eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Organizacja wydarzeń korporacyjnych 2020-2021



Ogłoszenie z dnia 2020-02-21

Nr: NP/2020/01/0023/PM

Przedmiot zamówienia: Organizacja wydarzeń korporacyjnych 2020-2021

Typ: Nieograniczony

Tryb: Przetarg nieograniczony

Kategoria: Usługi

Miasto: Warszawa

Województwo: mazowieckie

Data publikacji: 2020-02-21

Data wygaśnięcia: 2020-04-03

CPV:

Osoba kontaktowa: Renata Saganowska (ZA) renata.saganowska@gaz-system.pl +48 222201769

Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Adres ul. Mszczonowska 4 Miejscowość Warszawa Telefon +48 (022) 220 14 49 www.gaz-system.pl/przetargi

Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia

Opis postępowania : 1. Przedmiotem zamówień udzielanych na podstawie Umowy Ramowej jest organizacja wydarzeń korporacyjnych. 2. Celem zamówienia jest promocja Zamawiającego, jego działalności i realizowanych przez niego inwestycji oraz rozpowszechnianie wiedzy na temat gazu ziemnego oraz bezpieczeństwa przesyłu oraz eksploatacji gazociągów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). 4. Numer i nazwa kodu CPV przedmiotu zamówienia: 79416000-3.
Miejsce uzyskania SIWZ : Strona Zamawiającego www.gaz-system.pl - zakładka ,,przetargi".
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji postępowania i jest wiążąca. 3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści SIWZ.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na zasadach określonych w Instrukcji Udzielania Zamówień Współfinansowanych i SIWZ. 2. Instrukcja Udzielania Zamówień Współfinansowanych jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.gaz-system.pl/przetargi/instrukcja-udzielania-zamowien-wspolfinansowanych/. 3. Przetarg nieograniczony to tryb udzielenia zamówienia niepublicznego, w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym, oferty mogą złożyć wszyscy Wykonawcy, którzy chcą wziąć w nim udział. Ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego publikuje się na stronie internetowej Zamawiającego. 4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.). 5. W wyniku przeprowadzenia postępowania Zamawiający zawrze Umowę Ramową z 3 (trzema) Wykonawcami, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i których oferty otrzymają najwyższą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale XVI SIWZ. W przypadku, gdy zostanie złożonych mniej niż 3 oferty Zamawiający zawrze Umowę Ramową ze wszystkimi Wykonawcami, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, a ich oferty nie podlegają odrzuceniu na podstawie Rozdziału IX SIWZ. 6. Zamówienie planowane jest do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej. Odnosi się do umów: 1) INEA/CEF/ENER/M2016/1291691, 2) POIS.07.01.00-00-0015/17-00, 3) POIS.07.01.00-00-0006/17-00, 4) POIS.07.01.00-00-0008/17-00, 5) POIS.07.01.00-00-0016/17-00, 6) POIS.07.01.00-00-0001/15-00, 7) POIS.07.01.00-00-0003/16-00, 8) POIS.07.01.00-00-0002/16-00, 9) POIS.07.01.00-00-0011/17-00, 10) INEA/CEF/ENER/M2014/0021, 11) INEA/CEF/ENER/M2016/129169, 12) INEA/CEF/ENER/M2018/1618511 13) INEA/CEF/ENER/M2017/1511920. 7. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności. 8. O zakończeniu postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu oraz umieści informację na stronie internetowej Zamawiającego. 9. Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania, z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w pkt 7 powyżej. 10. Uprawnienie, o którym mowa w pkt 7 powyżej, przysługuje Zamawiającemu również po wyborze najkorzystniejszej oferty. W takiej sytuacji Zamawiający może zakończyć postępowanie bez wyboru najkorzystniejszej oferty, po unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia każdej swojej czynności dokonanej w postępowaniu do momentu zawarcia umowy, bez konieczności podania przyczyny takiego działania.
Dodatkowe informacje : 1. Umowa Ramowa z wybranym Wykonawcą zostaje zawarta na okres 24 miesięcy lub do dnia wyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia określonego w § 8 ust. 1 Wzoru Umowy Ramowej (stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ), w zależności która z tych przesłanek nastąpi pierwsza. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zawarcie Umowy Ramowej , których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie Umowy Ramowej i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jest wymagane. 3. Zamawiający rekomenduje złożenie oferty w jednym z wymienionych formatów: JPG, JPEG, TIF, TIFF, PNG, PDF, zgodnej co do treści z Załącznikiem nr 2 do SIWZ (Formularz ,,Oferta").
Warunki udziału w Projekcie : I. INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O zawarcie Umowy Ramowej mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zawarcie Umowy Ramowej. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia niepublicznego. Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku, jeżeli Wykonawcy: 3.1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 3 usługi, których przedmiotem była kompleksowa organizacja wydarzeń korporacyjnych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł netto każda. 3.2) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym: a) Lider (Kierownik) Projektu - 1 osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem i prowadzeniem projektów dotyczących organizacji wydarzeń korporacyjnych
- udział na stanowisku Lidera (Kierownika) Projektu w organizacji minimum 2 wydarzeń korporacyjnych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł netto każde, b) Specjalista - 1 osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji wydarzeń korporacyjnych
