eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogoźnica › OCHRONA I DOZÓR MIENIA MUZEUM GROSS - ROSEN W ROGOŹNICY, MONITOROWANIE I KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI OBIEKTU I TERENU MUZEUM W WAŁBRZYCHU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-24

Rogoźnica: OCHRONA I DOZÓR MIENIA MUZEUM GROSS - ROSEN W ROGOŹNICY, MONITOROWANIE I KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI OBIEKTU I TERENU MUZEUM W WAŁBRZYCHU
Numer ogłoszenia: 384814 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy-Wałbrzychu , ul. Ofiar Gross-Rosen 26, 58-152 Rogoźnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8421580, faks 074 8421594.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gross-rosen.eu/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA I DOZÓR MIENIA MUZEUM GROSS - ROSEN W ROGOŹNICY, MONITOROWANIE I KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI OBIEKTU I TERENU MUZEUM W WAŁBRZYCHU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony i dozoru mienia Muzeum Gross - Rosen w Rogoźnicy, monitorowanie i kompleksowe utrzymanie czystości obiektu i terenu Muzeum w Wałbrzychu, a w szczególności: A/ W zakresie ochrony i dozoru Muzeum Gross - Rosen w Rogoźnicy, ul. Ofiar Gross - Rosen 26: 1. Fizyczny dozór i ochrona mienia Muzeum Gross - Rosen w Rogoźnicy (teren byłego obozu koncentracyjnego wraz z przyległymi kamieniołomami), 2. Dozorem objęte są obiekty: budynek ekspozycyjny Muzeum, Biuro Obsługi Ruchu Turystycznego, brama główna, łaźnia, barak /francuski/, tkalnia, pomnik-mauzoleum, kuchnia więźniarska, barak nr 7, wieża wartownicza, krematorium, miejsca straceń - Ściany Śmierci (wraz z tablicami upamiętniającymi), ekspozycje muzealne, ogrodzenie, teren przyległego kamieniołomu, a także wyposażenie pomieszczeń (meble, sprzęt komputerowy i inne), 3. Dokonywanie obchodów wewnątrz i na zewnątrz dozorowanych obiektów w celu sprawdzenia zabezpieczeń (zamknięcia pomieszczeń, okien, wyłączenie oświetlenia i urządzeń elektrycznych - odnotowując obchody w Książce pracy pracowników ochrony (daty i godziny przeprowadzonych obchodów, zauważone braki, uszkodzenia lub dewastacje). Ponadto Wykonawca wyposaży osoby dozorujące w urządzenia systemu kontroli obchodów, dzięki którym możliwa będzie pełna kontrola nad wykonywanymi obchodami w oparciu o stworzony harmonogram, w którym wyznaczone są punkty kontrolne w obiektach takich jak: a) Kamieniołom, b) Ściana Śmierci / krematorium c) Barak nr 7, d) Barak Francuski, e) Tkalnia, f) Budynek ekspozycyjny Muzeum, g) Biuro Obsługi Ruchu Turystycznego, h) Kuchnia więźniarska, i) Wieża wartownicza j) Łaźnia 4. Ochrona i dozór nad mieniem będzie obowiązywać w niżej wymienionych okresach czasu: a) w okresie zimowym od 01.10. do 30.04. w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 7:00, w soboty i niedziele w godzinach od 16:00 do 8:00, b) w okresie letnim od 01.05. do 30.09. od poniedziałku do piątku w godzinach od 19:00 do 7:00, w soboty i niedziele w godzinach od 19:00 do 8:00 c) całodobowa ochrona i nadzór w dniach: pierwszy dzień Wielkanocy, 1 stycznia, 25 grudnia. 5. Czynności ochrony i dozoru będą wykonywane przez minimum jednego pracownika na zmianie, 6. Informowanie o zauważonych awariach, pożarach, włamaniach czy innych nieprawidłowościach zwierzchnikom i kierownictwu Muzeum oraz odpowiednim organom (Policji, Straży Pożarnej, pogotowiu energetycznemu, wodociągowemu, itp), 7. W stosunku do osób trzecich stwarzających zagrożenie dla mienia lub pracowników Muzeum (bądź osób zwiedzających) należy podjąć wszelkie możliwe, zgodne z prawem działania w celu ujęcia lub usunięcia z terenu Muzeum osób stwarzających zagrożenie, 8. W sytuacji wystąpienia zagrożenia pracownik ochrony ma obowiązek wezwania