eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie czynności nadzoru inwestorskiego dla zadania nazwanegoprzebudowa dworca kolejowego Kępno

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-08

Poznań: Wykonanie czynności nadzoru inwestorskiego dla zadania nazwanego: przebudowa dworca kolejowego Kępno
Numer ogłoszenia: 386630 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 303676 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Poznaniu, Al. Niepodległości 8, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6333764, faks 061 6333718.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: S.A..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie czynności nadzoru inwestorskiego dla zadania nazwanego: przebudowa dworca kolejowego Kępno.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 4.2.1.Wykonanie praw i obowiązków wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623) - art. 25 i 26 odnośnie praw i obowiązków inspektora nadzoru. 4.2.2.Na życzenie Zamawiającego udział w charakterze rzeczoznawcy podczas sprawdzania i opiniowania dokumentacji projektowej (w tym wizualizacji) oraz udział w przetargach w tym m.in. współpraca przy sporządzaniu dokumentacji przetargowej, udzielanie wyjaśnień wykonawcom, sprawdzanie kosztorysów ofertowych, harmonogramów rzeczowo-finansowych i ich zgodności z kosztorysami ofertowymi złożonymi na przetargach oraz udzielanie pisemnych opinii czy oferty cenowe sporządzone zostały prawidłowo. 4.2.3.Współpracę przy sporządzaniu wniosków o dofinansowanie zadań oraz przy ich rozliczaniu. 4.2.4.Udział w przekazywaniu placu budowy, odbiorach oraz naradach roboczych organizowanych przez Zamawiającego. 4.2.5.Obecność na terenie budowy w wymiarze czasowym gwarantującym sprawną realizację inwestycji. 4.2.6.Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań. 4.2.7.Uzgadnianie z autorem projektu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie. 4.2.8.Kontroli rozliczeń budowy od strony ilościowej i kosztorysowej. 4.2.9.Informowanie inwestora o zaawansowaniu rzeczowo-finansowym robót oraz o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na czas lub koszty inwestycji. 4.2.10.Udział w komisjach szacowania ewentualnych szkód. 4.2.11.Sprawdzanie i zatwierdzanie do zapłaty kosztorysów po wykonaniu robót i faktur za ich wykonanie. 4.2.12.Przygotowanie kompletu dokumentów związanych z odbiorem końcowym robót i przekazaniem inwestycji do użytkowania. 4.2.13.Przygotowanie i przedłożenie Zamawiającemu w terminie do 15 dni od daty podpisania protokołu końcowego budowy, sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji. 4.2.14.Zapobieganiu zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie. 4.2.15.Obsługę w czasie okresu gwarancji i rękojmi., 4.2.16.Pełnienie nadzoru obejmuje następujące branże: -Architektoniczną -Konstrukcyjno - budowlaną -Telekomunikacyjną -Instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń - cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych -Instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Inwestycyjna TERRA sp. z o.o. i Wspólnicy s.k., ul. Botaniczna 24, 60-586 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 47500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 161000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.