eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Margonin › BUDOWA SIECI W RAMACH PROJEKTU PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU CYFROWEMU W GMINIE MARGONIN

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-01-08

Margonin: BUDOWA SIECI W RAMACH PROJEKTU PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU CYFROWEMU W GMINIE MARGONIN
Numer ogłoszenia: 3854 - 2015; data zamieszczenia: 08.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Margonin , ul. Kościuszki 13, 64-830 Margonin, woj. wielkopolskie, tel. 067 2846068, faks (067) 284 72 73.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.margonin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SIECI W RAMACH PROJEKTU PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU CYFROWEMU W GMINIE MARGONIN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.Zakres robót związanych z zaprojektowaniem, wybudowaniem, uruchomieniem i świadczeniem usług serwisu technicznego siecią obejmuje: Segment I - etap projektowania i pozyskiwania kompletu uzgodnień i zgód, zakładający: a) Opracowanie wniosku o wydanie decyzji lokalizacji celu publicznego lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonywania budowy. b) Projekt kanalizacji teletechnicznej i sieci światłowodowej na terenie objętym inwestycją wraz z kompletem zgód i pozwoleń. c) Projekt Węzła Głównego Sieci (CZS), wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz kompletem systemów teleinformatycznych opisanych w dokumentacji. d) Projekt sieci wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla węzłów aktywnych w węźle głównym sieci, oraz pozostałych węzłów dystrybucyjnych i dostępowych. e) Projekty budowlane (gdy są wymagane) i projekt sieci dla instalacji radiowych stacji dostępowych w paśmie i systemów radiolinii w paśmie uwolnionym i licencjonowanym (wraz z planowaniem radiowym) oraz uzyskaniem w imieniu Miasta i Gminy Margonin niezbędnych ilości kanałów pasma radiowego, obejmujących budowę masztów radiowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz kompletem pozwoleń. f) Projekt konfiguracji polityk bezpieczeństwa sieci komputerowej. g) Projekt konfiguracji przełączników sieciowych. i) Dokumentację inwentaryzacyjną i powykonawczą dla całego zakresu przedmiotu zamówienia, w zakresie wymaganym prawem i rozporządzeniami. Segment II - etap budowy infrastruktury kablowej sieci, zakładający: a) Zakup materiałów podstawowych - dla rurociągu światłowodowego oraz kabli światłowodowych wraz z osprzętem. b) Budowę rurociągu światłowodowego wraz z zaciąganiem kabli i montażem szaf kablowych. c) Montaż kabli światłowodowych. d) Odtwarzanie nawierzchni, obsługę geodezyjną, opłaty za zajęcie pasa drogowego na czas robót, badanie zagęszczenia gruntów. e) Opracowanie dokumentacji powykonawczej (technicznej, pomiarowej i formalno-prawnej) w 3 egz. w postaci papierowej oraz na nośniku optycznym. Segment III - etap budowy infrastruktury radiowych stacji dostępowych i radiolinii punkt - punkt (część budowlana), zakładający: a) Zakup materiałów podstawowych - masztów radiowych i niezbędnych konstrukcji wsporczych, b) Budowa masztów i wież radiowych, c) Zaprojektowanie i wykonanie linii elektrycznej na każdym obiekcie radiokomunikacyjnym, po wcześniejszym zaakceptowaniu projektu przez Zamawiającego, d) Wykonanie niezbędnych instalacji elektrycznych i logicznych w lokalizacjach stacji bazowych systemów radiowych, e) Uruchomienie i wykonanie testów radiowych wszystkich systemów radiowych, zgodnie z procedurą określoną przez Zamawiającego oraz wykonanie niezbędnych pomiarów wraz z oznaczeniem, a w razie konieczności, stref promieniowania radiowego. Segment IV - wyposażenie Centrum Zarządzania Siecią (m. in. adaptacja pomieszczenia, instalacje elektryczne, oraz zasilania rezerwowego UPS w węźle głównym sieci), zakładający: a) Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji pomieszczenia w minimalnym zakresie niezbędnym do zrealizowania zadania (bez prac budowlanych). b) Zakup, montaż i uruchomienie urządzenia zasilania rezerwowego UPS. c) Zaprojektowanie i wykonanie posadowienia szafy teletechnicznej CZS, przeznaczonej do instalacji sprzętu aktywnego wraz z systemami teleinformatycznymi oraz pozostałym sprzętem teleinformatycznym, informatycznym i telekomunikacyjnym oraz urządzeń podtrzymania napięcia. d) Wykonanie niezbędnych instalacji elektrycznych, logicznych i systemowych. Segment V - zakup i montaż systemów teleinformatycznych i sprzętu aktywnego sieci w standardzie Ethernet 1G/10GEth do węzła głównego sieci, węzłów dystrybucyjnych i dostępowych sieci, zakładający: a) Zakup i wdrożenie przełącznika szkieletowego w technologii 