eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-25

Koszalin: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku.
Numer ogłoszenia: 386804 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie , ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3423339, faks 094 3423339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szgichp.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ 1.1. Zadanie 1 - artykuły med. jednorazowego użytku 1.2. Zadanie 2 - artykuły med. jednorazowego użytku - różne 1.3. Zadanie 3 - artykuły med. jednorazowego użytku - rękawce 1.4. Zadanie 4 - artykuły med. jednorazowego użytku - prześcieradła włókninowe 1.5. Zadanie 5 - artykuły med. jednorazowego użytku -różne 1.6. Zadanie 6 - artykuły med. maski ochronne.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Oświadczenie danych wykonawcy - załącznik nr 1 do SIWZ. Formularz ofertowy - zał. nr 2 do SIWZ. Formularz asortymentowo cenowy z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ. 4.Oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, IIa, IIb, lub III); deklaracje zgodności wraz z załącznikami, potwierdzenie jednostki notyfikowanej - nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylny; Dokumenty potwierdzające zgodność z normą EN 420,EN374,EN455. Badania nie starsze niż z 2012r potwierdzające parametry rękawic. Próbka dostawy (tożsama ze złożoną ofertą, w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia) szt.1 W zadaniu 1 poz. 22,23,29,34,35,36,37,38. W zadaniu 2 próbki wszystkich artykułów W zadaniu 4 poz.1 W zadaniu 6 poz.1

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Upoważnienie (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy przez osobę podpisującą ofertę nie wynika bezpośrednio z dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII A) pkt 2 SIWZ.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publiczne.Wykaz części zamówienia, których wykonanie zamierza się powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie której zawarta została umowa, przy niższej lub nie zwiększonej cenie, w przypadku gdy: a) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; b) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; c) Wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; d)Producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; e)Producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 2.Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 3. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 4. Za zgodą Zamawiającego możliwość zmiany podwykonawcy, 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania innych zmian umowy, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szgichp.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc, 75-252 Koszalin ul. Niepodległości 44-48..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc , 75-252 Koszalin ul. Niepodległości 44 - 48.Otwarcie 05.12.2014r godzina 10:30..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - artykuły med. jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki dwuczęściowe, końcówka Luer, posiadająca tłok oraz czarną podwójną rozszerzoną skalę pomiarową, musi posiadać podwójne zabezpieczenie przed wypadnięciem tłoka, nazwa producenta i typ strzykawki nadrukowane na cylindrze, op. 100 szt., sterylna. Musi posiadać kolorystyczne oznakowanie strzykawki na opakowaniu jednostkowym, oraz informację o braku ftalanów. Strzykawki jedn. użytku 2ml skala do 3 a 100szt op.200 Strzykawki jedn. użytku 5ml skala do 6 a 100szt op.500. Strzykawki 10ml skala do 12 a 100szt op.400.Strzykawki 20ml skala do 24 a 100szt op.500.Strzykawka j.u. 50 - 60 ml