Krasnystaw: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz artykułów biurowych w ramach realizacji zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych i gimnazjach na terenie Gminy Krasnystaw w ramach projektu Mam możliwości - chcę mieć szansę współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet: IX Działanie: 9.1 Poddziałanie: 9.1.2
Numer ogłoszenia: 383508 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnystaw , ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5763753, faks 082 5763046.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz artykułów biurowych w ramach realizacji zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych i gimnazjach na terenie Gminy Krasnystaw w ramach projektu Mam możliwości - chcę mieć szansę współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet: IX Działanie: 9.1 Poddziałanie: 9.1.2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i naukowych , sprzętu multimedialnego oraz artykułów biurowych do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci: a) Zadanie 1 - Dodatkowe zajęcia z przyrody dla 25 uczniów z 5 Szkół Podstawowych (w Siennicy Nadolnej, Jaślikowie, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) b) Zadanie 2 - Dodatkowe zajęcia z j. polskiego z elementami sztuki dla 27 uczniów z 5 Szkół Podstawowych ( w Siennicy Nadolnej, Jaślikowie, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) c) Zadanie 3 - Dodatkowe zajęcia z matematyki z elementami informatyki dla 159 uczniów z 5 Szkół Podstawowych ( w Siennicy Nadolnej, Jaślikowie, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) d) Zadanie 4 - Dodatkowe zajęcia z j. angielskiego dla 92 uczniów z 5 Szkół Podstawowych ( w Siennicy Nadolnej, Jaślikowie, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) e) Zadanie 5 -Dodatkowe zajęcia z języków obcych dla 127 uczniów z 5 Gimnazjum ( w Siennicy Nadolnej, Zakręciu, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) f) Zadanie 6 - Dodatkowe zajęcia z chemii dla 18 uczniów z 5 Gimnazjum ( w Siennicy Nadolnej, Zakręciu, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) g) Zadanie 7 - Dodatkowe zajęcia z matematyki dla 127 uczniów z 5 Gimnazjum (w Siennicy Nadolnej, Zakręciu, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) h) Zadanie 8 - Zajęcia pozalekcyjne z edukacji filmowo - medialnej dla 19 uczniów z 5 Gimnazjum ( w Siennicy Nadolnej, Zakręciu, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne i naukowe według załącznika nr 5 do SIWZ. Wykonawca udziela na dostarczony przedmiot umowy gwarancji jakości na okres 24 miesięcy i rękojmi na okres 12 miesięcy, liczony od dnia końcowego odbioru dostawy bez zastrzeżeń. EWENTUALNE ZNAKI TOWAROWE I NAZWY PRODUKTÓW SŁUŻĄ JEDYNIE OKREŚLENIU PARAMETRÓW PRODUKTU. W KAŻDYM TAKIM PRZYPADKU DOPUSZCZA SIĘ MOŻLIWOŚĆ ZAOFEROWANIA PRODUKTÓW RÓWNOWAŻNYCH. ZA PRODUKT RÓWNOWAŻNY UWAŻA SIĘ PRODUKT O PARAMETRACH NIE NIŻSZYCH NIŻ WSKAZANE W SIWZ. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ZAOFEROWANIE PRZEZ WYKONAWCÓW INNYCH PUBLIKACJI I WYDAWNICTW, NIŻ WSKAZANO TO W SIWZ, PRZY CZYM ZASTRZEGA SIĘ, IŻ ICH TREŚĆ MERYTORYCZNA MUSI ODPOWIADAĆ TREŚCI WSKAZANYCH WYDAWNICTW I PUBLIKACJI..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.23.60.00-2, 30.19.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się wprowadzenie zmian w zawartej umowie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących sytuacjach: Termin realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu ,jeżeli nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług - VAT, dopuszcza się zmianę ceny wprowadzoną w formie aneksu do umowy po uprzednim przedstawieniu przez Wykonawcę dokumentów uzasadniających konieczność zmiany tej ceny. Warunki dokonywania zmian: inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego,uzasadnienie zmiany prawidłowa realizacja przedmiotu umowy,dokonanie zmiany za zgodą zamawiającego,forma pisemna w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugkrasnystaw.bip.e-zeto.