eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komańcza › Dostawa artykułów i produktów mięsnych pochodzenia drobiowego, wieprzowego oraz wołowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-24

Komańcza: Dostawa artykułów i produktów mięsnych pochodzenia drobiowego, wieprzowego oraz wołowego
Numer ogłoszenia: 384018 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Łupkowie , Łupków 45, 38-543 Komańcza, woj. podkarpackie, tel. 013 467-70-49, faks 0-13 4677011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów i produktów mięsnych pochodzenia drobiowego, wieprzowego oraz wołowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionych artykułów i produktów mięsnych pochodzenia drobiowego, wieprzowego oraz wołowego, podzielonych na zadania: ZADANIE I - Mięso, wędliny, podroby 1. mięso wołowe gulaszowe, bez kości, chude, nieznacznie ścięgniste, świeże w ilości 1 600 kg, 2. mięso wieprzowe gulaszowe, bez kości, nieznacznie ścięgniste, nieznacznie tłuste, dopuszczalna zawartość tłuszczu do 30 %, w ilości 3 200 kg, 3. mięso mielone wieprzowe, dopuszczalna zawartość tłuszczu do 30 %, bez dodatków, w ilości 3 200 kg, 4. hamburger wieprzowy, w ilości 1 500 kg, 5. kiełbasa zwyczajna, w ilości 3 500 kg, 6. kiełbasa toruńska, w ilości 2 200 kg, 7. kiełbasa krakowska parzona, w ilości 1 700 kg, 8. kiełbasa lencz w osłonce foliowej, w ilości 3 400 kg, 9. kiełbasa mortadela w osłonce foliowej, w ilości 4 000 kg,10. szynka mielona, wieprzowa, prasowana, w osłonce foliowej, w ilości 1 200 kg, 11. podgardle wędzone, w ilości 200 kg, 12. kaszanka, w ilości 2 200 kg, 13. salceson w osłonce foliowej, w ilości 3 400 kg, 14. pieczeń rzymska, w ilości 3 000 kg, 15. kiszka wątrobiana, w ilości 1 700 kg, 16. mielonka prasowana w osłonce foliowej, w ilości 3 400 kg, 17. wątroba wieprzowa, świeża, w ilości 1 400 kg, 18. serca wieprzowe, świeże, w ilości 1 200 kg, 19. słonina b/s, w ilości 450 kg, 20. smalec wieprzowy, w ilości 450 kg. 21. sznycel wieprzowo-drobiowy, w ilości 500 kg. 22. kiełbasa kminkowa, w ilości 500 kg.ZADANIE II - Mięso, wędliny, podroby drobiowe 1. parówki drobiowe, w ilości   1 200 kg, 2. baleron drobiowy, w ilości  2 300 kg, 3. polędwica drobiowa, w osłonce foliowej, w ilości 800 kg, 4. mortadela drobiowa, w osłonce foliowej, w ilości 1 000 kg, 5. kiełbasa drobiowa zwyczajna, w ilości 2 400 kg, 6. szynka drobiowa gotowana, prasowana, w osłonce foliowej, w ilości 1 500 kg, 7. pasztet drobiowy pieczony, w ilości 1 200 kg, 8. pasztetowa drobiowa, w ilości 1 000 kg, 9. pieczeń drobiowa, w ilości 1 500 kg,10. mielonka z indyka, prasowana, w osłonce foliowej, w ilości 800 kg, 11. wątroba drobiowa, świeża, w ilości 1 000 kg, 12. żołądki drobiowe, świeże, w ilości 600 kg, 13. hamburger drobiowy, w ilości 1 500 kg. 14. filet prasowany z kurczaka, w ilości 500 kg. ZADANIE III - Konserwy mięsne 1. konserwa turystyczna - w opakowaniu jednostkowym 300g, z samootwieraczem w ilości 1 700 kg, 2. konserwa przysmak śniadaniowy - w opakowaniu jednostkowym 300g, z samootwieraczem w ilości 1 700 kg, 3. pasztet drobiowy - alumpak - w opakowaniu jednostkowym 100 - 130 g, w ilości 200 kg, 4. pasztet wieprzowy - alumpak - w opakowaniu jednostkowym 100 - 130 g, w ilości 200 kg.5. mielonka tyrolska - alumpak - opakowaniu jednostkowym 100 -130g, w ilości 200 kg. 1. Ilości artykułów określone w poszczególnych zadaniach są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego. 2.Miejsce realizacji zamówienia: magazyn Zakładu Karnego w Łupkowie, Łupków 45, 38-543 Komańcza oraz magazyn Oddziału Zewnętrznego w Moszczańcu, Moszczaniec 14, 38-543 Komańcza. 