Wrocław: Dostawa sprzętu elektronicznego i konferencyjnego do budynku H-14 Politechniki Wrocławskiej - 5 zadań, znak post.:AC/BZP/250/2014
Numer ogłoszenia: 384304 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3202182,3203145, faks 71 3202143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przetargi.pwr.edu.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu elektronicznego i konferencyjnego do budynku H-14 Politechniki Wrocławskiej - 5 zadań, znak post.:AC/BZP/250/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego i konferencyjnego wg załącznika nr 5.1 - 5.5 do SIWZ do budynku H-14 Politechniki Wrocławskiej. Zamawiający określił przedmiotową dostawę w 5 zadaniach: - ZADANIE nr 1: 1.1.Prezenter konferencyjny -2 sztuki, 1.2.Monitor z ekranem dotykowym - 2 sztuki, 1.3.Tablet - 3 sztuki, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5.1 do SIWZ, a szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr nr 4 do SIWZ; - ZADANIE nr 2: 2.1.Flipchart ze składanymi ramionami - 4 sztuki, 2.2.Stojak na plakaty B1 z kieszenią na ulotki informacyjne - 10 sztuk, 2.3.Stojak do projektora i laptopa -1 sztuka, 2.4.Projektor - 1 sztuka, 2.5.Składany ekran projekcyjny na statywie -2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5.2 do SIWZ, a szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr nr 4 do SIWZ; - ZADANIE nr 3: Elektroniczna modułowa tablica informacyjna 2x2 - 4 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5.3 do SIWZ, a szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr nr 4 do SIWZ; - ZADANIE nr 4: 4.1.Monitor informacyjny/TV LED -2 sztuki, 4.2.Statyw do TV LED - 2 sztuki, 4.3.Niszczarka - 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5.4 do SIWZ, a szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr nr 4 do SIWZ; - ZADANIE nr 5: Urządzenie poligraficzne - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5.5 do SIWZ, a szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr nr 4 do SIWZ. Miejsce dostawy: Politechnika Wrocławska, Wybrzeże St. Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, budynek A-1. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia: - dla zadania nr 1,2,4 do 28 dni od daty podpisania umowy, - dla zadania nr 3 do 30 dni od daty podpisania umowy, - dla zadania nr 5 do 7 dni od daty podpisania umowy. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia odpowiednio znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1, 30.23.13.20-6, 30.21.32.00-7, 30.19.59.13-5, 30.19.35.00-3, 30.12.40.00-4, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 48.81.31.00-1, 32.32.46.00-6, 39.15.11.00-6, 30.19.14.00-8, 42.96.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowy warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowy warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowy warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowy warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Próbek, opisów lub fotografii produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego, tj.: Wykonawca przedkłada opis oferowanego przedmiotu zamówienia - odpowiednio wypełniony, wydrukowany i podpisany Załącznik nr 5.1 -5.5 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta musi się składać z: 1) dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdz. VI SIWZ; 2) Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 3) (jeżelidotyczy) Pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. XI pkt 1 ppkt 4 SIWZ); 4) (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. XI pkt 3 ppkt 4 SIWZ). 3. TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 1) Oferty są jawne od chwili ich otwarcia. 2) Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 uPzp, tj.: m. in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu druku Formularza Ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: tajemnica przedsiębiorstwa i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - gwarancja - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w przypadkach określonych poniżej: a) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w parametrach technicznych i technologicznych przedmiotu umowy - przy czym zmiany te nie mogą dotyczyć zwiększenia wynagrodzenia - w przypadku gdy wystąpi: - niedostępność na rynku urządzeń wskazanych w umowie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń, - pojawienie się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub późniejszych kosztów eksploatacji po stronie Zamawiającego, - konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. b) Zamawiający dopuszcza zmianę miejsca dostawy z przyczyn organizacyjnych występujących po jego stronie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.pwr.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5, pok. 409, 50-370 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5, pok. 409, Sekretariat, 50-370 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowy zadania: 1.1.Prezenter konferencyjny -2 sztuki, 1.2.Monitor z ekranem dotykowym - 2 sztuki, 1.3.Tablet - 3 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5.1 do SIWZ. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1, 30.23.13.20-6, 30.21.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowy zadania: 2.1.Flipchart ze składanymi ramionami - 4 sztuki, 2.2.Stojak na plakaty B1 z kieszenią na ulotki informacyjne- 10 sztuk, 2.3.Stojak do projektora i laptopa -1 sztuka, 2.4.Projektor - 1 sztuka, 2.5.Składany ekran projekcyjny na statywie -2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5.2 do SIWZ. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.59.13-5, 30.19.35.00-3, 30.12.40.00-4, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowy zadania: Elektroniczna modułowa tablica informacyjna 2x2 - 4 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5.3 do SIWZ. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.81.31.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowy zadania: 4.1.Monitor informacyjny/TV LED -2 sztuki, 4.2.Statyw do TV LED - 2 sztuki, 4.3.Niszczarka - 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5.4 do SIWZ. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.46.00-6, 39.15.11.00-6, 30.19.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowy zadania: Urządzenie poligraficzne - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5.5 do SIWZ. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. gwarancja - 5
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Przebudowa istniejącego miejsca gromadzenia odpadów komunalnych
- Wymiana instalacji elektrycznej WLZ ADM wraz z wykonaniem przycisku p.poż. w budynku wielorodzinnym
- BZP.2711.24.2024.MP "Usługa hotelowo-gastronomiczna na potrzeby konferencji X. Międzynarodowe Warsztaty Fizyki Powierzchni IWSP-2024".
- Wykonanie usługi przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej będącej na wyposażeniu Szpitala SPZOZ MSWIA we Wrocławiu
- Zakup 5 urządzeń drukujących wielofunkcyjnych A3 dla Oddziałów Straży Miejskiej Wrocławia
- Modernizacja nagłośnienia na Stadionie Tarczyński Arena we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego, RTV i AGD na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
- Usługi telefonii komórkowej, mobilnego Internetu, dostawę fabrycznie nowych aparatów telefonii komórkowej i urządzeń transmisji danych tj. modemów, tabletów wraz z kartami SIM
- ZAKUP OPROGRAMOWANIA DO ELEKTRONICZNEGO OBIEGU DOKUMENTÓW (EOD), W TYM PORTAL PRACOWNICZY I ELEKTRONICZNA AKCEPTACJA FAKTUR (EAF)
- Dostawa akcesoriów komputerowych na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- Dostawa drukarek, monitorów, klawiatur i podstawek pod laptopa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.