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krasnystaw ul.M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, pokój 210- Biuro Projektu pn. Mam możliwości- chcę mieć szansę.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krasnystaw ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, Sekretariat- pokój 105..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Mam możliwości- chcę mieć szansę- współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach POKL 2007-2013 Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i naukowych do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci: a) Zadanie 1 - Dodatkowe zajęcia z przyrody dla 25 uczniów z 5 Szkół Podstawowych (w Siennicy Nadolnej, Jaślikowie, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) b) Zadanie 2 - Dodatkowe zajęcia z j. polskiego z elementami sztuki dla 27 uczniów z 5 Szkół Podstawowych ( w Siennicy Nadolnej, Jaślikowie, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) c) Zadanie 3 - Dodatkowe zajęcia z matematyki z elementami informatyki dla 159 uczniów z 5 Szkół Podstawowych ( w Siennicy Nadolnej, Jaślikowie, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) d) Zadanie 4 - Dodatkowe zajęcia z j. angielskiego dla 92 uczniów z 5 Szkół Podstawowych ( w Siennicy Nadolnej, Jaślikowie, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) e) Zadanie 5 -Dodatkowe zajęcia z języków obcych dla 127 uczniów z 5 Gimnazjum ( w Siennicy Nadolnej, Zakręciu, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) f) Zadanie 6 - Dodatkowe zajęcia z chemii dla 18 uczniów z 5 Gimnazjum ( w Siennicy Nadolnej, Zakręciu, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) g) Zadanie 7 - Dodatkowe zajęcia z matematyki dla 127 uczniów z 5 Gimnazjum (w Siennicy Nadolnej, Zakręciu, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) h) Zadanie 8 - Zajęcia pozalekcyjne z edukacji filmowo - medialnej dla 19 uczniów z 5 Gimnazjum ( w Siennicy Nadolnej, Zakręciu, Nr 3 w Krasnymstawie, Małochwieju Dużym i w Krupem) Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne i naukowe według załącznika nr 5 do SIWZ. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tablice interaktywne z rzutnikiem i oprogramowaniem,Mikrofony bezprzewodowe, Radioodtwarzacze, Aparaty cyfrowe, Skanery fotograficzne, Drukarki, Głośniki do tablic interaktywnych, Dyski zewnętrzne,Dyktafony, Głośniki komputerowe, Słuchawki komputerowe,Kamerki internetowe, Reflektory teatralne,Pendrive. Wymagane minimalne parametry sprzętu multimedialnego opisane są w załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt według załącznika nr 5 do SIWZ. Wykonawca udziela na dostarczony przedmiot umowy określony w załączniku nr 1 gwarancji jakości na okres 24 miesięcy i rękojmi na okres 12 miesięcy, liczony od dnia końcowego odbioru dostawy bez zastrzeżeń..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą artykułów biurowych: Długopisy,Flamastry,Zakreślacze,Kredki ołówkowe,Notatniki,Bloki rysunkowe,Okładki do bindownicy,Ołówki,Karteczki samoprzylepne,Magnesy,Aktówki z materiału,Papier xero,Toner do xero,Folia do laminowania,Papier fotograficzny Ilości oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć artykuły biurowe według załącznika nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Modernizacja, przebudowa, doposażenie SOR oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ w Krasnymstawie"
- "Wywóz nieczystości stałych i płynnych"(6.2024)
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa trenażerów i fantomów
- 34.2024 Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
- "Dostawa artykułów biurowych, okładek do archiwizacji, kalendarzy i wyposażenia biurowego dla 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego i jednostek będących na zaopatrzeniu w podziale na 4 zadania".
- Dostawa artykułów wyposażenia gospodarczo-higienicznego i biurowego na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk.
- Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.