Barwice: Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej - Dostawa wyposażenia na potrzeby realizacji projektu Kolorowe przedszkole w szkole - Gmina Barwice
Numer ogłoszenia: 38284 - 2015; data zamieszczenia: 20.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barwice , ul. Zwycięzców 22, 78-460 Barwice, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3736309, faks 94 3736349.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.barwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej - Dostawa wyposażenia na potrzeby realizacji projektu Kolorowe przedszkole w szkole - Gmina Barwice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostaw lub dostaw z montażem związanych z modernizacją i doposażeniem oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Piaskach i Starym Chwalimiu, w zakres których wchodzi m. in.: 1) Organizacja Placu zabaw, 2) Dostosowanie pomieszczeń, 3) Wyposażenie Oddziałów Przedszkolnych zgodnie ze SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Dostarczone place zabaw wyposażenie i sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 2) Wymagany okres gwarancji: a) CZĘŚĆ 1 - Organizacja Placu zabaw w SP w Piaskach i Starym Chwalimiu na okres 24 miesięcy od dnia odbioru, b) CZĘŚĆ 2 - Dostosowanie pomieszczeń w SP w Starym Chwalimiu na okres 24 miesięcy od dnia odbioru, c) CZĘŚĆ 3 - Wyposażenie Oddziałów Przedszkolnych w SP w Piaskach i Starym Chwalimiu na okres 24 miesięcy od dnia odbioru. 3) Miejscem dostawy lub dostawy i montażu przedmiotu zamówienia jest: a) Szkoła Podstawowa w Piaskach, Piaski 1, 78-460 Barwice; b) Szkoła Podstawowa w Starym Chwalimiu, Stary Chwalim 49, 78-460 Barwice. Miejsce dostawy poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia wskazane zostało formularzach ofertowych Załączniki nr 5, 6, 7 do SIWZ. 4) Wykonawca dostarczy sprzęt i wyposażenie oraz dokona montażu wszystkich elementów zamówienia na własny koszt w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 5) Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należny rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie, wymagania Zamawiającego. Jeżeli do opisania przedmiotu zamówienia użyto norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9, 44.41.00.00-7, 44.41.17.00-1, 39.00.00.00-2, 39.70.00.00-9, 39.20.00.00-4, 39.16.00.00-1, 30.20.00.00-1, 32.30.00.00-6, 37.50.00.00-3, 30.19.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w Rozdziale 6 ust.1 pkt.1) SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w Rozdziale 6 ust.1 pkt.1) SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w Rozdziale 6 ust.1 pkt.1) SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w Rozdziale 6 ust.1 pkt.1) SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 3
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług VAT; 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia; 4) w przypadku wystąpienia siły wyższej (siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; 5) zmiana danych podmiotowych Wykonawcy, 6) zmiana Podwykonawców.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.barwice.pl/index.php?id=26853
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Barwicach, Referat IOŚ-pokój nr 3, ul. Zwycięzców 22, 78 - 460 Barwice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Barwicach, Referat IOŚ-pokój nr 3, ul. Zwycięzców 22, 78 - 460 Barwice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie udzielane jest w ramach realizacji umowy o dofinansowanie projektu Kolorowe przedszkole w szkole - Gmina Barwice w ramach poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja Placu zabaw w SP w Piaskach i Starym Chwalimiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostaw lub dostaw z montażem związanych z modernizacją i doposażeniem oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Piaskach i Starym Chwalimiu, zgodnie ze SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin wykonania zamówienia - 3
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostosowanie pomieszczeń w SP w Starym Chwalimiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostaw lub dostaw z montażem związanych z modernizacją i doposażeniem oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Piaskach i Starym Chwalimiu, zgodnie ze SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.00.00-7, 44.41.17.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin wykonania zamówienia - 3
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie Oddziałów Przedszkolnych w SP w Piaskach i Starym Chwalimiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostaw lub dostaw z montażem związanych z modernizacją i doposażeniem oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Piaskach i Starym Chwalimiu, zgodnie ze SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.70.00.00-9, 39.20.00.00-4, 39.16.00.00-1, 30.20.00.00-1, 32.30.00.00-6, 37.50.00.00-3, 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin wykonania zamówienia - 3
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów wyposażenia gospodarczo-higienicznego i biurowego na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk.
- Poprawa dostępności przestrzeni publicznej poprzez budowę ogólnodostępnego placu zabaw
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
- Budowa placu zabaw na terenie działki nr 20/5 AM-5, obr. Bogatynia I w ramach projektu "Budowa placu zabaw w Markocicach jako miejsce integracji rodzin"
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.