grupy interwencyjnej, 9. Jeżeli w ciągu dnia (kiedy nie ma ochrony fizycznej) wystąpi jakiekolwiek zagrożenie Zamawiający ma prawo wezwać grupę interwencyjną drogą telefoniczną. Przyjazdy grupy interwencyjnej powinny być wliczone w cenę ofertową, 10. Do obowiązków wykonawcy należy także patrolowanie obiektu chronionego - Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy - w formie dojazdów patrolowych, 11. Umundurowanie, sprzęt i niezbędne wyposażenie oraz środki łączności zapewnia i pokrywa Wykonawca, 12. Karmienie i opieka nad 2 służbowymi psami, będącymi własnością Muzeum -koszty karmienia i opieki weterynaryjnej należy skalkulować wg obowiązujących stawek i ująć w cenie ofertowej, 13. Do obowiązków wykonawcy należy również palenie i obsługa pieca centralnego ogrzewania w okresie zimowym opałem stałym zapewnionym przez Zamawiającego, 14. Obsługa pieca centralnego ogrzewania powinna być prowadzona podczas dyżuru - zmiany zgodnie z instrukcją bezpiecznej pracy pieca c.o. Pracownik powinien posiadać odpowiednie przeszkolenie w zakresie prawidłowej obsługi eksploatacji pieca c.o. oraz Świadectwo Kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i sieci znajdujących się na obiektach Muzeum Gross - Rosen w Rogoźnicy. W przypadku awarii spowodowanych zaniedbaniami i nieprawidłową obsługą pieca c.o., koszty związane z jego naprawą i uruchomieniem pokrywa wykonawca. 15. Obsługa systemu telewizji obserwacyjnej - monitorowanie terenu Muzeum w Rogoźnicy, 16. Obsługa systemu sygnalizacji alarmu pożaru w Rogoźnicy i podejmowanie czynności i procedur zgodnie z wytycznymi B/ W zakresie monitorowania terenu i obiektu Muzeum Gross - Rosen w Wałbrzychu przy ul. Szarych Szeregów 9: 1. Włączanie posiadanego przez Zamawiającego systemu sygnalizacji włamania i napadu, podłączenie go do systemu monitorowania wykonawcy przy wykorzystaniu łączy telefonicznych oraz jego eksploatacja, konserwacja i naprawa. 1. Monitorowanie obejmuje: - alarm-naruszenie stref ochronnych, - alarm techniczny-informacja o uszkodzeniach systemu alarmowego, - informacja o włączeniu i wyłączeniu systemu alarmowego bez kontroli czasu, - powiadamianie oficera dyżurnego w Komisariacie Policji w Wałbrzychu oraz innych uzgodnionych służb i osób w razie odebrania informacji o włamaniu lub napadzie, 2. Monitorowanie obiektu chronionego przez system sygnalizacji pożaru - powiadamianie oficera dyżurnego Komendy Miejskiej Straży Pożarnej w Wałbrzychu oraz innych służb i osób w razie odebrania informacji o alarmie pożarowym, 3. Do wykonawcy usługi należy: - konserwacja systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu sygnalizacji pożaru, dokonywanie napraw i usuwania usterek, naprawy, za wyjątkiem uszkodzeń mechanicznych, mają być wykonywane bezpłatnie w czasie do 48 godzin od chwili zgłoszenia (w przypadku braku możliwości naprawy urządzeń na miejscu, wykonawca wymieni je na sprawne - nie pobierając dodatkowej zapłaty, 4. Wykonawca po otrzymaniu informacji o alarmie zobowiązany jest do podjęcia natychmiastowej interwencji przez służby patrolowo - interwencyjne, 5. Ochrona obiektu dodatkowo przez służby patrolowe. Jeden dojazd patrolowy na dobę w dni robocze, ustawowo wolne oraz świąteczne w godz. od 21:00 do 6:00. C/ Kompleksowe utrzymanie czystości obiektu i terenu Muzeum Gross - Rosen w Wałbrzychu przy ul. Szarych Szeregów 9: 1. Sprzątanie obiektu Muzeum w Wałbrzychu przy ul. Szarych Szeregów 9 we wszystkie dni pracy Muzeum tj. od poniedziałku do piątku po godzinie 14 - tej: - pomieszczenia biurowe, korytarze, toalety - ogółem powierzchnia użytkowa ok. 609 m2, - utrzymanie podłóg pomieszczeń w należytej czystości (codzienne mycie lub odkurzanie oraz pastowanie podłóg raz w tygodniu - dotyczy posadzek i paneli, - wycieranie na bieżąco