1GEth/10GEth do węzła rdzeniowego sieci realizującego funkcjonalność routera na brzegu sieci i w punkcie wymiany ruchu z operatorem zewnętrznym realizującym dostęp do Internetu b) Zakup i wdrożenie przełączników dystrybucyjnych i dostępowych sieci w technologii 1GEth do węzłów dystrybucyjnych i dostępowych sieci. c) Zakup i wdrożenie rozwiązania UTM wraz z systemem kontroli dostępu do sieci w Węźle Głównym Sieci (CZS). d) Zakup i wdrożenie systemów obsługi, zarządzania i kontroli siecią urządzeń aktywnych sieci oraz systemami radiowymi u Beneficjentów Ostatecznych i w Jednostkach Podległych Gminie. e) Montaż urządzeń aktywnych systemów radiowych w węzłach rdzeniowych. f) implementacja środowiska serwerowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem systemowym i kompletem licencji (uruchomienie systemów zarządzania, systemów bezpieczeństwa i pozostałych systemów teleinformatycznych). g) Wdrożenie systemów zarządzania elementami aktywnymi sieci przewodowej i radiowej. h) Szkolenie (2-dniowe) powdrożeniowe z wszystkich elementów i systemów teleinformatycznych. Segment VI - budowa punktów klienckich wraz z montażem urządzeń klienckich u Beneficjentów Ostatecznych i niektórych JPG, zakładający: a) Doprowadzenie linii zasilającej z instalacji elektrycznej Beneficjenta Ostatecznego i JPG do miejsca montażu radiowych urządzeń klienckich. b) Dostawa, montaż i uruchomienie wraz z konfiguracją radiowych urządzeń klienckich, w podanych przez Zamawiającego lokalizacjach i czasie zgodnym z harmonogramem realizacji projektu. c) Realizacja prac w uzgodnieniu z odbiorcą projektu - Beneficjentami Ostatecznymi oraz Jednostkami Podległymi Miastu i Gminie. d) Skonfigurowanie połączenia pomiędzy radiowym urządzeniem klienckim a siecią dostępową umożliwiającego poprawne przesyłanie danych. Segment VII - świadczenie usług serwisowych przez okres 24 miesięcy: a) Obowiązkiem wykonawcy jest obsługa problemów technicznych związanych z bieżącą eksploatacją urządzeń sieciowych, sprzętu informatycznego, teleinformatycznego i oprogramowania dostarczonych w ramach tego postępowania. b) Zgłoszenia krytyczne dotyczące funkcjonowania infrastruktury muszą być zgłoszone przez wyznaczonych do tego celu pracowników Zamawiającego. c) W przypadku awarii, która rozumiana jest jako zdarzenie krytyczne powodujące brak dostępu do sieci przez przynajmniej 20% abonentów sieci, Wykonawca zobowiązany jest usunąć przyczynę problemu w ciągu 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia tego faktu Wykonawcy. d) W przypadku usterki, która rozumiana jest jako zdarzenie powodujące brak dostępu do sieci przez przynajmniej jednego abonenta, ale nie więcej niż przez 20% abonentów, Wykonawca zobowiązany jest usunąć przyczynę problemu w ciągu 3 dni roboczych od chwili zgłoszenia tego faktu Wykonawcy. e) Wykonawca powinien na bieżąco usuwać awarie programowe i sprzętowe, rozwiązywać bieżące problemy związane ze stabilnością działania sieci, jak i jej poszczególnych elementów zgodnie ze zgłoszeniami Zamawiającego, w terminie nie przekraczającym 24h od chwili zgłoszenia problemu Wykonawcy. f) Działania opisane w tym punkcie powinny być prowadzone przez Wykonawcę przez okres 24 miesięcy od momentu podpisania protokołu odbioru sieci przez Zamawiającego. 3.Szczegółowy zakres robót do wykonania oraz wymagania w stosunku do materiałów i urządzeń określa Załącznik nr 12 do SIWZ - Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU). 4.Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty. 5.Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów określonych w Programie Funkcjonalno Użytkowym. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów o nie gorszych parametrach od zaprojektowanych i jakości potwierdzonej certyfikatem. Użyte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowanie wyrobu lub materiałów danego producenta lecz wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne w czasie wbudowania i eksploatacji nie gorsze od podanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego - jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty). 6.W przypadku wątpliwości co do parametrów urządzeń wskazanych w ofercie, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy, przed podpisaniem umowy, do dostarczenia w terminie wcześniejszym niżby to wynikało z harmonogramu prac, w terminie 3 dni od daty otrzymania wezwania na własny koszt do siedziby Zamawiającego: Przełącznik rdzeniowy węzła głównego sieci - 1 szt. Firewall/UTM z funkcją kontrolera WiFi - 1 szt. Przełącznik warstwy dystrybucyjnej i dostępowej JPG - 1 szt. Urządzenia radiowej warstwy rdzeniowej i dostępowej wraz z radiową stacją kliencką 5GHz - 1 kpl. Punkt dostępowy/Router WiFi - 1 szt. Oprogramowanie zarządzające urządzeniami aktywnymi sieci: przewodowymi i radiowymi - 1 kpl. i wykazania spełnienia wymaganych w Załączniku nr 1 do SIWZ (Tabele 1,2,3,5,6,7,8,9) parametrów i wyników testów przez ich uruchomienie na dostarczonym sprzęcie. Z przeprowadzonych testów zostanie sporządzony protokół podpisany przez przedstawicieli obu stron bez zastrzeżeń. Regulamin i szczegółowy opis przeprowadzanych testów zawiera Program testów stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. 