eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-11-25

Sulęcin: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 386106 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Witosa 7, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, tel. 95 755 9500, faks 95 755 2157.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-sulecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku 1.Pod pojęciem okresowych przeglądów technicznych należy rozumieć: a/ przeprowadzanie wszelkich czynności technicznych w tym procedur konserwacyjnych, w celu przywrócenia pełnej sprawności urządzeń wraz z wymianą części zużywalnych, b/ przeprowadzenie niezbędnych pomiarów i testów, c/ przygotowanie sprzętu do badań technicznych( rewizji) wykonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego oraz udział w ich badaniach (jeżeli dotyczy), d/dokonywanie wpisów do paszportów technicznych i kart technicznych napraw urządzeń o wykonaniu czynności, o sprawności urządzenia, o terminie następnego przeglądu oraz o wynikach i kontroli bezpieczeństwa urządzenia ( załączyć do paszportu) zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. nr 107 poz. 679) e/wystawianie orzeczeń o stanie technicznym urządzeń objętych umową. Przeglądy okresowe będą wykonywane w oparciu o harmonogram przeglądów opracowany przez Zamawiającego wpisany do poszczególnych pakietów stanowiących załącznik nr 1a do SIWZ. 2.Pod pojęciem napraw awaryjnych należy rozumieć: a/ zlokalizowanie uszkodzenia, b/ usunięcia niesprawności urządzenia poprzez wymianę lub naprawę uszkodzonych części, c/sprawdzenie poprawności działania. d/ dokonywanie wpisów do paszportów technicznych i kart technicznych napraw urządzeń o wykonaniu czynności, o sprawności urządzenia, o wynikach i kontroli bezpieczeństwa urządzenia ( załączyć do paszportu) zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. nr 107 poz. 679) Wykonawca zobowiązuje się podjąć czynności związane z usunięciem awarii niezwłocznie , nie póżniej jednak niż w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia telefonicznego, e-mailem lub faxem. Każdorazową interwencję serwisową Wykonawca odnotuje w paszporcie i karcie technicznej napraw urządzenia. Po usunięciu awarii( jeżeli jest to wymagane odrębnymi przepisami) Wykonawca jest zobowiązany zgłosić ten fakt w UDT w celu przeprowadzenia badania odbiorczego. Opłata za czynności wykonane przez UDT uregulowana zostanie przez Zamawiającego, na podstawie faktury wydanej przez ten Urząd. Potwierdzenie przyjęcia zlecenia Zamawiającego przesłanego do Wykonawcy ma nastąpić poprzez zwrotne potwierdzenie przyjęcie zgłoszenia do realizacji w dowolnej wygodnej dla obu stron formie ( fax, email, telefon) uszczegółowionej w umowie. Wartość szacunkową naprawy należy każdorazowo przedłożyć przed rozpoczęciem robót do akceptacji Zamawiającemu. 3. Należność za wykonanie usunięcia awarii przedmiotu zamówienia będzie rozliczana każdorazowo po przedstawieniu faktury VAT lub rachunku zawierającego koszt usługi wraz z wyszczególnieniem zamontowanych części zamiennych, potwierdzonych kartą pracy lub raportem serwisowym zatwierdzonym przez przedstawiciela ( Dział Techniczny) Zamawiającego. 4. W przypadku usługi usunięcia awarii, koszt robocizny będzie iloczynem czasu wykonania usługi wynikającą z własnego cennika ( załączyć do oferty jako załącznik 1b) dla poszczególnych robót oraz grup sprzętu i stawki zryczałtowanej roboczogodziny ( wpisać do formularza ofertowego załącznik 1 do SIWZ) zawierającej wszystkie składowe takie jak: koszty pracy, koszty dojazdu, delegacji, noclegów itp. 5. W przypadku okresowych przeglądów technicznych koszt robocizny będzie zryczałtowaną kwotą zawierającą wszelkie składowe takie jak: koszty dojazdu, delegacji, noclegów, czynności konserwacyjne, naprawcze i pomiarowe, wystawienie certyfikatów itp. 6. Wszelkie używane w przedmiocie zamówienia materiały i części powinny być nowe i posiadać wymagane prawem aprobaty, dopuszczenia , certyfikaty i deklaracje właściwości użytkowych. 7. Oferowany okres gwarancji należytego wykonania oraz oferowany okres rękojmi za wady fizyczne całego zakresu prac stanowiących przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy, liczony od dnia wystawienia raportu serwisowego lub karty pracy. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wystawiania kart pracy i faktur dla każdego urządzenia oddzielnie. 9. Wykaz sprzętów i urządzeń medycznych tzw. Paszportyzacja medyczna 2015r. z podziałem na 28 pakietów stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. Wszelkie zmiany w ilości urządzeń medycznych, w przypadku kasacji starego sprzętu lub zakupu nowego sprzętu medycznego w okresie obowiązywania umowy z zachowaniem obowiązujących stawek będą aktualizowane przez Zamawiającego na bieżąco..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zgodnie z art. 67.ust. 1 pkt 6 Ustawy PZP przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego;

