eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz artykułów biurowych w ramach realizacji zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych i gimnazjach na terenie Gminy Krasnystaw w ramach projektu Mam możliwości - chcę mieć szansę współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, PriorytetIX Działanie9.1 Poddziałanie9.1.2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-20

Krasnystaw: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz artykułów biurowych w ramach realizacji zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych i gimnazjach na terenie Gminy Krasnystaw w ramach projektu Mam możliwości - chcę mieć szansę współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet: IX Działanie: 9.1 Poddziałanie: 9.1.2
Numer ogłoszenia: 383508 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnystaw , ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5763753, faks 082 5763046.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz artykułów biurowych w ramach realizacji zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych i gimnazjach na terenie Gminy Krasnystaw w ramach projektu Mam możliwości - chcę mieć szansę współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet: IX Działanie: 9.1 Poddziałanie: 9.1.2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i naukowych , sprzętu multimedialnego oraz artykułów biurowych do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci: a) Zadanie 1 - Dodatkowe zajęcia z przyrody dla 25 uczniów z 5 Szkół Podstawowych (w Siennicy Nadolnej, Jaślikowie, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) b) Zadanie 2 - Dodatkowe zajęcia z j. polskiego z elementami sztuki dla 27 uczniów z 5 Szkół Podstawowych ( w Siennicy Nadolnej, Jaślikowie, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) c) Zadanie 3 - Dodatkowe zajęcia z matematyki z elementami informatyki dla 159 uczniów z 5 Szkół Podstawowych ( w Siennicy Nadolnej, Jaślikowie, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) d) Zadanie 4 - Dodatkowe zajęcia z j. angielskiego dla 92 uczniów z 5 Szkół Podstawowych ( w Siennicy Nadolnej, Jaślikowie, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) e) Zadanie 5 -Dodatkowe zajęcia z języków obcych dla 127 uczniów z 5 Gimnazjum ( w Siennicy Nadolnej, Zakręciu, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) f) Zadanie 6 - Dodatkowe zajęcia z chemii dla 18 uczniów z 5 Gimnazjum ( w Siennicy Nadolnej, Zakręciu, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) g) Zadanie 7 - Dodatkowe zajęcia z matematyki dla 127 uczniów z 5 Gimnazjum (w Siennicy Nadolnej, Zakręciu, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) h) Zadanie 8 - Zajęcia pozalekcyjne z edukacji filmowo - medialnej dla 19 uczniów z 5 Gimnazjum ( w Siennicy Nadolnej, Zakręciu, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne i naukowe według załącznika nr 5 do SIWZ. Wykonawca udziela na dostarczony przedmiot umowy gwarancji jakości na okres 24 miesięcy i rękojmi na okres 12 miesięcy, liczony od dnia końcowego odbioru dostawy bez zastrzeżeń. EWENTUALNE ZNAKI TOWAROWE I NAZWY PRODUKTÓW SŁUŻĄ JEDYNIE OKREŚLENIU PARAMETRÓW PRODUKTU. W KAŻDYM TAKIM PRZYPADKU DOPUSZCZA SIĘ MOŻLIWOŚĆ ZAOFEROWANIA PRODUKTÓW RÓWNOWAŻNYCH. ZA PRODUKT RÓWNOWAŻNY UWAŻA SIĘ PRODUKT O PARAMETRACH NIE NIŻSZYCH NIŻ WSKAZANE W SIWZ. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ZAOFEROWANIE PRZEZ WYKONAWCÓW INNYCH PUBLIKACJI I WYDAWNICTW, NIŻ WSKAZANO TO W SIWZ, PRZY CZYM ZASTRZEGA SIĘ, IŻ ICH TREŚĆ MERYTORYCZNA MUSI ODPOWIADAĆ TREŚCI WSKAZANYCH WYDAWNICTW I PUBLIKACJI..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.23.60.00-2, 30.19.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się wprowadzenie zmian w zawartej umowie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących sytuacjach: Termin realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu ,jeżeli nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług - VAT, dopuszcza się zmianę ceny wprowadzoną w formie aneksu do umowy po uprzednim przedstawieniu przez Wykonawcę dokumentów uzasadniających konieczność zmiany tej ceny. Warunki dokonywania zmian: inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego,uzasadnienie zmiany prawidłowa realizacja przedmiotu umowy,dokonanie zmiany za zgodą zamawiającego,forma pisemna w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugkrasnystaw.bip.e-zeto.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krasnystaw ul.M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, pokój 210- Biuro Projektu pn. Mam możliwości- chcę mieć szansę.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krasnystaw ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, Sekretariat- pokój 105..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Mam możliwości- chcę mieć szansę- współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach POKL 2007-2013 Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i naukowych do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci: a) Zadanie 1 - Dodatkowe zajęcia z przyrody dla 25 uczniów z 5 Szkół Podstawowych (w Siennicy Nadolnej, Jaślikowie, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) b) Zadanie 2 - Dodatkowe zajęcia z j. polskiego z elementami sztuki dla 27 uczniów z 5 Szkół Podstawowych ( w Siennicy Nadolnej, Jaślikowie, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) c) Zadanie 3 - Dodatkowe zajęcia z matematyki z elementami informatyki dla 159 uczniów z 5 Szkół Podstawowych ( w Siennicy Nadolnej, Jaślikowie, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) d) Zadanie 4 - Dodatkowe zajęcia z j. angielskiego dla 92 uczniów z 5 Szkół Podstawowych ( w Siennicy Nadolnej, Jaślikowie, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) e) Zadanie 5 -Dodatkowe zajęcia z języków obcych dla 127 uczniów z 5 Gimnazjum ( w Siennicy Nadolnej, Zakręciu, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) f) Zadanie 6 - Dodatkowe zajęcia z chemii dla 18 uczniów z 5 Gimnazjum ( w Siennicy Nadolnej, Zakręciu, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) g) Zadanie 7 - Dodatkowe zajęcia z matematyki dla 127 uczniów z 5 Gimnazjum (w Siennicy Nadolnej, Zakręciu, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) h) Zadanie 8 - Zajęcia pozalekcyjne z edukacji filmowo - medialnej dla 19 uczniów z 5 Gimnazjum ( w Siennicy Nadolnej, Zakręciu, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne i naukowe według załącznika nr 5 do SIWZ. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tablice interaktywne z rzutnikiem i oprogramowaniem,Mikrofony bezprzewodowe, Radioodtwarzacze, Aparaty cyfrowe, Skanery fotograficzne, Drukarki, Głośniki do tablic interaktywnych, Dyski zewnętrzne,Dyktafony, Głośniki komputerowe, Słuchawki komputerowe,Kamerki internetowe, Reflektory teatralne,Pendrive. Wymagane minimalne parametry sprzętu multimedialnego opisane są w załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt według załącznika nr 5 do SIWZ. Wykonawca udziela na dostarczony przedmiot umowy określony w załączniku nr 1 gwarancji jakości na okres 24 miesięcy i rękojmi na okres 12 miesięcy, liczony od dnia końcowego odbioru dostawy bez zastrzeżeń..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą artykułów biurowych: Długopisy,Flamastry,Zakreślacze,Kredki ołówkowe,Notatniki,Bloki rysunkowe,Okładki do bindownicy,Ołówki,Karteczki samoprzylepne,Magnesy,Aktówki z materiału,Papier xero,Toner do xero,Folia do laminowania,Papier fotograficzny Ilości oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć artykuły biurowe według załącznika nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.