7.W przypadku niedostarczenia tych urządzeń, nie uruchomienia sprzętu oraz niezgodności wyników przeprowadzonych testów z wymaganiami zawartymi w SIWZ oferta zostanie odrzucona. Sprzęt dostarczony przez Wykonawców do przeprowadzenia testów pozostanie w siedzibie Zamawiającego do upływu terminu przewidzianego do wniesienia środka ochrony prawnej, a w przypadku Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, pozostanie do dnia odbioru dostawy i będzie stanowił wzorzec. 8.Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części (zakres) zamówienia/robót, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 9.Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania, na rzecz i w imieniu Zamawiającego, wpisu do UKE do prowadzenia działalności w zakresie usług telekomunikacyjnych. 10.Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania, na rzecz i w imieniu Zamawiającego, wpisu do UKE wraz z uzyskaniem zgody do świadczenia usług bezpłatnych lub o cenach niższych niż konkurencja. Wykonawca, przed dokonaniem tego wpisu, będzie musiał przeprowadzić analizę rynku usług telekomunikacyjnych, pod kątem oceny konkurencyjności podmiotów działających na tym samym rynku. 11.Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania wszelkich procedur wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych GIODO. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania gdy nie leży to w interesie publicznym, w szczególności gdy dojdzie do uchylenia przewidzianych prawem decyzji, pozwoleń, zgłoszeń, itd..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.23.30 - Wznoszenie masztów antenowych 44.21.22.00 - Wieże, maszty kratowe, półmaszty i słupy stalowe 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.00.00.00 - Roboty budowlane 32.58.10.00 - Sprzęt do przesyłu danych 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 32.52.30.00 - Urządzenia telekomunikacyjne 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne 31.68.14.00 - Elektryczne elementy składowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 45.31.23.30 - Montaż anten radiowych 45.23.23.32 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 32.41.21.00 - Sieć telekomunikacyjna 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej 72.40.00.00 - Usługi internetowe 32.56.20.00 - Kable światłowodowe 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 210.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 19.000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy 00/100 złotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium musi obejmować okres związania ofertą . 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)Pieniądzu, b)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)Gwarancjach bankowych, d)Gwarancjach ubezpieczeniowych, e)Poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta i Gminy Margonin, nr rachunku : BS Chodzież / Oddział Margonin 81 8945 0002 1300 0101 2000 0060 z adnotacją Wadium - budowa sieci w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Margonin. Wadium musi znaleźć się na w/w rachunku przed terminem określonym w Rozdziale XI pkt 1 p-pkt 2 (odnosi się to nie tylko do daty, ale i godziny wpływu na rachunek). 6.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty; dokument ten nie powinien być spięty na trwałe z ofertą (z uwagi na wymóg art. 46 ust.1 ustawy - zwrot wadium). 7.Wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą. Wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje bezwarunkowa wpłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: a)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10.Wykonawcy, biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach, określonych w art. 46 ustawy. 11.Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy PZP sporządzone na załączniku do SIWZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego do druku oferty oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 sporządzonego na załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich pięciu (5) lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, Zamawiający uzna wykonanie robót budowlanych, [sklasyfikowanych według ustaleń zawartych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) - (Dz. U. z dnia 31 grudnia 1999 r., Nr 112, poz. 1316, ze zmianami) w grupie 221 (Rurociągi i linie telekomunikacyjne oraz linie elektroenergetyczne przesyłowe, Linie telekomunikacyjne (nadziemne, podziemne lub podwodne), systemy przekaźnikowe, sieci radiowe], polegających na wykonaniu: 1 (jednej) roboty budowlanej polegającej na zaprojektowaniu i wybudowaniu sieci telekomunikacyjnej wraz z kanalizacją teletechniczną, opartej o technologię światłowodową wraz z dostawą i wdrożeniem urządzeń aktywnych sieci o wartości całkowitej minimum 1.000.000,00 zł brutto, wraz z wykazaniem na podstawie załączonych dowodów, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone, 1 (jednego) zamówienia o łącznej wartości przekraczającej 400 000 zł brutto polegającego na zaprojektowaniu i wybudowaniu, w ramach jednej i tej samej umowy, kabla telekomunikacyjnego wraz z dostawą i wdrożeniem urządzeń aktywnych sieci oraz radiowego systemu transmisji danych składającego się minimum z 2 stacji bazowych, wraz z wykazaniem na podstawie załączonych dowodów, że usługi zostały wykonane należycie, 1 roboty polegającej na budowie radiowej sieci dostępu do Internetu pracującej w technologii 5GHz, zapewniającej łączność dla przynajmniej 100 beneficjentów, wraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenie lub inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Dla walut obcych na kwoty w wysokościach równoważnych, liczonych według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego w dniu, w którym opublikowane zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że ten warunek spełniają łącznie. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów - wykaz robót budowlanych - załącznik nr 4 do SIWZ wg rozdziału VII pkt. 2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli - Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy PZP sporządzone na załączniku do SIWZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego do druku oferty oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 sporządzonego na załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: 1.jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, linii i urządzeń dla telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz posiadającą wiedzę i doświadczenie w projektowaniu sieci telekomunikacyjnych światłowodowych, potwierdzone sporządzeniem w ostatnich 5 latach co najmniej trzech (3) dokumentacji projektowych; każda o długości minimum 3 km, i obejmujące swym zakresem przynajmniej 3 węzły sieciowe, 2.jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, linii i urządzeń dla telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz posiadającą wiedzę i doświadczenie potwierdzone kierowaniem co najmniej dwiema (2) robotami budowlanymi; o długości minimum 3 km każda obejmujące swym zakresem przynajmniej 3 węzły sieciowe, 3.jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane w telekomunikacji do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji radiowej bez ograniczeń, 4.jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 5.jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 6.jedną osobą do pełnienia funkcji specjalisty ds. sieciowych (przełączniki, routery), w zakresie projektowania systemów sieciowych i implementowania mechanizmów sieciowych, tj. instalacji, konfiguracji oraz usuwania problemów dla sprzętu sieciowego typu przełączniki/ routery, posiadającą ważne certyfikaty producenta oferowanych urządzeń lub certyfikaty potwierdzające zdanie, w autoryzowanej przez producenta oferowanych urządzeń sieciowych jednostce certyfikującej, egzaminów z zakresu konfiguracji tych urządzeń, 7.jedną osobą do pełnienia funkcji specjalisty do spraw bezpieczeństwa sieci (systemy klasy UTM/Firewall) w zakresie projektowania i implementowania mechanizmów zabezpieczających sieci przed niepowołanym dostępem, posiadającą ważne certyfikaty producenta oferowanych urządzeń lub certyfikaty potwierdzające zdanie, w autoryzowanej przez producenta oferowanych urządzeń bezpieczeństwa sieciowego jednostce certyfikującej, egzaminów z zakresu konfiguracji tych urządzeń, 8.jedną osobą (specjalista ds. planowania radiowego) posiadającą doświadczenie wynikające z udziału w minimum dwóch projektach obejmujących budowę sieci szerokopasmowej dla urządzeń pracujących w systemie punkt-wielopunkt w pasmach licencjonowanych lub wolnych 9.jedną osobą do pełnienia funkcji specjalisty do spraw szerokopasmowych systemów radiowych w zakresie projektowania systemów radiowych i ich implementowania, tj. instalacji, konfiguracji oraz usuwania