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z oświadczeniem złożonym na załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenia, zamawiający żąda: Załączenia do oferty wykazu wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jednej usługi dotyczącej napraw i przeglądów sprzętów medycznych o wartości brutto analogicznej jak dla złożonej oferty i załączenia dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane, lub są wykonywane należycie. oraz zgodnie z oświadczeniem złożonym na załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający żąda: Załączenia do oferty kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, świadectwa kwalifikacyjnego E , wystawionego zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci Dz.U.nr 89.poz.828 i Nr 129 poz 1184 oraz z 2005r. Nr 141 poz 1189 przynajmniej 1 osoby spełniającej wymagania kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji i remontów w Grupie I. ust. 2. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV. oraz zgodnie z oświadczeniem złożonym na załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda: Załączenia do oferty kserokopii ( potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę świadectwa kwalifikacyjnego E , wystawionego zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci Dz.U.nr 89.poz.828 i Nr 129 poz 1184 oraz z 2005r. Nr 141 poz 1189 przynajmniej 1 osoby spełniającej wymagania kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji i remontów w Grupie I. ust. 2. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV. oraz zgodnie z oświadczeniem złożonym na załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z oświadczeniem złożonym na załączniku nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta na formularzu ofertowym ( załącznik nr 1 i 1 a do SIWZ ), Zaakceptowany wzór umowy ( załącznik nr 4 do SIWZ), Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający będzie wymagał od wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, aby zawarł z nim umowę na takich warunkach jak we wzorze projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Realizacja umowy odbywać się będzie zgodnie z rzeczywistymi potrzebami zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza zmiany w zawartej z Wykonawcą umowie w przedmiocie objętym postępowaniem tylko na zasadach określonych SIWZ tj. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a: zmiany stawek VAT, w terminie tj. w chwili wejścia w życie stosownych w tym zakresie aktów prawnych, b:zmiany w ilości urządzeń medycznych, w przypadku kasacji starego sprzętu lub zakupu nowego sprzętu medycznego w okresie obowiązywania umowy z zachowaniem obowiązujących stawek. c: zmiany w treści umowy mogą być dokonywane tylko w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-sulecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulęcinie 69-200 Sulęcin ul. W . Witosa 7 tel. 957552431 wew. 528 Dział Techniczny fax. 95 7552157 e-mail: zozsul@mp.pl...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2014 godzina 08:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulęcinie 69-200 Sulęcin ul. W . Witosa 7 w godz: od 07:30 do 15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- pakiet nr 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 11.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku -Pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 13.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 16.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 17.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 18.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 19.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 21.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 23.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - pakiet nr 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - pakiet nr 24.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - pakiet nr 25.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 26.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - pakiet nr 26.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 27.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - pakiet nr 27.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 28.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń medycznych podzielonych na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 28.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.