eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › USŁUGI WYKONYWANIA BADAŃ LEKARSKICH W ZAKRESIE MEDYCYNY PRACY DLA ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW JEDNOSTEK WOJSKOWYCH W MIEJSCOWOŚCIACH GRUDZIĄDZ, CHEŁMNO, BRODNICA- SPRAWA NR 125/2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-21

Grudziądz: USŁUGI WYKONYWANIA BADAŃ LEKARSKICH W ZAKRESIE MEDYCYNY PRACY DLA ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW JEDNOSTEK WOJSKOWYCH W MIEJSCOWOŚCIACH GRUDZIĄDZ, CHEŁMNO, BRODNICA- SPRAWA NR 125/2014
Numer ogłoszenia: 383430 - 2014; data zamieszczenia: 21.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI WYKONYWANIA BADAŃ LEKARSKICH W ZAKRESIE MEDYCYNY PRACY DLA ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW JEDNOSTEK WOJSKOWYCH W MIEJSCOWOŚCIACH GRUDZIĄDZ, CHEŁMNO, BRODNICA- SPRAWA NR 125/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi badań lekarskich oraz konsultacji specjalistycznych w zakresie medycyny pracy, dla żołnierzy i pracowników jednostek wojskowych w miejscowościach: Grudziądz, Chełmno, Brodnica zgodnie z wymaganiami, szczegółowym wykazem usług oraz warunkami świadczenia przedmiotu zamówienia. 1)Zadanie nr 1: Wykonywanie usługi badań lekarskich oraz konsultacji specjalistycznych w zakresie medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników instytucji: Jednostka Wojskowa 4503, ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz; Jednostka Wojskowa 1109, ul. Hallera 60, 86-300 Grudziądz; Centrum Szkolenia Logistyki, ul. Bema 2, 86-300 Grudziądz, Grupa, Węzeł Łączności, ul. Bema 1, 86-300 Grudziądz; Wojskowa Komenda Uzupełnień (WKU), ul. Legionów 48, 86-300 Grudziądz; Skład 1 Regionalnej Bazy Logistycznej ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz; Skład 1 Regionalnej Bazy Logistycznej Gardeja, 86-318 Rogóźno; Rejonowe Warsztaty Techniczne ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz; Skład nr 2 i 3 Jednostki Wojskowej 1523 ul. Legionów 54 , 86-300 Grudziądz; Żandarmeria Wojskowa w Bydgoszczy Oddział w Grudziądzu, ul. Bema 11, 86-300 Grudziądz 2)Zadanie nr 2: Wykonywanie usługi badań lekarskich oraz konsultacji specjalistycznych w zakresie medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników instytucji: Jednostka Wojskowa 3136, ul. Aleje 3 Maja 4, 86-200 Chełmno; Węzeł Łączności, ul. Aleje 3 Maja 4, 86-200 Chełmno; Grupa Zabezpieczenia Chełmno, ul. Aleja 3 Maja4, 86-200 Chełmno 3)Zadanie nr 3:Wykonywanie usługi badań lekarskich oraz konsultacji specjalistycznych w zakresie medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników instytucji: Jednostka Wojskowa 3537, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica; Wojskowa Komenda Uzupełnień (WKU), ul. Królowej Jadwigi 4, 87-300 Brodnica; Węzeł Łączności, ul. Czwartaków 1 , 87-300 Brodnica; Grupa Zabezpieczenia Brodnica, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica. 2.Świadczone usługi winny obejmować co najmniej wskazany zakres z uwzględnieniem obowiązku wykonywania usługi w pełnym zakresie badań medycyny pracy. 3.Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania badań przez wykwalifikowany personel posiadający wszelkie niezbędne uprawnienia i dysponujący wysokiej jakości sprzętem medycznym. 4.Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należeć będzie świadczenie usług z najwyższą starannością, aktualną wiedzą medyczną, dostępnymi metodami i środkami zapobiegania, rozpoznawania i leczenia chorób oraz zasadami etyki zawodowej, respektując prawa pacjenta zgodnie z następującymi aktami prawnymi: 1)przepisami ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U. Nr 112, poz. 654); 2)przepisami Ustawy z dnia 05.12.1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2008 r. nr 136 poz. 857 z późn. zm.) 3)przepisami Ustawy z dnia 15.07.2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2011 r. nr 174, poz. 1039 . ) 5.Świadczenia zdrowotne muszą być wykonywane przez personel lekarski, pielęgniarki i inny posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone rozporządzeniem ministra Zdrowia i Opieki społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie prowadzenia badan lekarskich pracowników zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. 1996 r. nr 69, poz. 332 z późn. zm.). 6.Wykonawca winien spełniać wymogi zawarte w: 1)ustawie z dnia 27.06.1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2004 r., Nr 125, poz. 1317); 2)rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki społecznej z dnia 30.05.1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 1996 r. Nr 69, poz. 332 z późn.zm.); 3)rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 07.01.2004 r. w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia kierowania pojazdami (Dz. U. Nr 2, poz. 15); 4)rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 09.08.2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz.U. z 2010 r. Nr 187, poz. 1257). 