do pomp z końcówką Luer Lock z obustronną skalą, wcięcie na tłoku z czterech stron szt.600 Strzykawka trzyczęściowa 100 ml Janeta z centrycznym stożkiem do łączenia z cewnikiem z dołączoną nasadką Luer, dwie skale naprzeciwległe, tłoczysko z elastycznym uszczelnieniem zapewniającym płynny przesuw opakowanie blister-pack. szt.3000.Strzykawki do tuberkuliny z igłą szt.2000.Strzykawki do insuliny z igłą szt.400.Igły jednorazowego użytku 0,5 x 25 a 100 op.20 0,7 x 30 op.100, 0,8 x 40 op.100,Igły jednorazowego użytku - 0.9 x 40 a 100 op.100,Igły jednorazowego użytku - 1,2 x 40 op.600 Kaniula -wykonana z poliuretanu, z samodomykającym się zaworem portu górnego, z 4 wtopionymi paskami kontrastującymi, z filtrem hydrofobowym, posiadająca automatyczne zabezpieczenie ostrego końca igły stalowej w postaci metalowego zatrzasku, aktywowane po wyjęciu igły z cewnika, nazwa producenta bezpośrednio na kaniuli, sterylizowana EO dot. poz. 16,17,18,19 Kaniula -Venflon 0,9 x 25mm szt.800,Kaniula-Venflon 1,1x 25 mm szt.400 Kaniula - Venflon 1,1 x 33 mm szt.400.Kaniula Venflon 1,3 ; 1,5 ;1,7; 2,2 szt.200.Cewniki Foley silikonowany z latexową zastawką roz.16,18,20,22szt.400.Cewnik do odsys. górnych dróg oddech z centralnym otworem Ch20 sterylny dł. 600mm. Typ A. Cewniki mają posiadać kolorowe półprzeźroczyste konektory oznaczające ich rozmiar. szt.20000 Cewnik do podawania tlenu przez nos roz. Ch 16 dł. 3000 mm sterylny, miękka elastyczna końcówka o średnicy 7,8 mm do 8mm kompatybilna z reduktorem tlenu szt.6000.Kranik trójdrożny jedn. użytku sterylny z łatwą regulacją przepustowości - zintegrowany ze strzykawka Luer - Lock szt.400 koreczki z trzpieniem poniżej krawędzi korka umożliwiające jego aseptyczne użytkowanie. szt.40000.Szpatułki jednorazowe sterylne a 100szt. op.40 Nakłuwacze jed. użytku automatyczne 2,4 mm a.200 szt.Sterylne op.120 Nakłuwacze jed. użytku automatyczne 1,5 mm a.200 szt. Sterylne op.100 Przedłużacz z końcówką Luer Ch 14 x 2000.mm sterylny. szt.1000 Przedłużacz do pomp infuzyjnych dł. 1500 mm szt.100.Przedłużacz do pomp infuzyjnych dł. 150 mm - 200mm szt.1000.Pojemnik 20 ml z cewnikiem do próbek z drzewa oskrzelowego - sterylny pojemnik bakteriologiczny z końcówkami sterylny szt.3000.Przyrząd do przetaczania krwi, transfuzji,, komora kroplowa wolna od PVC, całość bez zawartości ftalanów informacja na opakowaniu jednostkowym zacisk rolkowy, wyposażony w uchwyt na dren, oraz możliwość zabezpieczenia igły biorczej po użyciu, nazwa producenta na zaciskaczu, opakowanie kolorystyczne folia-Papier, sterylny. szt.40000. Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych z łącznikiem do dodatkowej iniekcji, komora kroplowa wolna od PVC , całość bez zawartości ftalanów informacja na opakowaniu jednostkowym zacisk rolkowy wyposażony w uchwyt na dren oraz możliwość zabezpieczenia igły biorczej po użyciu, nazwa producenta na zaciskaczu, opakowanie kolorystyczne folia-papier, sterylne.szt.40000.Worki do moczu pojem. 2l sterylne szt.5000 Kieliszki do leków jednorazowego użytku 25 ml a75op.500 Pojemniki do moczu 100ml.pokrywka zakręcana niesterylny szt.20000 Pojemniki na odpady medyczne ostre, czerwony 1l z etykietą wysokość ok.16 cm. średnica ok.11 cm zgodnie z Rozporządzeniem szt.1000 Pojemniki na odpady medyczne 5l otwór w pokrywie 10cm czerwone szt.1000 Pojemniki na odpady medyczne 10l otwór w pokrywie 10cm czerwone szt.3000 Pojemniki PP V 20-25 ml. 25 x 80 - plujki zamykane dno stożkowe, okrągłe, stojące, sterylne pakowane pojedynczo szt.6000. Papier do EKG rolki 0.112x25mb rolki szt.200.