eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Sukcesywna dostawa węgla typu orzech, eko groszku, miału węglowego oraz oleju opałowego - postępowanie nr 016/POZ/85/2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-25

Poznań: Sukcesywna dostawa węgla typu orzech, eko groszku, miału węglowego oraz oleju opałowego - postępowanie nr 016/POZ/85/2014
Numer ogłoszenia: 385774 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa węgla typu orzech, eko groszku, miału węglowego oraz oleju opałowego - postępowanie nr 016/POZ/85/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest sukcesywna według potrzeb Zamawiającego dostawa węgla kamiennego typu orzech I, eko groszeku, miału węglowego II A oraz oleju opałowego do obiektów zgodnie z poniższym wykazem, będących w administrowaniu Zamawiającego w ilościach, asortymencie o następujących parametrach : 1/ miału węglowego II A o parametrach jakościowych określonych poniżej: a/ wartość opałowa (kaloryczność) 24000 - 24900 kJ/kg, b/ zawartość popiołu nie większa niż 15-18 %, c/ zawartość siarki (0,6 % - 1 %), d/ wilgotność nie większa niż 10 %, e/ granulacja (0 mm - 20 mm). 2/ eko groszku o parametrach jakościowych określonych poniżej: a/ wartość opałowa (kaloryczność) min. 27000 kJ/kg, b/ zawartość popiołu nie większa niż 6,3 %, c/ zawartość siarki (0,7 % - 0,9 %), d/ wilgotność nie większa niż 15 %, e/ granulacja (5 mm - 20 mm). 3/węgla typu orzech I a/ wartość opałowa (kaloryczność) min. 30000 - 31500 kJ/kg, b/ zawartość popiołu 3- 5 %, c/ zawartość siarki (0,4 % - 0,6%), d/ wilgotność nie większa niż 4 - 6 %, e/ granulacja (40 mm - 80 mm). 4/oleju opałowego a/ gęstość w temperaturze 15st. C nie wyższa niż 860 kg/m3, b/wartość opałowa min 42,6 Mj/kg, c/ temperatura zapłonu min. 46st. C, d/ pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości dest. nie wyższa niż 0,3% mm, e/ pozostałość po spopieleniu max 0,01% mm, f/ zawartość siarki max 0,15% mm, g/ lepkość kinetyczna w temperaturze 20st. C max 6 mm2/s, h/ temperatura max -20st. C Części zamówienia ze wskazaniem miejsca dostaw, asortymentu i maksymalnej ilości zamówienia: Część I - Agencja Nieruchomości Rolnych Zamiejscowa Sekcja Gospodarowania Zasobem Stare Bojanowo ul. Główna 21 64-030 Śmigiel - Miał węglowy IIA - 90 ton. Część II - Agencja Nieruchomości Rolnych Zamiejscowa Sekcja Gospodarowania Zasobem Pardalin 1A 63-421 Przygodzice - Eko groszek - 26 ton. Część III - Agencja Nieruchomości Rolnych Zamiejscowa Sekcja Gospodarowania Zasobem Maliniec ul. Gospodarcza 7 62-510 Konin - Eko groszek - 16 ton. Część IV - Pałac w msc. Gorzewo gmina Ryczywół - Miał węglowy IIA - 60 ton. Część V - Budynek w msc. Bierzglin 27 gmina Września - Olej opałowy -12 000 litrów. Część VI - Budynek biurowy w msc. Bieganowo gmina Kołaczkowo - Miał Węglowy IIA -9 ton i Węgiel orzech I - 10 ton. Część VII - Budynek mieszkalny w msc. Marlewo nr 7 gmina Rogoźno - Węgiel orzech I - 7 ton i Miał węglowy IIA - 7 ton. Część VIII - Budynek mieszkalny w msc. Godurowo nr 4 gmina Piaski - Miał węglowy IIA - 34 tony i Węgiel orzech I - 4 tony. 1. Dostawy węgla kamiennego typu orzech I, eko groszku, miału węglowego IIA i oleju opałowego odbywać się będą sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb zamawiającego, wynikających z bieżącego zużycia. 2. Celem udokumentowania, że dostarczony węgiel kamienny typu orzech I, eko groszek oraz miał węglowy IIA oraz olej opałowy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji, Zamawiający będzie żądał certyfikatu jakości, do każdej dostawy. 3. Wykonawca będzie dostarczał towar własnym transportem, na własny koszt i według zgłoszenia Zamawiającego. Zamówienie na dostarczenie węgla kamiennego typu orzech I, eko groszku, miału węglowego IIA uzależnione będzie od panujących warunków atmosferycznych i danej potrzeby Zmawiającego. 4. Wykonawca we własnym zakresie, na swój koszt i ryzyko dostarczy i wyładuje własnymi środkami technicznymi i osobowymi przedmiot zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 5. Łączna maksymalna ilość zaplanowanej dostawy węgla kamiennego typu orzech I, eko groszku, miału węglowego II A oraz oleju opałowego została określona powyżej dla każdej części zamówienia, jednakże Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania całości zamówienia w okresie objętym umową, z tego tytułu nie przysługuj Wykonawcy żadne roszczenie odszkodowawcze. 