Lublin: Ochrona mienia
Numer ogłoszenia: 386392 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kolegium Pracowników Służb Społecznych w Lublinie , ul. Sulisławicka 7, 20-360 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7481881, faks 081 7481881.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpss.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona fizyczna mienia przez dozorowanie budynku i terenu Kolegium Pracowników Służb Społecznych w Lublinie ul. Sulisławicka 7. 1. Ochrona mienia przez dozorowanie budynku a w szczególności terenu wokół obiektu wykonywana będzie w dniach od 1-go do ostatniego dnia każdego miesiąca od poniedziałku do piątku w godzinach od 1600 do 0800 (16 godz.), a w dni wolne od pracy tj. soboty, niedziele i święta praca całodobowa od 0800 do 0800 z wyłączeniem sobót i niedziel, w których zaplanowane są zajęcia dla słuchaczy w systemie niestacjonarnym (zaocznym). 2. Okres świadczenia usług: od 01.01.2012 r. do 31.12.2014 r. 3. Dyżur na każdej zmianie pełni 1 osoba. 4. Budynek jest dodatkowo chroniony poprzez elektronicznym systemem zabezpieczeń. 5. Harmonogram pracy w poszczególnych miesiącach obowiązywania umowy: Rok 2012 miesiąc data soboty i niedziele od 1600 do 0800 soboty, niedziele i święta od 0800 do 0800 styczeń 4 dni (2 soboty i 2 niedziele) 6 dni luty 4 dni (2 soboty i 2 niedziele) 4 dni marzec 4 dni (2 soboty i 2 niedziele) 5 dni kwiecień 4 dni (2 soboty i 2 niedziele) 6 dni maj 4 dni (2 soboty i 2 niedziele) 6 dni czerwiec 4 dni (2 soboty i 2 niedziele) 6 dni lipiec 9 dni sierpień 9 dni wrzesień 4 dni (2 soboty i 2 niedziele) 6 dni październik 4 dni (2 soboty i 2 niedziele) 4 dni listopad 4 dni (2 soboty i 2 niedziele) 5 dni grudzień 4 dni (2 soboty i 2 niedziele) 8 dni Rok 2013 styczeń 4 dni (2 soboty i 2 niedziele) 5 dni luty 4 dni (2 soboty i 2 niedziele) 4 dni marzec 4 dni (2 soboty i 2 niedziele) 6 dni kwiecień 4 dni (2 soboty i 2 niedziele) 5 dni maj 4 dni (2 soboty i 2 niedziele) 7 dni czerwiec 4 dni (2 soboty i 2 niedziele) 6 dni lipiec 8 dni sierpień 10 dni wrzesień 4 dni (2 soboty i 2 niedziele) 5 dni październik 4 dni (2 soboty i 2 niedziele) 4 dni listopad 4 dni (2 soboty i 2 niedziele) 7 dni grudzień 4 dni (2 soboty i 2 niedziele) 7 dni Rok 2014 styczeń 4 dni (2 soboty i 2 niedziele) 6 dni luty 4 dni (2 soboty i 2 niedziele) 4 dni marzec 4 dni (2 soboty i 2 niedziele) 6 dni kwiecień 4 dni (2 soboty i 2 niedziele) 5 dni maj 4 dni (2 soboty i 2 niedziele) 6 dni czerwiec 4 dni (2 soboty i 2 niedziele) 6 dni lipiec 8 dni sierpień 11 dni wrzesień 4 dni (2 soboty i 2 niedziele) 4 dni październik 4 dni (2 soboty i 2 niedziele) 4 dni listopad 4 dni (2 soboty i 2 niedziele) 7 dni grudzień 4 dni (2 soboty i 2 niedziele) 6 dni 6. Przyjęto do realizacji zamówienia w/w okresie 19304 godzin..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.30.00.00 - Różne usługi 98.34.11.30 - Usługi stróżowania 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Koncesja, jezeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania koncesji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, ze te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony w odniesieniu do przedłożenia w wykazie minimum 2 usług.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w odniesieniu do spełniania tego warunku zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań. Za spełnienie tego warunku uzna złożone oświadczenie, zgodnie z art. 24 ust 1 pkt 3
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w odniesieniu do spełniania tego warunku zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań. Za spełnienie tego warunku uzna złożone oświadczenie, zgodnie z art. 24 ust 1 pkt 3
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w sprawie zamówienia publicznego. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty może dotyczyć ceny roboczogodziny obowiązującej w roku 2013 i 2014 w związku ze zmianą minimalnego wynagrodzenia za pracę w w/w latach. 13.3 Obowiązkiem Wykonawcy będzie, przed zmianą umowy, przedłożenie Zamawiającemu wniosku wraz z uzasadnieniem proponowanej ceny roboczogodziny w oparciu o obiektywne kryteria jej wyliczenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/kpss/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kolegium Pracowników Służb Społecznych, ul. Sulisławicka7, 20-360 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Kolegium Pracowników Służb Społecznych, ul. Sulisławicka7, 20-360 Lublin sekretariat, pok nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa implantów otolaryngologicznych
- Wykorzystanie zwierząt gospodarskich do czynnej ochrony susła perełkowanego (wypas zwierząt), w ramach projektu "Ochrona cennych gatunków zwierząt na terenie województwa lubelskiego" [...]
- Usługa przechowywania zajętych towarów w drodze czynności kontrolnych wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie jednostki organizacyjne lubelskiej administracji skarbowej.
- Usługa druku, montażu i demontażu materiałów wielkoformatowych w przestrzeniach Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Usługi w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw agregatów prądotwórczych, stacji transformatorowych, głównych wyłączników ppoż. oraz układów samoczynnego załączania rezerwy w obiektach UMCS
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Rozbudowa Ośrodka Medycyny Doświadczalnej UML".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa wystaw, prowadzenie punktu sprzedaży biletów i punktu informacyjnego oraz księgarni w siedzibie głównej Muzeum Fotografii w Krakowie przy ul. Rakowickiej 22A.
- Montaż i transport wystawy 100-lecie Banku Polskiego.
- Świadczenie usług dozoru i ochrony w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131
- Inwentaryzacja, ekspertyza oraz dokumentacja techniczna instalacji PPOŻ w budynku Wysoka Łąka w Kowarach
- świadczenie usługi w zakresie utrzymania czystości obiektów Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej wraz z obsługą sanitarno-chigieniczną pacjentów, obsługą szpitalnego depozytu rzeczy pacjentów, transportem wewnątrzszpitalnym i utrzy
więcej: Różne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.