- udział na stanowisku Specjalisty w organizacji minimum 2 wydarzeń korporacyjnych, c) Grafik - 1 osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów graficznych dla klientów korporacyjnych, obejmujące m.in. samodzielne opracowanie koncepcji graficznych, skład materiałów, przygotowanie prac do wydruku, obsługę pakietu profesjonalnych programów graficznych. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia niepublicznego. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły ,,spełnia" - ,,nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie Umowy Ramowej warunek opisany w pkt 1 ppkt 1) musi spełniać każdy z Wykonawców odrębnie, warunki opisane w pkt 1 ppkt 2), ppkt 3.2) i ppkt 4) może spełniać łącznie grupa Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie Umowy Ramowej, natomiast warunek opisany w pkt 1 ppkt 3.1) nie podlega sumowaniu, tj. jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie Umowy Ramowej musi samodzielnie spełniać ten warunek. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów w zakresie wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga, aby takie podmioty brały udział w realizacji zamówienia w charakterze podwykonawców Wykonawcy. II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY 1. Oferta Wykonawcy powinna zawierać: 1) wypełniony formularz ,,Oferta" (zgodny z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ), 2) Oświadczenie Wykonawcy, iż może ubiegać się o zawarcie Umowy Ramowej i nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z treścią Rozdziału VIII ust. 1 pkt 1)-8) SIWZ, zawarte w Załączniku nr 2 do SIWZ, 3) Wykaz ,,Doświadczenie zawodowe" (formularz stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ) potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonym w Rozdziale I pkt 1 ppkt 3.1) niniejszego ogłoszenia wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały lub są wykonywane, 4) dowody, określające, czy wskazane usługi, o których mowa w pkt 3) powyżej zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie i uzasadnienie ww. przyczyny o charakterze obiektywnym. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) Wykaz osób (formularz stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ), które Wykonawca zamierza skierować do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zgodnego z warunkiem udziału w postępowaniu oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 6) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania zasobów (wzór formularza stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ) - w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w Rozdziale I pkt 4 powyżej lub inny dokument, z którego będzie jednoznacznie wynikać, że Wykonawca będzie dysponował zasobami podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia a także, że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, 7) Propozycję koncepcji elementów wyposażenia stoiska oraz strefy relaksu
8) Propozycję 4 zabaw, gier lub animacji
9) Propozycję konkursu wraz z propozycją nagród. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. 3. Jeżeli Wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale I pkt 1 ppkt 3.1), ppk 3.2), ppkt 4) niniejszego ogłoszenia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w Rozdziale I pkt 4 powyżej, zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami tych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia a także, że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. W tym celu Zamawiający wymaga: 1) zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SIWZ). Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż ww. zobowiązanie zostało podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentacji tego podmiotu, lub 2) innego dokumentu, z którego będzie jednoznacznie wynikać, że Wykonawca będzie dysponował zasobami podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia a także, że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. 4. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków lub wymagań na dzień przedłożenia danego oświadczenia lub dokumentu. 5. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty oraz wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny. 6. Zamawiający poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SIWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie informując o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów w formie pisemnej lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w przypadku, gdy oświadczenia i dokumenty w formie elektronicznej będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do ich prawdziwości.
Informacje dotyczące wadium : Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Termin realizacji zamówienia : Wymagane
Data realizacji zamówienia : Patrz: Dodatkowe informacje
Miejsce realizacji zamówienia : Miejsce realizacji zamówienia zostało określone w SIWZ.
Termin składania ofert : 2020-04-03
Miejsce składania ofert : Oferty należy składać: 1) w formie elektronicznej za pośrednictwem Portalu Zakupowego,dostępnego pod adresem https://zakupy.gaz-system.pl/ 2) w formie elektronicznej na adres e-mail renata.saganowska@gaz-system.pl, przy czym złożenie oferty w ten sposób będzie skuteczne pod warunkiem niezwłocznego potwierdzenia tej czynności w Portalu Zakupowym.
Miejsce otwarcia ofert : Oferty zostaną otwarte publicznie w siedzibie Zamawiającego w dniu upływu terminu składania ofert, tj. 3 kwietnia 2020 r. godz. 12:00.
Okres związania ofertą : 60 dni
Pełna treść ogłoszenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.