji zadania oraz minimum 2 osoby przewidziane, jako przyszły kierownik oraz zastępca kierownika personelu sprzątającego, przeszkolone z zakresu zasad eksploatacji basenów oraz wymagań sanitarnych i przeciw epidemiologicznych obowiązujących na basenach - szkolenie należy udokumentować stosownymi zaświadczeniami oraz zaświadczeniami o niekaralności dla każdego z nich wydanymi przez uprawniony do tego organ administracji państwowej). Ponadto wszystkie osoby przewidziane do bezpośredniej realizacji zadania powinny legitymować się aktualnymi książeczkami zdrowia zgodnie z wymogami Stacji Sanitarno Epidemiologicznej (na etapie realizacji zadania);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa (ocena: spełnia / nie spełnia) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualną, opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie o przyjęciu warunków zawartych w SIWZ i wzorze umowy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) wykaz materiałów i środków czystości niezbędnych do realizacji zadania (stosowane materiały i środki czystości muszą być dopuszczone do obrotu handlowego na terenie Polski; muszą być dobrane do danego rodzaju nawierzchni i materiałów oraz dostosowane do poszczególnych funkcji obiektu, ujęte w ofercie i przewidywane do zastosowania materiały i środki czystości muszą dotyczyć wszystkich zakresów czynności wykonywanych na sprzątanym obiekcie - przydatność materiałów i środków należy udokumentować odpowiednio do klasyfikacji: kartami charakterystyk i/lub certyfikatami CE i/lub deklaracjami zgodności i/lub wpisami do rejestru produktów biobójczych) - Załącznik nr 8 do SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy PZP określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1. zmiana terminów realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 2. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 3. zmiana osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, wskazanych w ofercie Wykonawcy, wyłącznie za zgodą Zamawiającego, 4. zmiana narzędzi i sprzętu technicznego przeznaczonego do realizacji zadania (tylko w uzasadnionych przypadkach np. zużycie, awaria, nieskuteczność - na odpowiednik), 5. zmiana materiałów i środków czystości przeznaczonych do realizacji zadania (tylko w uzasadnionych przypadkach np. nieskuteczność, wywołanie alergii, zalecenia kontroli), 6. wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; 7. wystąpienie konieczności wykonania robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym w sytuacjach określonych w art. 67 ust. 1. pkt. 5) a) i b) ustawy PZP; 8. zmiana ilości serwisów dziennych i/lub nocnych związana ze zwiększeniem lub zmniejszeniem liczby dni wolnych od pracy, przedłużeniem przerwy technologicznej, awariami, kontrolami, innymi czynnikami, których obecnie nie można przewidzieć, uniemożliwiającymi wykonywanie zamówienia, w tym w sytuacji wojny lub kataklizmu; 9. zmian obligatoryjnych wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron; 10. wystąpienie zmian ekonomiczno-prawnych np. zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT; 11. zmian numerów telefonów (stacjonarnych i komórkowych)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mosir.minskmaz.bip-gov.info.pl/bip/glowna
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Wyszyńskiego 56, 05-300 Mińsk Mazowiecki, sekretariat, pokój nr 2.07s w godzinach urzędowania zamawiającego, tel. +48 25 752 24 46.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Wyszyńskiego 56, 05-300 Mińsk Mazowiecki, sekretariat, pokój nr 2.07s w godzinach urzędowania zamawiającego, tel. +48 25 752 24 46.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.