eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzyce › Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych stanowiących własność Gminy Gorzyce w roku 2015 i 2016.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-21

Gorzyce: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych stanowiących własność Gminy Gorzyce w roku 2015 i 2016.
Numer ogłoszenia: 382842 - 2014; data zamieszczenia: 21.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzyce , ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce, woj. podkarpackie, tel. 015 8361801, 8362075, 8362408, faks 015 8362209.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagorzyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych stanowiących własność Gminy Gorzyce w roku 2015 i 2016..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych na nieruchomościach niezamieszkałych stanowiących własność Gminy Gorzyce - w terminie od 2 stycznia 2015 do 31 grudnia 2016 roku. 2. Powierzchnia Gminy Gorzyce wynosi ok. 6 917 ha, na których znajduje się 8 miejscowości. Odpady będą odbierane z nieruchomości niezamieszkałych (dalej w SIWZ nazywanych obiektami i terenami komunalnymi) wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. W okresie poprzednich 12 miesięcy, tj. od 01.11.2013 r. do 31.10.2014 r., ze wskazanych w załączniku nr 1 obiektów i terenów komunalnych odebrano ogółem ok. 534,4 Mg, zmieszanych odpadów komunalnych. Minimalne częstotliwości odbioru poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych z obiektów i terenów komunalnych określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, specyfikacją istotnych warunków zamówienia i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, z zachowaniem należytej staranności wymaganej od profesjonalisty. 4. Wszystkie odpady zebrane z terenu Gminy Gorzyce Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z uchwałą Sejmiku Województwa Podkarpackiego w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego (Dz. Urz. Woj. Podk., poz. 1829 z późn. zm.). 5. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych terminach - z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach 6.00 - 22.00. Wyjątkowo dopuszcza się wykonywanie odbioru na zasadach opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wykonawca, oprócz stosowania się do granicznych (minimalnych) zapisów harmonogramu odbioru odpadów, zobowiązany jest także do monitorowania stanu zapełnienia pojemników i dopasowywania częstotliwość ich opróżniania w taki sposób, aby nie dopuszczać do zalegania przy nich odpadów. Ponadto w przypadku telefonicznego zgłoszenia przez pracowników Urzędu Gminy Gorzyce zalegania dużych ilości odpadów w miejscach odbioru objętych zamówieniem Wykonawca jest zobowiązany do ich odebrania w terminie 12 godzin od momentu zgłoszenia. 7. Odbiór będzie prowadzony w sposób ciągły, niezakłócający spoczynku nocnego oraz niezależnie od warunków atmosferycznych. 8. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przygotować i przedłożyć Zamawiającemu harmonogram odbioru odpadów komunalnych, ze wskazaniem konkretnych dat odbioru odpadów zgodny z częstotliwością ich odbioru wymienioną w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązuje się do comiesięcznego przekazywania Zamawiającemu, kart przekazania odpadów do miejsca ich odzysku, recyklingu lub unieszkodliwienia. 10. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności: 1) zapobieganiu wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas zbiórki odpadów; 2) odbierania odpadów z miejsc ich gromadzenia, w tym także tych, które nie zostały umieszczone w pojemnikach. 3) uprzątnięcia miejsca w którym umiejscowione są pojemniki. 11. Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania pojemników takiego rodzaju i w takiej ilości, aby Zamawiający mógł gromadzić odpady komunalne zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gorzyce (Dz. Urz. Woj. Podk. z 2013 r., poz. 1234). 12. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia i utrzymania w należytym stanie technicznym pojemników o minimalnej łącznej pojemności wykazanej w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 13. Wykonawca jest zobowiązany, aby nie więcej niż 30% odebranych odpadów komunalnych ulegających biodegradacji zostało przekazywane do składowania. 14. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca podejmował działania mające na celu propagowanie recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku, a także ograniczania składowania odpadów zielonych ulegających biodegradacji, w tym aby Wykonawca prowadził akcję informacyjną przy punktach odbioru odpadów zachęcającą do segregowania odpadów np. poprzez zastosowanie tablic informacyjnych w miejscach odbioru odpadów lub odpowiedniego opis pojemników przeznaczonych do zbiórki selektywnej. 15. Wykonawca ma obowiązek: 1) zapewnić, aby wszystkie pojazdy wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia były wyposażone w urządzenia monitorujące umożliwiające automatyczne zapisywanie w nieulotnej pamięci czasu pracy, przebytej drogi pojazdów i lokalizacji miejsc w których dokonano odbioru odpadów za pomocą systemu pozycjonowania satelitarnego; 2) zapewnić pomiar masy zbieranych odpadów w miejscach ich odbioru w powiązaniu z systemem określonym w pkt. 1. I w taki sposób aby zapewnić ich wiarygodność; 3) udostępnić Zamawiającemu aplikację (poprzez jej zainstalowanie na wskazanym komputerze w siedzibie Zamawiającego) umożliwiającą bezpośredni i bieżący podgląd danych określonych w pkt 1 i 2 w celu weryfikacji oraz archiwizację danych w formie plików .xls (.txt lub .docx). 16. Strony umowy uzgadniają, że: 1) dane z urządzeń wymienione w ust. 12 są podstawą do ustalenia ilości odebranych odpadów; 2) w sytuacjach awaryjnych (brak działania urządzeń wymienionych w ust. 12 pkt. 1-2 lub zastosowanie pojazdu nie wyposażonego w te urządzenia) dopuszcza się szacunkowe ustalenie ilości odebranych odpadów przy obecności przedstawiciela Zamawiającego (zarządcy danego terenu lub obiektu komunalnego) i spisaniu stosownego protokołu lub notatki; 3) wykonanie odbioru w sposób opisany w pkt 2 nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku poniesienia kar określonych w §7 ust. 2..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy. 2. Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2013, poz. 1399 z późn. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmianę postanowień niniejszej umowy zgodnie z wymogami art. 144 ustawy Pzp w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie przewidziano, a w szczególności: 1) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, w tym prawa miejscowego; 2) wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT podacie zawarcia umowy tj. obniżeniu lub podwyższeniu wskutek zmiany przez władze ustawodawczą stawki podatku VAT - odpowiednio do zmiany stawki podatku VAT - względem usług, do których mają zastosowanie zmienione przepisy; 3) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wstąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 4) wprowadzenia zmian w stosunku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie wykonywania prac wykraczających poza zakres przedmiotu umowy, w sytuacji konieczności usprawnienia procesu realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gorzyce.itl.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gorzyce, ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gorzyce, ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce, pokój nr 4 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.