7.Wykonawca winien dysponować odpowiednim zapleczem w celu zapewnienia całego pakietu usług medycznych objętych przedmiotem zamówienia. 8.Gabinety w których będą wykonywane usługi medyczne powinny spełniać co najmniej standardy określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 r. poz. 739), a sprzęt medyczny posiadać atesty i dopuszczenia określone przez Ministra Zdrowia. 9.Ogólne wymagania realizacji usług dla zadań od numeru 1 do 3: 1)Wykonawca zapewni, by placówka medyczna była czynna codziennie (od poniedziałku do piątku) w dni robocze, w godzinach od 8.00 do 16.00; 2)Wszystkie badania oraz konsultacje, objęte zakresem zamówienia, muszą być wykonywane kompleksowo w miejscowości, w której znajdują się jednostki wojskowe (oprócz m. Grupa, m. Gardeja) i instytucje. Dopuszcza się wyjątek, tj. wykonywanie usług specjalistycznych (np.: badań EEG oraz badań gastrologicznych) w miejscowości innej niż znajduje się dana jednostka (np. w Toruniu, Bydgoszczy), jednak w odległości do 100 km od siedziby jednostki kierującej na badanie; 3)Zamawiający wymaga, aby badania z zakresu medycyny pracy wraz z badaniami laboratoryjnymi były wykonywane nie później niż 3 dni od daty rejestracji osoby uprawnionej do przeprowadzenia badań. Wyjątek stanowią konsultacje i badania specjalistyczne, które mogą być wykonywane w terminie do 14 dni od wydania skierowania na badania przez lekarza medycyny pracy. 4)Zamawiający wymaga, aby lekarz okulista wydawał orzeczenia o potrzebie używania okularów korygujących do pracy z monitorem. 5)Z usług w zakresie przeprowadzenia szczepień ochronnych i profilaktycznych (wraz z przeprowadzeniem badania kwalifikującego do szczepienia), okresowych przeglądów stanowisk miejsc pracy oraz kierowania na badania i konsultacje specjalistyczne wraz z wydaniem orzeczenia o nie zdolności/zdolności do pracy, Zamawiający nie musi korzystać w przypadku posiadania etatowego lekarza wojskowego. 10.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP oraz na podstawie aktualnej decyzji o wpisie we właściwym rejestrze prowadzonym na podstawie art. 100 w zw. z art. 106 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej - Dz.U. Nr 112, poz. 654 (wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą). Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP.Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP oraz gdy Wykonawca wykaże, iż posiada lub dysponuje gabinetami w których będą wykonywane usługi medyczne spełniające standardy określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 r. poz. 739) oraz sprzęt medyczny posiadający atesty i dopuszczenia określone przez Ministra Zdrowia. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP oraz gdy wykonawca wykaże, iż posiada lub dysponuje gabinetami w których będą wykonywane usługi medyczne spełniające standardy określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 r. poz. 739) oraz sprzęt medyczny posiadający atesty i dopuszczenia określone przez Ministra Zdrowia.Ponadto Wykonawca powinien przedstawić wykaz placówek, w których będzie wykonywany przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP, oraz gdy Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia (wszystkie rodzaje ryzyka związane z przedmiotem zamówienia) ogółem na kwotę nie mniejszą niż 70.000,00 zł. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - art. 36a ustawy PZP. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w ofercie wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. lub i Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, w sytuacji gdy Wykonawca powołuje się na zasoby tych podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia wykona samodzielnie.Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć:Formularz ofertowy, Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału;Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia w postępowaniu;Oświadczenie o dysponowaniu personelem oraz gabinetami; Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej;Wykaz placówek, w których wykonywany będzie przedmiot zamówienia;Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcy;Informacja o Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin przeprowadzenia konsultacji i badań specjalistycznych (Tn) - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1)udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty lub zmiany podwykonawcy na innego - w przypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie a nowy podwykonawca spełni wymagania dla fachowego wykonania powierzanych mu czynności lub części zamówienia zgodnie z umową (np. oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy);2)zmiany zakresu podwykonawstwa;3)zmiany podwykonawcy na innego lub rezygnacji z podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w sytuacji gdy Wykonawca na etapie składania ofert wykazał podwykonawcę jako podmiot, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Wykonawca w tej sytuacji będzie zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku konieczności wykonania badania z zakresu medycyny pracy nie wyszczególnionego przez Zamawiającego, Strony uzgodnią cenę jednostkową danego badania lub konsultacji i załączą do niniejszej umowy aneks w przedmiotowym zakresie. Zmiana jak powyżej wymaga zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: z kasy JW 4503 ul.Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz: 4 zł, na wniosek Wykonawcy - wysyłka 8,63 zł lub bezpłatnie z www.13wog.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2014 godzina 09:30, miejsce: kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1 86-300 Grudziądz (pom.7 bud. 1) - osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kopertę należy opisać hasłem: OFERTA PRZETARGOWA: USŁUGI WYKONYWANIA BADAŃ LEKARSKICH W ZAKRESIE MEDYCYNY PRACY DLA ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW JEDNOSTEK WOJSKOWYCH W MIEJSCOWOŚCIACH GRUDZIĄDZ, CHEŁMNO, BRODNICA - sprawa nr 125/2014 nie otwierać do dnia 01.12.2014 r. do godziny 10.00 Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie ) ponosi Wykonawca. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryterium:1)cena oferty (Cn) - 90%, 2)termin przeprowadzenia konsultacji i badań specjalistycznych (Tn)- 10% Za czas przeprowadzenia konsultacji i badań specjalistycznych w terminie do 14 dni Wykonawca nie otrzymuje punktów - czas wymagany w SIWZ. Za czas przeprowadzenia konsultacji i badań specjalistycznych w terminie do 10 dni Wykonawca uzyska - 5 pkt. Za czas przeprowadzenia konsultacji i badań specjalistycznych w terminie do 5 dni Wykonawca uzyska - 10 pkt. Wykonawca uzyska łącznie liczbę punktów (Pn - łączna liczba punktowa) za kryterium ceny i terminu przeprowadzenia konsultacji i badań specjalistycznych według wzoru: Pn=Cn+Tn Wykonawca winien w treści formularza ofertowego wpisać deklarowany termin realizacji. W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże terminu realizacji, Zamawiający uzna, iż Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie maksymalnym. Każda oferta będzie przeliczana w stosunku do oferty z najwyższą liczbą punktów ogółem.Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie usługi badań lekarskich oraz konsultacji specjalistycznych w zakresie medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników instytucji w Grudziądzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usługi badań lekarskich oraz konsultacji specjalistycznych w zakresie medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników instytucji: Jednostka Wojskowa 4503, ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz; Jednostka Wojskowa 1109, ul. Hallera 60, 86-300 Grudziądz; Centrum Szkolenia Logistyki, ul. Bema 2, 86-300 Grudziądz, Grupa, Węzeł Łączności, ul. Bema 1, 86-300 Grudziądz; Wojskowa Komenda Uzupełnień (WKU), ul. Legionów 48, 86-300 Grudziądz; Skład 1 Regionalnej Bazy Logistycznej ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz; Skład 1 Regionalnej Bazy Logistycznej Gardeja, 86-318 Rogóźno; Rejonowe Warsztaty Techniczne ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz; Skład nr 2 i 3 Jednostki Wojskowej 1523 ul. Legionów 54 , 86-300 Grudziądz; Żandarmeria Wojskowa w Bydgoszczy Oddział w Grudziądzu, ul. Bema 11, 86-300 Grudziądz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin przeprowadzenia konsultacji i badań specjalistycznych (Tn) - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usługi badań lekarskich oraz konsultacji specjalistycznych w zakresie medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników instytucji w Chełmnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usługi badań lekarskich oraz konsultacji specjalistycznych w zakresie medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników instytucji: Jednostka Wojskowa 3136, ul. Aleje 3 Maja 4, 86-200 Chełmno; Węzeł Łączności, ul. Aleje 3 Maja 4, 86-200 Chełmno; Grupa Zabezpieczenia Chełmno, ul. Aleja 3 Maja4, 86-200 Chełmno.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin przeprowadzenia konsultacji i badań specjalistycznych (Tn ) - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie usługi badań lekarskich oraz konsultacji specjalistycznych w zakresie medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników instytucji w Brodnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usługi badań lekarskich oraz konsultacji specjalistycznych w zakresie medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników instytucji: Jednostka Wojskowa 3537, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica; Wojskowa Komenda Uzupełnień (WKU), ul. Królowej Jadwigi 4, 87-300 Brodnica; Węzeł Łączności, ul. Czwartaków 1 , 87-300 Brodnica; Grupa Zabezpieczenia Brodnica, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin przeprowadzenia konsultacji i badań specjalistycznych (Tn) - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.