eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Kompozycje kwiatowe na terenie miasta Kwidzyna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-21

Kwidzyn: Kompozycje kwiatowe na terenie miasta Kwidzyna
Numer ogłoszenia: 383242 - 2014; data zamieszczenia: 21.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kwidzyn , ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6464700, 6464777, faks 055 6464703.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwidzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompozycje kwiatowe na terenie miasta Kwidzyna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa pelargonii zwisłych w ilości 2115 sadzonek /za pojedynczą sadzonkę uważa się 2 sztuki pelargonii bluszczolistnej posadzone w doniczkę O 12cm/. W ramach dostawy pelargonii Wykonawca zobowiązany jest do: 1) posadzenia sadzonek w 114 metalowych kwietnikach w tym do: a) 56 jednopoziomowych po 10 sadzonek typu Ville de Paris Strawberry w każdym kwietniku, b) 46 dwupoziomowych po 14 sadzonek typu Decora Rot w każdym kwietniku, c) 12 trzypoziomowych po 18 sadzonek typu Decora Rot w każdym kwietniku, 2) posadzenia w 5 metalowych wieżach kwiatowych po 130 sadzonek typu Decora Rot do każdej wieży, 3) posadzenia w 9 skrzynkach po 5 sadzonek typu Ville de Paris Rot do każdej skrzynki. Wymagania jakościowe dla wszystkich typów pelargonii zostały określone poniżej. Przekazanie Wykonawcy przez Zamawiającego kwietników, wież kwiatowych i skrzynek nastąpi w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy. 4) uprawy sadzonek w warunkach szklarniowych przez okres minimum 25 dni. Posadzone przez Wykonawcę rośliny w kwietnikach, wieżach i skrzynkach będą znajdować się pod jego opieką do czasu ich montażu. Do tego momentu Wykonawca obejmie pielęgnacją pelargonie tzn. zapewni podlewanie, nawożenie oraz przynajmniej jednokrotne uszczyknięcie pędów. W chwili montażu pędy nie mogą być krótsze niż 20 cm, co drugi pęd uszczyknięty w celu poprawienia krzewienia, minimum 50% roślin musi być w pełni wykwitnięte. Do nawożenia należy stosować nawóz szybko przyswajalny. W okresie od momentu posadzenia pelargonii do kwietników do chwili ich montażu we wskazanych miejscach Zamawiający dokona kontroli wykonanych przez Wykonawcę prac, poprzez sprawdzenie jakości uprawy w miejscu sadzenia lub zwróci się o dostarczenie do siedziby Zamawiającego zdjęć, przedstawiających wykonaną usługę. 2. Montaż: 1) 114 sztuk kwietników przy: a) ulicy Piłsudskiego: 56 kwietników jednopoziomowych, b) ulicy Braterstwa Narodów: 8 kwietników dwupoziomowych, ulicy Bł. Doroty: 3 kwietniki dwupoziomowe, ulicy Ks. Kruka: 6 kwietników dwupoziomowych, ulicy Kościuszki (kładka dla pieszych): 29 kwietników dwupoziomowych c) Placu Jana Pawła II: 12 kwietników trzypoziomowych, 2) 5 metalowych wież przy ulicy Warszawskiej 3) 9 skrzynek z podwójnym dnem przy ulicy Warszawskiej. 3. Codzienna pielęgnacja nasadzeń w 114 kwietnikach, 5 wieżach metalowych i 9 skrzynkach. 4. Demontaż 114 sztuk kwietników, 5 wież metalowych i 9 skrzynek wraz z wywozem i utylizacją ziemi oraz pozostałości przekwitniętych kwiatostanów. Po demontażu Wykonawca opróżni system nawadniania z pozostałe w nim wody. 5. Konserwacja i magazynowanie 114 sztuk kwietników, 5 sztuk wież metalowych i 9 skrzynek /od 01 stycznia 2015r do dnia ich montażu i od dnia demontażu do 31.12.2015r. 6. Dostawa 11 sztuk kwietników dwupoziomowych z systemem nawadniania Pod pojęciem wymagań jakościowych dla wszystkich typów pelargonii rozumie się: 1. Rośliny powinny być w pierwszym wyborze, wykwitnięte w 50%, dojrzałe, jednolite w całej partii, zdrowe, niezwiędnięte, 2. Pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinny być charakterystyczne dla gatunku i odmiany, 3. Stopień rozwoju wielkości i sposobu uformowania powinny być jednakowe w całej partii, 4. Bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta korzeniami, wilgotna, nieuszkodzona, niedopuszczalne jest występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian. Pod pojęciem codziennej pielęgnacji nasadzeń rozumie się: 1. Podlewanie z częstotliwością zapewniającą poziom wilgotności niezbędny do prawidłowego i obfitego rozrostu kwiatów. 1.1 Rozpoczęcie prac we wczesnych godzinach porannych. 1.2 Sprawdzenie wilgotności gleby w kwietnikach wiszących w cieniu, na słońcu i w miejscach przewiewnych w celu dostosowania częstotliwości i ilości podlań. 1.3 Dostosowanie ilości pożywki do pH wody używanej do podlewania w celu zapewnienia prawidłowego wzrostu wegetatywnego i generatywnego kwiatów. 1.4 Zastosowanie pompy do wody o niskim natężeniu hałasu (poniżej 10dB). 