eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA NISZCZAREK, TELEFAKSÓW ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-25

Warszawa: DOSTAWA NISZCZAREK, TELEFAKSÓW ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
Numer ogłoszenia: 383892 - 2010; data zamieszczenia: 25.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3090 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6815337, faks 022 6815093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.9rbm.rembertow.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA BUDŻETOWA-PODSEKTOR RZĄDOWY - JEDNOSTKA WOJSKOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA NISZCZAREK, TELEFAKSÓW ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: niszczarek, telefaksów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w ilościach: zadanie nr 1: 1. Niszczarka biurowa A 4; do kruszenia CD, cięcia dyskietek, oraz papieru na cząstki, III klasa tajności - z automat. smarow. noży szt 28 zadanie nr 2: 1. Telefaks laserowy szt. 40 zadanie nr 3: 1. A02E-R721-11 - Fusing Unit zespół utrwalania KONICA-MINOLTA Bizhub C-253 A02ER72111 wyd:400K szt. 4 2. Imaging Unit IU-211 Black KONICA-MINOLTA bizhub C-253 wyd:70K A0DE02F szt. 5 3. Imaging Unit IU-211 Magenta KONICA-MINOLTA bizhub C-253 wyd:55K A0DE0CF szt. 5 4. Imaging Unit IU-211 Yellow KONICA-MINOLTA bizhub C-253 wyd:55K A0DE0CF szt. 5 5. Imaging Unit IU-211 Cyan KONICA-MINOLTA bizhub C-253 wyd:55K A0DE0CF szt. 5 6.HP CB 400A Black szt. 4 7. HP CB 401A Cyan szt. 2 8.HP CB 402A Yellow szt. 2 9.HP CB 403A Magenta szt. 2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8, 30.12.14.10-0, 30.12.41.00-5, 30.19.21.13-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 1 (jedną) dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy oświadczenie iż te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: na zadanie 1 - 90 000,00 zł; na zadanie 2 - 40 000,00 zł; na zadanie 3 - 60 000,00 zł;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż łącznie 190 000,00 PLN w tym: na zadanie 1 - 90 000,00 zł; na zadanie 2 - 40 000,00 zł; na zadanie 3 - 60 000,00 zł;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.szczegółowe oświadczenie o: należytym wykonaniu minimum 1 (jednej) dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością (wskazaną przez Zamawiającego w Rozdziale V ppkt. 1.1 SIWZ) dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia; posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż wskazanej przez Zamawiającego w Rozdziale V ppkt 1.2 SIWZ. Wzór szczegółowego oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.7. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1.2 terminu zawarcia umowy; 1.2. zmiany miejsca świadczenia; 1.3. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego, 2. Zamawiający zastrzega prawo do cesji zawartych umów na następcę prawnego JW. 3090, w przypadku jeżeli wymóg taki nastąpi. 3. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie aneksu do umowy. 4. Zamawiający nie przewiduje zmiany treści umowy, a zwłaszcza w kwestii ceny będącej skutkiem ustawowych zmian wysokości stawek podatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.9rbm.rembertow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać - siedzibie Zamawiającego budynek nr 1, pok. nr 2 - pocztą na pisemny wniosek Wykonawcy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2010 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie (kancelarii ogólnej) Zamawiającego - budynek nr 3, pokój nr 8, lub przesłać na adres Zamawiającego: Jednostka Wojskowa 3090, 04-470 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa niszczarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Niszczarka biurowa A 4; do kruszenia CD, cięcia dyskietek, oraz papieru na cząstki, III klasa tajności - z automat. smarow. noży szt 28.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa telefaksu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Telefaks laserowy szt. 40.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów ekspolatacyjnych do urządzeń drukujących.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A02E-R721-11 - Fusing Unit zespół utrwalania KONICA-MINOLTA Bizhub C-253 A02ER72111 wyd:400K szt. 4 Imaging Unit IU-211 Black KONICA-MINOLTA bizhub C-253 wyd:70K A0DE02F szt. 5 Imaging Unit IU-211 Magenta KONICA-MINOLTA bizhub C-253 wyd:55K A0DE0CF szt. 5 Imaging Unit IU-211 Yellow KONICA-MINOLTA bizhub C-253 wyd:55K A0DE0CF szt. 5 Imaging Unit IU-211 Cyan KONICA-MINOLTA bizhub C-253 wyd:55K A0DE0CF szt. 5 HP CB 400A Black szt. 4 HP CB 401A Cyan szt. 2 HP CB 402A Yellow szt. 2 HP CB 403A Magenta szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.