eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borzechów › Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Borzechów oraz odbiór i transport odpadów komunalnych z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-22

Borzechów: Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Borzechów oraz odbiór i transport odpadów komunalnych z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK).
Numer ogłoszenia: 383904 - 2014; data zamieszczenia: 22.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Borzechów , 24-224 Borzechów, woj. lubelskie, tel. 81 5111702, faks 81 5111024.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.borzechow.eurzad.eu/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://borzechow.bip.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Borzechów oraz odbiór i transport odpadów komunalnych z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Borzechów oraz odbiór i transport odpadów komunalnych z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK). 2. Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia określono w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Zadanie nr 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór komunalnych z terenu gminy Borzechów w czasie obowiązywania umowy od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz właścicieli nieruchomości niezamieszkałych. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odebrać następujące rodzaje odpadów komunalnych: 1) Zmieszane odpady komunalne (szacunkowa ilość: 300 Mg/rok, czyli ok. 25 Mg/miesiąc). 2) Odpady zebrane selektywnie tj. papier i tektura (w tym opakowania, gazety, czasopisma itd.), metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe oraz szkło i odpady opakowaniowe ze szkła (szacunkowa ilość 84 Mg/rok, czyli ok. 7 Mg/miesiąc) zbierane w 1 worek przezroczysty z nadrukiem wskazującym na rodzaj składowanego odpadu, tzw. frakcja sucha. 3. Odbioru odpadów wymienionych w ust. 2 należy dokonywać różnymi samochodami dla poszczególnych frakcji odpadu tj. zmieszane odpady komunalne, selektywnie zebrane odpady komunalne. 4. Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, położonych na terenie gminy Borzechów. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudno dostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych trudno dostępnych. 5. Właściciel nieruchomości zgodnie z Regulaminem Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Borzechów ma obowiązek ustawić pojemniki i worki z odpadami w granicy nieruchomości lub bezpośrednio przy ogrodzeniu z posesją w sposób umożliwiający dojazd pojazdu do transportu odpadów oraz nie zastawiając ciągów pieszych i jezdnych. 6. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne (zmieszane oraz selektywnie zbierane) z częstotliwością raz w miesiącu. 7. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie odbierania odpadów komunalnych terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 19.00. 8. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości powinien odbywać się z zachowaniem dotychczasowych częstotliwości odbiorów z poszczególnych miejscowości: a) Łączki-Pawłówek, Grabówka, Majdan Borzechowski, Borzechów Kolonia, Borzechów, Majdan Skrzyniecki, Kępa Borzechowska w każdy pierwszy roboczy dzień miesiąca b) Kłodnica Górna, Osina, Dobrowola, Ryczydół, Białawoda, Dąbrowa, Kłodnica Dolna w każdy drugi roboczy dzień miesiąca c) Łopiennik, Łopiennik Kolonia, Majdan Radliński, Zakącie, Ludwinów, Kaźmierów, Kępa, Kępa Kolonia w każdy trzeci roboczy dzień miesiąca 9. Wykonawca jest zobowiązany przygotować (przed podpisaniem umowy) roczny harmonogram odbioru odpadów komunalnych, zgodnie z częstotliwością ich odbioru wymienioną w ust. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do każdego właściciela nieruchomości harmonogram odbioru odpadów komunalnych oraz informację o zasadach segregacji odpadów komunalnych stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ. Harmonogram może ulec zmianie, jednak każda zmiana harmonogramu wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. 10. Wykonawca zobowiązany jest do opróżniania koszy ulicznych znajdujących się w obrębie przystanków autobusowych na terenie gminy (29 przystanków) i przy wiatach znajdujących się przy szlakach rowerowych w Majdanie Skrzynieckim i Kępie Borzechowskiej w terminach ustalonych dla odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości poszczególnych miejscowości. 11. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 120l, 140l, 240l, 1100l, 7000l i innych występujących na terenie gminy, oraz workach 120l z folii LDPE przeznaczonych do gromadzenia tzw. frakcji suchej. 12. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów zbieranych w sposób selektywny gromadzonych w pojemnikach typu Dzwon ustawionych przy Szkole Podstawowej w Kłodnicy Dolnej i Gimnazjum w Borzechowie Kolonii po uprzedniej informacji telefonicznej lub drogą elektroniczną o napełnieniu się pojemników. 13. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w dniu odbioru odpadów właścicieli nieruchomości w worki 120l z folii LDPE przeznaczone do gromadzenia frakcji suchej w ilości: 1) dla jednoosobowego gospodarstwa domowego - 2 worki; 2) dla wieloosobowego gospodarstwa domowego (2 do 6 osób) - 3 worki; 3) dla wieloosobowego gospodarstwa domowego (7 i więcej osób) - 4 worki. Wykonawca przed pierwszym odbiorem odpadów komunalnych wyposaży właścicieli nieruchomości w worki w wyżej wymienionych ilościach. 14. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu, kart przekazania odpadów potwierdzonych przez instalację wskazaną przez Zamawiającego. Przekazanie odbywać się będzie raz na miesiąc, do 7 dnia następującego po miesiącu odebrania odpadów. 15. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania sprawozdania kwartalnego, o którym mowa w art. 9n ust. 1-3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w terminie do ostatniego dnia miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. Sprawozdanie zawiera: 1) informacje o masie poszczególnych odebranych odpadów komunalnych; 2) informacje o masie odpadów komunalnych ulęgających biodegradacji: a) przekazanych do składowania na składowisku odpadów, b) nieprzekazanych do składowania na składowisku i sposobie ich zagospodarowania; 3) liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne; 4) wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady niezgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Borzechów. Do takiego wykazu należy dołączyć dokumentację fotograficzną na przenośnym nośniku danych) lub dokumentację filmową każdego stwierdzonego przypadku zbierania odpadów komunalnych w sposób niezgodny z regulaminem. 16. W celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu, o którym mowa w ustępie 15 Wójt Gminy Borzechów może zobowiązać Wykonawcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości do okazania dokumentów sporządzonych na potrzeby ewidencji odpadów. 17. Wszystkie odpady komunalne zebrane z terenu gminy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do instalacji wskazanej przez Zamawiającego oraz przedstawiać Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowody potwierdzające wykonanie tych czynności, tj. Karty Przekazania Odpadów. 18. Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórego rodzaju frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 roku w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676 z późn. zm.). 19. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 20. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości regularnie (permanentnie) pozostawia odpady obok kontenera lub nie wywiązuje się z obowiązku segregacji odpadów, tzn. gromadzi odpadu niezgodnie ze złożoną deklaracją, Wykonawca odbiera odpady komunalne jako zmieszane. W takim przypadku Wykonawca umieszcza na pokrywie pojemnika znacznik informujący właściciela nieruchomości o obciążeniu za odbiór odpadów zmieszanych. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o powyższej sytuacji na piśmie w trybie ust. 15 wyszczególniając nieruchomość. 21. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego (nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych od zaistnienia zdarzenia) powiadomienia gminy o niedopełnieniu przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Wykonawca na tę okoliczność sporządza protokół z zaistnienia zdarzenia, który powinien zawierać: 1) adres nieruchomości, na której odpady nie są zbierane w sposób selektywny; 2) dzień, w którym doszło do ustalenia; 3) krótki opis obrazujący podstawę udzielenia ostrzeżenia właścicielowi nieruchomości; 4) dane pracownika Wykonawcy sporządzającego protokół; 5) dokumentację filmową lub zdjęcie w postaci cyfrowej dowodzące, że odpady nie są zbierane w sposób selektywny. Dokumentacja filmowa lub zdjęcia muszą być wykonane w taki sposób, aby nie budząc wątpliwości pozwalały na przypisanie pojemników do konkretnej nieruchomości. 22. W celu kontroli wywiązywania się właścicieli nieruchomości z obowiązku segregacji odpadów Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz właścicieli z informacją o sposobie gromadzenia odpadów komunalnych. Wynagrodzenie za wykonanie zadania nr 1 będzie stanowić iloczyn odebranych i przetransportowanych odpadów mierzonych w Mg i ceny za odbiór i transport odpadów komunalnych. Wykonawca zobowiązany będzie w ofercie podać cenę za 1 Mg odebranych i przetransportowanych odpadów komunalnych w okresie od 01.01.2015 do 31.12.2017. Zadanie nr 2: 1. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do odbioru z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, który mieści się w Borzechowie, następujących rodzajów odpadów: 1) odpady komunalne ulegające biodegradacji - 5 Mg 2) odpady zielone - 5 Mg 3) przeterminowane leki - 0,1 Mg 4) chemikalia - 0,8 Mg 5) zużyte baterie i akumulatory - 0,8 Mg 6) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 10 Mg 7) meble i inne odpady wielkogabarytowe - 15 Mg 8) odpady budowlane i rozbiórkowe - 25 Mg 9) zużyte opony - 10 Mg 10) popiół - 5 Mg 11) szkło - 20 Mg 12) makulatura - 15 Mg oraz dostarczenia ww odpadów do instalacji wskazanej przez Zamawiającego. Wyżej Zamawiający podał szacunkową ilość odpadów danej frakcji, którą Wykonawca odbierze z PSZOK-u i dostarczy do wskazanej instalacji w czasie trwania umowy. 2. Podane w SIWZ i formularzu ofertowym zestawienie ilości poszczególnych rodzajów odpadów mają charakter szacunkowy i służą do porównania złożonych ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości wskazanych w zestawieniu, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tego tytułu. 3. Częstotliwość odbioru odpadów z PSZOK będzie uzależniona od napełnienia pojemników lub kontenerów. Zamawiający poinformuje telefonicznie lub drogą elektroniczną o konieczności odebrania odpadów z konkretnych pojemników. Czas dokonania odbioru odpadów przez Wykonawcę wynosi maksymalnie 2 dni robocze od dokonania zgłoszenia. 4. Wynagrodzenie za zadanie nr 2 będzie stanowić iloczyn ilości wytwarzanych odpadów mierzony w Mg oraz ceny odbioru i transportu poszczególnej frakcji podanej w formularzu ofertowym. 5. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych oświadczeń zawierających informacje o ilości odpadów komunalnych odebranych z PSZOK: a) ilości odpadów ulegających biodegradacji [Mg] b) ilości odebranych odpadów zielonych [Mg] c) ilości odebranych przeterminowanych leków [Mg] d) ilości odebranych chemikaliów [Mg] e) ilości zużytych baterii i akumulatorów [Mg] f) ilości odebranego zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego [Mg] g) ilości odebranych mebli i innych odpadów wielkogabarytowych [Mg] h) ilości odebranych odpadów budowlanych i rozbiórkowych [Mg] i) ilości odebranych zużytych opon [Mg] j) ilości odebranego popiołu [Mg] k) ilości odebranego szkła [Mg] l) ilości odebranej makulatury [Mg]. 6. Oświadczenia, o których mowa wraz z kartami przekazania odpadów (jeśli dotyczą) muszą być przekazane do siedziby Zamawiającego, do 7 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczą, w formie papierowej oraz elektronicznej, uzgodnionej z Zamawiającym i podpisane przez Wykonawcę. 7. Oświadczenia będą podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę. 8. Przekazanie powyższych oświadczeń nie zwalnia Wykonawcy ze złożenia sprawozdania, o którym mowa w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść do dnia 03.12.2014 r. do godz. 9:00 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr: 47 8687 0009 2002 2500 0127 0025. 5. Wadium wnoszone w innych formach należy załączyć do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 7. Wadium wniesione przelewem musi wpłynąć na rachunek przed upływem terminu do składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda wykonania lub wykonywania należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie usług odbioru, transportu i przekazania do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych wykonywanych lub wykonywanych należycie w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o masie łącznej minimum 350 Mg rocznie zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Zamawiający żąda dysponowania co najmniej: -2 samochodami specjalistycznymi - bezpylnymi o minimalnej kubaturze 10 m3 każdy, -2 samochodami specjalistycznymi - bezpylnymi o minimalnej kubaturze 2,5 m3, -2 samochodami skrzyniowymi o ładowności minimalnej 3,5 Mg. Pojazdy powinny być wyposażone w GPS umożliwiający odczytanie trasy pojazdu oraz spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego sytuacji finansowej i ekonomicznej, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas realizacji reklamacji - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://borzechow.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://borzechow.bip.lublin.pl/index.php?id=81.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Borzechów, 24 - 224 Borzechów pokój nr 8 (sekretariat, I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.