Tychy: Opracowanie strategii marketingowej wraz z jej wdrożeniem i ewaluacją dla Parku Wodnego w Tychach
Numer ogłoszenia: 385332 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A., Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, faks 032 3257285.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym.
SEKCJA II: PRZEDMIOT KONKURSU
II.1) Nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego: Opracowanie strategii marketingowej wraz z jej wdrożeniem i ewaluacją dla Parku Wodnego w Tychach.
II.2) Określenie przedmiotu konkursu: Przedmiotem Konkursu jest: opracowanie pracy konkursowej dotyczące strategii marketingowej wraz z jej wdrożeniem i ewaluacją dla Parku Wodnego w Tychach (m.in. w obszarach: media, wizerunek zewnętrzny, Internet). Celem konkursu jest wyłonienie autora najlepszej pracy konkursowej w zakresie strategii marketingowej wraz z jej wdrożeniem i ewaluacją dla Parku Wodnego w Tychach, za pomocą innowacyjnych metod reklamowych i rozwiązań promocyjnych. Koncepcja powinna stworzyć pozytywny wizerunek dla powstającego obiektu, w oparciu o szczegółowy opis przedmiotu konkursu tj. załącznik nr 8 do niniejszego regulaminu..
II.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.21.00 - Usługi marketingu bezpośredniego 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI UDZIAŁU
- Wymagania, jakie muszą spełniać uczestnicy konkursu: W celu wykazania spełniania przez Uczestnika Konkursu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, należy złożyć: a)Oświadczenie Uczestnika Konkursu o spełnianiu warunków udziału w konkursie, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Uczestnika Konkursu albo przez Pełnomocnika reprezentującego wspólnie występujących uczestników Konkursu, wg załącznika nr 1 do niniejszego Regulaminu. b)Wykaz usług (zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszego Regulaminu), w którym potwierdzi wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 strategii marketingowych dla obiektu sportowo-rekreacyjnego lub rozrywkowego lub edukacyjnego o wartości minimum 200 000 zł netto każda, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj. poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie . Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze, Uczestnik Konkursu nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, wówczas przekłada własne oświadczenie. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Uczestnik konkursu zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w konkursie ofertą wypełnione i podpisane oświadczenia: załącznik nr 1 oraz załącznik nr 5 do niniejszego Regulaminu), wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie. Uczestnik może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Uczestnik (Wykonawca) w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Organizatorowi Konkursu (Zamawiającemu), iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (wzór zobowiązania - załącznik nr 5A do niniejszego Regulaminu). W przypadku Uczestników wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, postawiony warunek może być spełniony łącznie, co oznacza, iż warunek winien spełniać co najmniej jeden z tych Uczestników albo wszyscy ci Uczestnicy wspólnie. c)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług (zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszego Regulaminu), w którym potwierdzi/ wykaże, iż dysponuje: - co najmniej 1 osobą, która brała udział w przygotowaniu i wdrożeniu co najmniej 2 (dwóch) strategii marketingowych o wartości co najmniej 200 000,00 zł netto każda; - co najmniej 1 osobą, która ma co najmniej 2-letnie doświadczenie jako rzecznik prasowy, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a także załączeniem dowodów - referencji, czy wskazane w wykazie osoby posiadają wymienione w załączniku nr 6 doświadczenie oraz, czy osoby te wywiązały się w sposób należyty ze swoich obowiązków tj. poświadczenia. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Uczestnik konkursu zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wnioskiem o dopuszczenie do udziału w konkursie wypełnione i podpisane oświadczenia: załącznik nr 1 oraz załącznik nr 6 do niniejszego Regulaminu). Uczestnik może polegać na osobach zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Uczestnik Konkursu w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Organizatorowi Konkursu (Zamawiającemu), iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (osób) na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (wzór zobowiązania - załącznik nr 6A do niniejszego Regulaminu). W przypadku Uczestników wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, postawiony warunek może być spełniony łącznie, co oznacza, iż warunek winien spełniać co najmniej jeden z tych Uczestników albo wszyscy ci Uczestnicy wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Kryteria oceny prac konkursowych:
- 1. Cena - planowany, łączny koszt wykonania prac brutto - 10
- 2. Atrakcyjność kreacji wizualnej - 30
- 3. Trafność doboru metod, narzędzi i kanałów komunikacji - 30
- 4. Aspekty wdrożeniowe ( polityka cenowa, harmonogram, procedura wyłonienia partnerów strategicznych) - 30
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.2.1) Określenie sposobu uzyskania regulaminu konkursu:
- Dostępny do dnia: 19.01.2015, godzina 09:00.
- Miejsce: siedziba Organizatora Konkursu, Al. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, w sekretariacie na IV piętrze..
IV.2.2) Termin i miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie:
- Data: 12.12.2014, godzina 09:00.
- Miejsce: siedziba Organizatora Konkursu, Al. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, w sekretariacie na IV piętrze..
IV.2.3) Termin i miejsce składania prac konkursowych:
- Termin: Termin składania prac konkursowych - 19.01.2015r. do godz. 09:00.
- Miejsce: siedziba Organizatora Konkursu, Al. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, w sekretariacie na IV piętrze..
IV.3) NAGRODY
- Rodzaj i wysokość nagród: Nagrodą, za opracowanie strategii marketingowej wraz jej z wdrożeniem i ewaluacją dla Parku Wodnego w Tychach oraz za przeniesienie majątkowych praw autorskich i praw pokrewnych do wybranej przez Sąd Konkursowy pracy konkursowej jest zaproszenie Uczestnika Konkursu do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki na realizację dzieła..
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Zagospodarowanie patiów na terenie I Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Korczaka - etap II
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Braterskiej 2/1 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont toalet w biurowcu w Tychach przy ul. Budowlanych 59.
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Arkadowej 9a/8 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Modernizacja pomieszczeń podbasenia w Sportowej Szkole Podstawowej nr 19 przy al. Niepodległości w Tychach - I etap - II postępowanie
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM I
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Miasta Białystok przez sport w 2024 roku
- Promocja Projektu realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, działanie 04.01 pn. "Budowa obwodnicy m. Nowy Korczyn"
- Wsparcie i obsługa działań w mediach społecznościowych promujących walory i potencjał gospodarczy Pomorza Zachodniego oraz ideę uczenia się przez całe życie
- Odcinek nr 16 - poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - Kartuzy polegająca na budowie ciągu pieszo-rowerowego
- Wykonywanie prac dla Centrum Transferu Technologii
- Usługa doradztwa w zakresie liczenia śladu węglowego produktu PGL LP oraz usługa obliczenia śladu węglowego wybranej grupy produktów
więcej: Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.