6. Odbiór przedmiotu umowy zostanie potwierdzony każdorazowo pisemnym dowodem dostawy (protokół dostawy) ilości, rodzaju i jakości dostarczonego przedmiotu zamówienia, podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli stron. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dostawy przedmiotu zamówienia zgodnego z wymaganymi normami (parametrami), w tym za jego zgodność ze wszelkimi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa a także z warunkami określonymi w specyfikacji i przyjętej ofercie. 8. Wykonawca wyda przedmiot zamówienia upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego, który zobowiązany jest sprawdzić przedmiot zamówienia pod względem ilościowym i pokwitować odbiór..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.10.00-0, 09.13.51.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek udziału w postępowaniu, dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający uzna wykonawców, którzy: a) w przypadku dostawy węgla kamiennego typu orzech, eko groszku i miału węglowego (części nr I, II, III, IV, VI, VII, VIII), złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena tego warunku dokonywana będzie na podstawie złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. b) w przypadku dostawy oleju opałowego (część nr V), przedstawią ważną koncesję na obrót paliwami ciekłymi o której mowa w art. 32 ust., 1 pkt.4 Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 oraz z 2013 r. poz. 984) na obrót paliwami wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ważną co najmniej przez okres realizacji umowy oraz złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena tego warunku dokonywana będzie na podstawie złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentu koncesji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek udziału w postępowaniu, dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) należycie wykonali co najmniej 5 dostaw węgla kamiennego lub eko groszku lub miału węglowego w ilości co najmniej 5 ton w ramach umowy (dotyczy części I, II, III, IV, VI, VII, VIII) b) należycie wykonali co najmniej 5 dostaw oleju opałowego w ilości co najmniej 2 000 litrów w ramach umowy (dotyczy części V) Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz załączonego do oferty wykazu wykonanych dostaw, oraz dowodów poświadczających, że wymienione dostawy zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek udziału w postępowaniu, dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Ocena tego warunku dokonywana będzie na podstawie złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek udziału w postępowaniu, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena tego warunku dokonywana będzie na podstawie złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek udziału w postępowaniu, dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena tego warunku dokonywana będzie na podstawie złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie do ich uzupełnienia wyznaczając termin, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy, wykonawcy wspólnie występujący (np. spółki cywilne, konsorcja) są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 5. Wykonawcy który składają ofertę jako konsorcjum ustanawiają lidera. 6. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, wymienionych ww przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków udziału w postępowaniu winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców, albo wszyscy wykonawcy wspólnie. 7. Każdy z wykonawców składających ofertę wspólną musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 Ustawy. 8. Każdy z wykonawców składających ofertę wspólną musi wraz z ofertą złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm) albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. 9. W przypadku złożenia przez wykonawców oferty wspólnej do oferty winny być załączone: 9.1 Pełnomocnictwo regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowa konsorcjum, jeżeli takie pełnomocnictwo wynika z tej umowy) złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie, zawierające wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 9.2 Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione SIWZ, podpisane przez pełnomocnika lub lidera lub wszystkich wykonawców składających ofertę, 9.3 Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 Ustawy, podpisane przez pełnomocnika lub wszystkich wykonawców. których przedmiotowe dokumenty dotyczą. 10. Wszystkie kopie dokumentów załączone do oferty muszą być podpisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez pełnomocnika lub lidera. 11. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, lub liderem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 12. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - termin dostawy od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. 1.1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację przedmiotu umowy. 1.2. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: a) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego, 1.3. Zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego. W przypadkach wymienionych w pkt. 1, Zamawiający wyznacza nowy termin realizacji umowy odpowiedni do zaistniałych okoliczności. 2. Zmiany pozostałe: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, umowy, zmiana adresu, zmiana administratora obiektu, itp.) 3. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu,ul. Fredry 12, 61 - 701 Poznań..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2014 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu,ul. Fredry 12, 61 - 701 Poznań. Kancelaria Zamawiającego -parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa miału węglowego do Agencji Nieruchomości Rolnych Zamiejscowa Sekcja Gospodarowania Zasobem Stare Bojanowo ul. Główna 21, 64-030 Śmigiel..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce dostawy: Agencja Nieruchomości Rolnych Zamiejscowa Sekcja Gospodarowania Zasobem Stare Bojanowo ul. Główna 21 64-030 Śmigiel - Miał węglowy IIA - 90 ton..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. termin dostawy od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa eko groszku do Agencji Nieruchomości Rolnych Zamiejscowa Sekcja Gospodarowania Zasobem Pardalin 1A, 63-421 Przygodzice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce dostawy: Agencja Nieruchomości Rolnych Zamiejscowa Sekcja Gospodarowania Zasobem Pardalin 1A 63-421 Przygodzice - Eko groszek - 26 ton..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. termin dostawy od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa eko groszku do Agencji Nieruchomości Rolnych Zamiejscowa Sekcja Gospodarowania Zasobem Maliniec, ul. Gospodarcza 7. 62-510 Konin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce dostawy: Agencja Nieruchomości Rolnych Zamiejscowa Sekcja Gospodarowania Zasobem Maliniec ul. Gospodarcza 7 62-510 Konin - Eko groszek - 16 ton..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. termin dostawy od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywna dostawa miału węglowego do pałacu w msc. Gorzewo gm. Ryczywół..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce dostawy: Pałac w msc. Gorzewo gmina Ryczywół - Miał węglowy IIA - 60 ton..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. termin dostawy od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywna dostawa oleju opałowego do budynku w msc. Bierzglin 27 gm. Września..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce dostawy: Budynek w msc. Bierzglin 27 gmina Września - Olej opałowy -12 000 litrów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.10.00-0, 09.13.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. termin dostawy od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywna dostawa miału węglowego i węgla orzech do budynku biurowego w msc. Bieganowo gmina Kołaczkowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce dostawy: Budynek biurowy w msc. Bieganowo gmina Kołaczkowo - Miał Węglowy IIA -9 ton i Węgiel orzech I - 10 ton..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. termin dostawy od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sukcesywna dostawa miału węglowego i węgla orzech do budynku mieszkalnego w msc. Marlewo gm. Rogoźno..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce dostawy: Budynek mieszkalny w msc. Marlewo nr 7 gmina Rogoźno - Węgiel orzech I - 7 ton i Miał węglowy IIA - 7 ton..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. termin dostawy od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego - 40

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sukcesywna dostawa miału węglowego i węgla orzech do budynku mieszkalnego w msc. Godurowo nr 4 gmina Piaski..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce dostawy: Budynek mieszkalny w msc. Godurowo nr 4 gmina Piaski - Miał węglowy IIA - 34 tony i Węgiel orzech I - 4 tony..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. termin dostawy od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.