Żel do USG, EKG 0,5l szt.100.Przyrząd do infuzji płynów i leków światłoczułych z workiem ochronnym na butelkę bursztynowy sterylny. szt.1000.Przyrząd do ternsferu leków Ekstra - Spike - sterylny, z filtrem bakteryjnym i cząsteczkowym. szt.2000.Przyrząd do transferu leków Cytoluer szt.1000.Przyrząd do transferu leków cytostatycznych z filtrem 0,22 ChemoAide szt1000.Opaska identyfikacyjna dla dorosłych szt.100.Pincety Jednoraz. Użytku szt.2000 Wieszak na worki do moczuszt.200.Kaniula -wykonana z poliuretanu, z samodomykającym się zaworem portu górnego, z 4 wtopionymi paskami kontrastującymi, z filtrem hydrofobowym, nazwa producenta bezpośrednio na kaniuli, sterylizowana EO dot. poz. 52,53,54,55.Kaniula -Venflon 0,9 x 25mm szt.8000.Kaniula-Venflon 1,1x 25 mm szt.4000.Kaniula - Venflon 1,1 x 33 mm szt.4000.Kaniula Venflon 1,3 , 1,5,1,7, 2,2 szt.2000.Bezpieczne igły iniekcyjne, z mechanizmem bezpieczeństwa zintegrowanym z igłą, umozliwiające aktywację jedną ręką, kolorystyczne rozróznianie średnic igieł, kompatybilne z końcówkami Luer Slip i Luer Lock, zabezpieczenie podwójnym mechanizmem blokady. dot. poz. 56,57,58,59 igła j.u 0,7 x 30 a 100 op.10,igła j.u 0,8 x 40 a100 op.10,Lancetka nożyk metalowy do nakłuć palca A200sztop.300.Prosimy o próbki artykułów z poz.22,23,29,34,35,36,37,38..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - artykuły med. jednorazowego użytku - różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski chirurg. 3 - warstwowe na gumkę szt.70000 Myjki jednorazowego użytku szt.24000 Fartuch przedni z folii szt.3000 Czepki włókninowe okrągłe z gumką szt.4.000 Serwety sterylne włókninowe rozm. 80 x 90 szt. 3.000 Serwety sterylne włókninowe 50 x 60 szt.1.000 Fartuchy włókninowy z mankietem szt. 6000 Fartuch chirurgiczny foliowany szt.100 Prześcieradło papierowe szer.60 cm rolka. szt. 100 Myjki j.uż. nasączone mydłem szt.50000 Prześcieradło włóknina 210x130 szt.400 Pokrowiec foliowy na materac 210x90 szt.200 Prosimy o próbki wszystkich artykułów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - artykuły med. jednorazowego użytku - rękawce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice latex różne rozmiary a.100 szt. teksturowane, bezpudroweop.4000 Rękawice latex - sterylne - rózne rozmiary bezpudrowe par.2000 Rękawice winylowe roz. L, S, M (100szt) bezpudrowe op.100 Rękawice Nitrylowe a 100 bezpudrowe różne rozmiary op.4000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - artykuły med. jednorazowego użytku - prześcieradła włókninowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prześcieradła wzmacniane wykonane z chłonnej celulozy laminowanej folią nieprzemakalne 80x170 - 180 szt.30000..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - artykuły med. jednorazowego użytku -różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamknięty system do nawilżania tlenu.Typu respifilow w zestawie z kompatybilnym adapterem do reduktora tlenowego. Butla poj. 500ml, Wypełniona jałową wolną od pirogenów.Wodą oraz wyposażoną w system mikrodyfuzorów znajdujący się w podstawie butelki umożliwiający przepływ tlenu przez całą objętość wody . Okres sterylności wody co najmniej do 30 dni od momentu przekłucia z możliwością bezpiecznego stosowania u wielu pacjentów. szt.200..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ARTYKUŁY MEDYCZNE jednorazowego użytku - maska ochronna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maska ochronna 3M 1862 jednorazowego użytku szczelnie dopasowana do twarzy , odporna na przesiąkanie , skuteczność filtracji bakteryjnej min. 98% ,spełniająca normę EN149:2001, nie zawierająca komponentów wykonanych z lateksu. szt.6000..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.