Jarocin: Świadczenie usług pralniczych dla Hotelu i Restauracji Jarota w Jarocinie
Numer ogłoszenia: 384140 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jarocin Sport Spółka z o.o. w Jarocinie , ul. Sportowa 6, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7473104, faks 062 7472974.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocinsport.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych dla Hotelu i Restauracji Jarota w Jarocinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Wykonawcę usług pralniczych dla Hotelu i Restauracji Jarota w Jarocinie, zwanych dalej usługami 2.Zakres świadczonych usług obejmuje: a)odbiór brudnych i dostarczenie czystych rzeczy zwanych dalej praniem, określonych w pkt. b) - d); b)pranie, krochmalenie (średnie), maglowanie oraz konfekcjonowanie (składanie i pakowanie asortymentowe w sposób zabezpieczający przed zagnieceniem i wtórnym zabrudzeniem) bielizny pościelowej; c)pranie, maglowanie oraz konfekcjonowanie (składanie i pakowanie w sposób zabezpieczający przed zagnieceniem i wtórnym zanieczyszczeniem) ręczników hotelowych; d)pranie, maglowanie oraz konfekcjonowanie (składanie i pakowanie w sposób zabezpieczający przed wtórnym zabrudzeniem) obrusów, nakładek oraz serwetek bawełnianych. 3.Prognozowane ilości prania w okresie realizacji zamówienia: a)pranie bielizny pościelowej - 18.000 kg b)pranie ręczników hotelowych - 10.900 kg c)pranie obrusów, nakładek, serwetek bawełnianych - 3.000 kg Podane ilości są wielkościami szacunkowymi. Faktyczne będą wynikać z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Mniejsze od szacunkowych nie mogą być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. 4.Miejsca odbioru brudnego i dostarczania czystego prania: a)Hotel Jarota, ul. Sportowa 6, 63-200 Jarocin 5.Dostawy prania realizowane będą sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego zgodnie ze składanymi zamówieniami zwanymi zamówieniami częściowymi. 6.Wykonawca najpóźniej w następnym dniu roboczym po podpisaniu umowy dostarczy worki na pranie (dwa worki na bieliznę brudną i dwa worki na bieliznę czystą) do miejsca określonego w ust. 4. 7.Wykonawca brudne pranie będzie odbierał z miejsca określonego w zgłoszeniu: a)w następnym dniu roboczym w godz. 8:00 - 10:00, zgłoszenie o potrzebie wykonania usługi zostanie przekazane telefonicznie do godziny 18:00 danego dnia. 8.Wykonawca czyste pranie dostarczy do miejsca jego odbioru nie później niż w ciągu 24 godzin licząc od dnia jego odebrania, w godz. 8:00 - 10:00. 9.Wykonawca gwarantuje, iż środki użyte do wykonania usług: a)są dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; b)nie spowodują uszkodzenia lub zniszczenia powierzonych mu rzeczy. 10.Zamawiający wskazuje przepis brania bielizny pościelowej bawełnianej: Maksymalna temperatura prania 95oC - proces normalny Dozwolone bielenie dowolnym środkiem utleniający Dopuszczalne suszenie w suszarce bębnowej - suszenie w niższej temperaturze Prasowanie w maksymalnej temperaturze dolnej płyty 200oC Nie czyścić chemicznie 11.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania audytu w siedzibie Wykonawcy bez uprzedniego uprzedzenia Wykonawcy. 12.Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą odbywały się wyłącznie w polskich złotych (PLN), z wyłączeniem walut obcych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.20.00 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych 98.31.50.00 - Usługi prasowania 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się doświadczeniem w świadczeniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 usług pralniczych polegających na praniu lub czyszczeniu rzeczy w ilości nie mniejszej niż 2.500 kg miesięcznie (w przypadku usług wykonywanych - ilość umowna) dla każdej z tych usług,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonania przedmiotu zamówienia poprzez posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 złotych. Niniejsze ubezpieczenie powinno obejmować okres realizacji zamówienia, a w razie, gdy ubezpieczenie obejmuje okres krótszy, Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie do zawarcia nowej umowy ubezpieczeniowej na czas co najmniej do końca trwania umowy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1) dopuszczalna jest zmiana sposobu świadczenia usług na lepszej jakości lub powodująca usprawnienie w ich realizacji przy zachowaniu wysokości wynagrodzenia wykonawcy 2) dopuszczalne są zmiany wynagrodzenia spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT: a) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów związanych z realizacją niniejszej Umowy dopuszcza się możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie zapłaconego podatku VAT; b) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów związanych z realizacją niniejszej Umowy dopuszcza się możliwość zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie zapłaconego podatku VAT; 3) dopuszczalna jest zmiana polegająca na zwiększeniu liczby miejsc odbioru prania na terenie miasta Jarocina - zmiana ta nie może powodować zmiany wynagrodzenia Wykonawcy; 4) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 5) dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 6) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego, 7) dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji umowy z przyczyn określonych w § 3 ust. 4 projektu umowy, 8) jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocinsport.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jarocin Sport Sp. z o.o. w Jarocinie
ul. Sportowa 6
63-200 Jarocin
Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Jarocin Sport Sp. z o.o. w Jarocinie ul. Sportowa 6 63-200 Jarocin Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Budowa placu zabaw w Prusach
- Modernizacja łazienek w Szkole Podstawowej nr 4 w Zespole Szkół 4 w Jarocinie
- Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni na obszarze parku Lasek Szubianki w roku 2024
- "Modernizacja boisk sportowych na terenie gminy Jarocin"
- Całodobowe zabezpieczenie terenu Parku Radolińskich wraz z amfiteatrem w Jarocinie
- Utrzymanie w ruchu aparatury, urządzeń i sprzętu medycznego zgodnie z dokumentacją techniczną i wymogami producenta oraz konserwacja i naprawa sieci instalacji gazów medycznych.
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- Świadczenie usług prania bielizny szpitalnej dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- "Świadczenie usług w zakresie kompleksowego prania bielizny szpitalnej oraz odzieży roboczej i ochronnej wraz z transportem na potrzeby ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o. o."
- "Świadczenie usług pralniczych bielizny dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o."
- Kompleksowe usługi pralnicze dla Jednostek Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
- 23/ZP2024- Świadczenie usług pralniczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.