kurzu z mebli urządzeń, parapetów, grzejników, c.o. oraz lamp, - codzienne opróżnianie pojemników na śmieci, - bieżące utrzymanie czystości korytarzy i toalet, - pranie wykładzin i tapicerki meblowej 2 razy w ciągu 12 m-cy, - mycie okien raz na kwartał, - sprzątanie po ewentualnych remontach wykonywanych w pomieszczeniach Muzeum, - utrzymanie czystości na strychu (pomieszczenie magazynowe) i w pomieszczeniach piwnicznych, 2. Utrzymanie otoczenia Muzeum w czystości, które jest ograniczone ogrodzeniem z siatki, 3. Zapewnienie w okresie zimowym odśnieżania dróg komunikacyjnych oraz terenu parkingu, 4. Środki i sprzęt do utrzymania czystości zapewnia Wykonawca, 5. Bieżące nadzorowanie prawidłowości funkcjonowania instalacji c.o. oraz wodno-kanalizacyjnej, kontrolowanie stanu poziomu oleju opałowego i odpowiednio wcześnie informowanie Zamawiającego o potrzebie uzupełnienia paliwa w okresie grzewczym, 6. Uruchamianie i wyłączanie systemu alarmowego w zależności od potrzeb i ustaleń Zamawiającego, 7. Zapewnienie opieki i karmienie 2 psów stróżujących w godzinach popołudniowych i nocnych w dni robocze oraz w niedziele, święta i dni wolne od pracy całodobowo. Zakup karmy i opieka weterynaryjna należy do kompetencji Zamawiającego. 8. Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na terenie Muzeum Gross - Rosen w Wałbrzychu 2 pracowników obecnie wykonujących usługi wymienione w pkt-cie C /sprzątaczkę i konserwatora/ na okres trwania umowy na warunkach uzgodnionych między stronami. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w umowie dołączonej do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.21.00 - Usługi ochrony obiektów historycznych 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności: 1.1 Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia - załącznik nr 5 1.2 Oświadczenie, że wykonawca podpisał porozumienie w sprawie budowy i eksploatacji alarmowych Centrów Odbiorczych Systemu Transmisji Alarmów Pożarowych z Komendantem Miejskim Państwowej Straży Pożarnej w Wałbrzychu lub Komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży Pożarnej woj. Dolnośląskiego we Wrocławiu - w Formularzu oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem/wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; min. 2 usług, z których każda polegała na świadczeniu ochrony osób i mienia w/na obiektach użyteczności publicznej o wartości dla każdego zamówienia nie mniejszej niż wartość oferty obejmującej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz przedstawi dowody potwierdzające, że te usługi zostały/są wykonane należycie. Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę wykonaną/wykonywaną na podstawie jednej umowy jednego zadania 2.2 Dowodami, o których mowa powyżej są: a/ poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; Oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładani dowodów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące oświadczenie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniane będą łącznie potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania niniejszego zamówienia: a) Wykaz nie mniej niż dwóch osób zabezpieczenia technicznego, które będą wykonywać zamówienie w zakresie monitoringu, eksploatacji, konserwacji i naprawy systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu sygnalizacji pożaru - załącznik nr 6

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - czas dojazdu 1 - 5
  • 3 - czas dojazdu 2 - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gross-rosen.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy 58-304 Wałbrzych ul. Szarych Szeregów 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy 58-304 Wałbrzych ul. Szarych Szeregów 9, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.