3. Transport artykułów i produktów mięsnych pochodzenia drobiowego, wieprzowego oraz wołowego odbywać się będzie na koszt i ryzyko wykonawcy.4.Dostawy będą częściowe i sukcesywne. Ilość i rodzaj zamawianych artykułów i produktów mięsnych pochodzenia drobiowego, wieprzowego oraz wołowego zamawiający określał będzie każdorazowo telefonicznie na 48 godzin przed realizacją dostawy.5. Zamawiający dokonywał będzie odbioru jakościowego i ilościowego dostarczanych artykułów i produktów mięsnych pochodzenia drobiowego, wieprzowego oraz wołowego w swojej siedzibie, w dniu dostawy każdej partii. 6. Dostawa artykułów i produktów mięsnych pochodzenia drobiowego, wieprzowego oraz wołowego do magazynów zamawiającego odbywać się będzie raz w tygodniu (oprócz konserw), w godz. 8.00 - 13.00, z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt. 7. Z uwagi na konstrukcję bram wjazdowych w Zakładzie Karnym w Łupkowie i Oddziale Zewnętrznym w Moszczańcu dostawy muszą być realizowane samochodem o wysokości do 3,40 m. 8. Termin przydatności do spożycia nie może być krótszy niż 7 dni dla wędlin, 3 dni dla mięs i podrobów, 90 dni dla konserw, liczony od dnia dostawy. 9. Na każde żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą, normami europejskimi itp. 10. Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane: - nazwę produktu,- dane dotyczące składników występujących w produkcie, - datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia,- dane identyfikujące producenta,- zawartość netto lub liczbę sztuk produktu w opakowaniu,- warunki przechowywania w przypadku, gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania,- oznaczenie partii produkcji,- klasę jakości handlowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00 - Mięso wołowe 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.11.00.00 - Mięso 15.89.51.00 - Hamburgery 15.13.11.30 - Wędliny 15.13.14.10 - Szynka 15.11.40.00 - Podroby 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe 15.11.23.00 - Wątróbki drobiowe 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca może w trakcie realizacji dostaw dokonać zmiany cen umownych o wskaźnik wzrostu lub obniżki cen towarów i usług konsumpcyjnych (kwartał bieżący do kwartału poprzedzającego), obwieszczony przez prezesa Głównego Urzędu Statystycznego i publikowany w Monitorze Polskim. Zmiana ceny może nastąpić w przypadku co najmniej 0,5 % - wej zmiany wskaźnika, nie częściej niż raz na kwartał i nie wcześniej niż po okresie 3 miesięcy od daty podpisania umowy. 2. O możliwości zmiany cen i terminie przystąpienia do jej negocjacji Wykonawca powinien zawiadomić Zamawiającego na piśmie. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny artykułów i produktów mięsnych pochodzenia drobiowego, wieprzowego oraz wołowego w trakcie obowiązywania umowy na podstawie zmiany stawki podatku VAT. 4. Nowe ceny będą obowiązywać po upływie 14 dni od dnia podpisania przez strony aneksu uwzględniającego zmianę cen.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Łupkowie, Łupków 45, 38-543 Komańcza.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2014 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Zakładu Karnego w Łupkowie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.