1.5 Podlewanie równomierne nasycając całą powierzchnię kwietników. 1.6 W przypadku upalnych lub wietrznych dni podlewanie należy powtórzyć. 2. Systematyczne pielenie roślin. 3. Nawożenie mineralne według potrzeb. 3.1 Zastosowanie zabiegów profilaktycznych na zdrowych roślinach, uodparniając je na choroby grzybowe i owady. 3.2 Przeprowadzanie analizy laboratoryjnej ziemi z kwietników i dostosowywanie nawozu tak aby zapewnić turgor kwiatom /stan jędrności żywej komórki spowodowany wysyceniem wodą/. 3.3 Zastosowanie nawozu, który nie zasala podłoża przy codziennym podlewaniu i powoduje równomierny wzrost wegetatywny przy jednoczesnym 100% kwitnieniu. 4. Usuwanie suchych kwiatostanów w celu utrzymania higieny roślin oraz utrzymania ich w pełnym wzroście i kwitnieniu. 5. Stosowanie oprysków pielęgnacyjnych środkami ochrony roślin. 5.1 Przeprowadzenie oględzin roślin pod kątem zdrowotności i obecności szkodników (szczególnie w okresie intensywnych opadów deszczu i suszy). 5.2 W przypadku wykrycia obecności szkodników lub chorób grzybowych należy zastosować odpowiedni oprysk. 5.3 Przy ulicach Piłsudskiego i Braterstwa Narodów, Bł. Doroty i Ks. Kruka, Kościuszki i Warszawskiej należy zastosować opryskiwacz plecakowy ręczny, a na Placu Jana Pawła II opryskiwacz spalinowy. W przypadku gdy Zamawiający stwierdzi utratę żywotności kwiatów z winy Wykonawcy, to Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany. Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z odpadami uzyskanymi w procesie pielęgnacji nasadzeń w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami i wymaganiami ochrony środowiska. Pod pojęciem magazynowania i konserwacji rozumie się: 1. Przechowywanie urządzeń od 01.01.2015r do dnia montażu w suchym pomieszczeniu w celu zabezpieczenia ich przed wpływem czynników atmosferycznych. 2. Czyszczenie oraz przechowywanie urządzeń od dnia demontażu do 31.12.2015r. w suchym pomieszczeniu, w celu zabezpieczenia ich przed wpływem czynników atmosferycznych. Pod pojęciem kwietników dwupoziomowych rozumie się: 1. 11 sztuk. kwietników dwupoziomowych o następujących parametrach: - blacha nierdzewna matowana - 1,5 mm - średnica górnej misy - 470 mm - średnica dolnej misy - 600 mm 2. system nawadniania do zapewnienia prawidłowego rozrostu kwiatów w 11 kwietnikach w tym: - kolektor - rura PE O 16 mm - odgałęzienia - PE O 16 mm - zawory przelotowe - O 16 mm - trójniki - O 20/16 mm - wężyki do podlewania zakończone kroplospływem - opaski kablowe do mocowania elementów nawadniania - materiały użyte do wykonania nawadniania winny być ciemnego koloru Sposób mocowania elementów nawadniania należy uzgodnić z Zamawiającym. II. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Ustala się termin zakończenia prac określonych w dziale I pkt 1na dzień 31.04.2015 r. 2. Ustala się termin zakończenia prac określonych w dziele I pkt 2 na dzień 15.05.2015 r /W sytuacji niesprzyjających warunków atmosferycznych np. przymrozki dopuszcza się po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym przesunięcie terminu/. 3. Prace pielęgnacyjne Wykonawca rozpocznie po odebraniu pisemnego zlecenia od Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo określi na piśmie zakres, miejsce oraz termin wykonania prac. 4. Termin zakończenia prac określonych w dziale I pkt 4 zostanie wskazany przez Zamawiającego. 5. Ustala się termin zakończenia prac określonych w dziele I pkt 5 na dzień 31.12.2015 r. 6. Ustala się termin dostawy kwietników na dzień 31.01.2015 r..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o maksymalnej wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tożsamych usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 03.12.00.00 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie 50.32.42.00 - Zapobiegawcze usługi konserwacyjne 63.12.20.00 - Usługi magazynowania 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi 5 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp (złożonego przez Wykonawcę na Złączniku do wniosku o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, głównych usług - minimum 1 tożsama usługa (tj. usługa polegająca na: dostawie sadzonek kwiatów, codziennej pielęgnacji kwiatów, montażu i demontażu kwietników, konserwacji i magazynowaniu kwietników, dostawie kwietników), której minimalna łączna wartość zamówienia wynosiła/si 100 000,00 zł. Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia zasobów dotyczących posiadanej wiedzy i doświadczenia przez 2 lub więcej podmiotów. Warunek dotyczący posiadanej wiedzy i doświadczenia samodzielnie winien spełniać Wykonawca lub podmiot udostępniający w tym zakresie swoje zasoby Wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym tj. narzędziami i urządzeniami technicznymi, jeżeli wykaże, iż dysponuje: - dwoma samochodami ciężarowymi, które służyć będą do podlewania, pielęgnacji nasadzeń w wiszących na lampach konstrukcjach kwietnikowych, do montażu i demontażu konstrukcji kwietnikowych, - agregatem prądotwórczym 3-fazowym o mocy około 5 KW służącym do podlewania i do zasilania sprężarki wykorzystywanej do opróżnienia systemu nawadniania z pozostałej w nim wody po zakończonym sezonie podlewania, - sprężarką 3-fazową o pojemności zbiornika około 200 litrów, - hydroforem tj. pompą na 230 V wraz ze zbiornikiem na wodę pozwalającym utrzymać stałe ciśnienie podczas podlewania - dwoma zbiornikami na wodę o pojemności 1000 l, - dwoma pompami o niskim natężeniu hałasu, - dwoma opryskiwaczami w tym jeden spalinowy i jeden plecakowy ręczny, - wężem o długości minimum 50,0 m zaopatrzony w lancę, - zadaszonym pomieszczeniem do magazynowania konstrukcji kwietnikowych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp (złożonego przez Wykonawcę na wniosku o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 100 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 6.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wymagane niniejszym postępowaniem postawione warunki. W przypadku gdy więcej niż 6 Wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, Zamawiający zastosuje kwalifikację w postaci przyznania każdemu Wykonawcy punktów odnoszących się do ww. zakresu, w ten sposób, że Wykonawca, który wykonał w ostatnich 3 latach usługę/i o największej wartości łącznej otrzyma 10 pkt, a pozostali Wykonawcy proporcjonalnie mniej. W przypadku kiedy liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu byłaby większa niż 6 Zamawiający zaprosi do składania ofert tych Wykonawców, którzy otrzymają największą ocenę spełnienia tych warunków. W tym przypadku sporządzi - listę rankingową - Wykonawców, którą oceni w następujący sposób - za każdą usługę (zamówienie) spełniającą swoim rodzajem, wartością, wymagania określone dla warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, Wykonawca otrzyma: 1 punktów. Uwaga: Zamawiający w zaistniałej powyżej sytuacji przyjemnie jedynie usługi - zamówienia zrealizowane bezpośrednio przez Wykonawcę, nie będą brane pod uwagę ewentualne zasoby udostępniane przez inne podmioty w trybie art. 26 ust 2b ustawy Pzp

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku, gdyby w czasie obowiązywania niniejszej umowy nastąpiła zmiana wysokości stawek podatku od towarów i usług za usługi objęte umowa, to wynagrodzenie o którym mowa w ust. 2 ulegnie odpowiedniej zmianie a wysokość nowego wynagrodzenia strony potwierdza w odpowiednim aneksie do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kwidzyn.pl zakładka: Zamówienia Publiczne gminy miejskiej Kwidzyn / Aktualne / Kompo
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom zakwalifikowanym do dalszego etapu postępowania.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kwidzynie, 82-500 Kwidzyn, ul. Warszawska 19 pok. 312.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pisemny wniosek Wykonawcy o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załączonymi oświadczeniami/dokumentami (dowodami) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wszystkimi wymaganymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć w miejscu wskazanym w sekcji IV.4.4) Ogłoszenia, w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jego treścią przed otwarciem. Opakowanie powinno być opatrzone pieczątką lub adnotacją uniemożliwiającą zapoznanie się z jego treścią przed otwarciem. Opakowanie powinno być opatrzone pieczątką lub adnotacją zawierającą nazwę i adres siedziby Wykonawcy oraz posiadać następujące oznaczenie: Wniosek dotyczący postępowania na: - Kompozycje kwiatowe na terenie miasta Kwidzyna -. Wniosek i dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz w przypadku podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. W przypadku podpisania wniosku i innych dokumentów (oraz poświadczania za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów) przez osobę nie wskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania Wykonawcy lub ww. podmiotów, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Wykonawca nie spełniający warunków uczestnictwa określonych w sekcji III Ogłoszenia podlega wykluczeniu. Wzór druku Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.kwidzyn.pl w zakładce Zamówienia Publiczne gminy miejskiej Kwidzyn > Aktualne > Kompozycje kwiatowe na terenie miasta Kwidzyna..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.