problemów dla sprzętu radiowego typu jednostki nadawczo - odbiorcze, IDU, ODU; posiadającą ważne certyfikaty producenta oferowanych urządzeń lub certyfikaty potwierdzające zdanie, w autoryzowanej przez producenta oferowanych szerokopasmowych systemów radiowych jednostce certyfikującej, egzaminów z zakresu konfiguracji tych urządzeń, 10.jednym instalatorem systemów radiowych - posiadającym ważne badania lekarskie oraz certyfikat ukończenia szkolenia pracy na wysokości oraz w polu mikrofalowym, posiada uprawnienia elektryczne, eksploatacyjne lub równoważne min. 1kV. W zakresie, o którym mowa w pkt. 1-5 Zamawiający uznaje za równoważne uprawnienia budowlane nadane na podstawie art. 12a ust 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) osobom będącym obywatelami państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ wg rozdziału VII pkt. 3 wraz ze złożeniem oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 6 do SIWZ wg rozdziału VII pkt. 4.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłaconą polisę, na sumę ubezpieczenia minimum 800.000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych).a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Dla walut obcych na kwoty w wysokościach równoważnych, liczonych według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego w dniu, w którym opublikowane zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że ten warunek spełniają łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
  • inne dokumenty

    Załącznik 1 (Tabele 1-11) - do Formularza Ofertowego, zawierające dokładne parametry i informacje o oferowanych urządzeniach i systemach teleinformatycznych, identyfikatory katalogowe, opisy, karty katalogowe itp, deklaracja zgodności

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że całość dostarczanego sprzętu i oprogramowania będzie pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów/dostawców z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej oraz oświadczenia, że sprzęt i oprogramowanie posiadają stosowny pakiet usług gwarancyjnych świadczonych przez producenta sprzętu (lub autoryzowany serwis) kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej (Załącznik nr 9), pełnomocnictwo, zobowiązanie innego podmiotu ( Załącznik nr 7), formularz ofertowy (załącznik nr 1), oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - termin - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy z Wykonawcą na n/w zasadach: a) zmiana terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy o czas pozostający w zwłoce, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona: wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja uniemożliwia wykonanie zamówienia podstawowego w terminie umownym, wystąpienia konieczności wykonania zamówienia zamiennego, koniecznością usunięcia błędów w dokumentacji projektowej ujawnionych w trakcie realizacji inwestycji oraz związaną z tym koniecznością przeprojektowania dokumentacji projektowej w tym zakresie, w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedza techniczną, b) w związku z działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, c) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego jeśli wynika to z okoliczności, które trudno było przewidzieć w momencie udzielenia zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone proporcjonalnie do zakresu wykonanych robót, d) zmiany podwykonawcy robót wskazanych w ofercie, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego na zatrudnienie nowego podwykonawcy, e) zmiany dopuszczającej do realizacji części zamówienia podwykonawcy w sytuacji nieprzewidzianej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, f) zmiany ilości faktur w sytuacji nieprzewidzianej po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, g) zmiany w harmonogramie rzeczowo - finansowym na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia oraz po zaakceptowaniu zmiany przez Zamawiającego, Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w wynagrodzeniu umownym. 2.W sprawach umów, zawieranych przez Wykonawcę z podwykonawcami obowiązują przepisy art. 647 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny z późn. zmianami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.margonin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Margonin, ul. Kościuszki 13, 64-830 Margonin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Margonin, ul. Kościuszki 13, 64-830 Margonin, pokój - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Margonin. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. Dotacje na innowacje - inwestujemy w Waszą przyszłość..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.